Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har lenge vært stille rundt dette prosjektet og det virker ikke som det skjer noe videre med dette akkurat nå. Kan vel hende at de en eller annen gang velger å lage filmen, men tviler på at dette prosjektet vil bli gjenopplivet på en stund enda.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

I 2009 kommer Terminator Salvation, uten Arnold

"Terminator Salvation" er den fjerde filmen i den eksplosive sci fi-sagaen, og for første gang uten Arnold. Dømt ut fra de to første trailerne kommer vi neppe til å savne California-guvernøren. Christian Bale spiller hovedrollen som John Connor og "Terminator Salvation" regissør McG har sagt at han henter mye inspirasjon fra "Batman" filmene til Christopher Nolan. I rollen som som Bruce Wayne og Batman, har Bale gjort stor suksess i å fornye den kjente figuren, og nå tar han med seg verdifull erfaring videre i rollen som den velkjente John Connor.

"Terminator Salvation" er først og fremst en krigsfilm som skildrer den mørke virkeligheten menneskene befinner seg i det post-apokalyptiske 2018.

Hva tror dere om dette? Var selv ikke klart over at de skulle lage enda en Terminator film, men ble sjokkert når jeg så de hadde byttet ut The Governator med Christian Bale :blink: Tror dere dette vil fungere? Jeg begynner uansett og glede meg veldig.

Lenke til kommentar
Hva tror dere om dette? Var selv ikke klart over at de skulle lage enda en Terminator film, men ble sjokkert når jeg så de hadde byttet ut The Governator med Christian Bale :blink: Tror dere dette vil fungere? Jeg begynner uansett og glede meg veldig.

Heh, dette er tredje gangen på noen korte sider at traileren blir linket til her i tråden. Og som tidligere er jeg ikke veldig overbevist over det jeg ser. Blir morro med Bale forøvrig, men som Kakesjef sier så har de ikke byttet ut Arnold med han. De spiller jo ikke samme karakterer.

Lenke til kommentar
Som tidligere er jeg ikke veldig overbevist over det jeg ser. Blir morro med Bale forøvrig, men som Kakesjef sier så har de ikke byttet ut Arnold med han. De spiller jo ikke samme karakterer.

Så det er ikke Bale som skal spille Terminatoren? Da har jeg lest feil. Men kommer uansett til og savne Arnold i filmen, men ser veldig lovende ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...