Infenso Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 The Dark Knight var flott på BD. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 No Country for Old Men There Will be Blood Into The Wild The Dark Knight Skal kjøpe de selv etter jeg har kjøpt Blu-Ray spiller. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg liker ikke List of Bests. Prosenttall istedenfor antall filmer, lista er delt opp i fem sider, vanskeligere å få oversikt. Nei, fysj og fy. Jeg håper og venter på at twofifty.org vender tilbake. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 V For Vendetta var bra på blu. Orgasmisk blod! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 AAAAAahhh for en fantastisk, herlig, rå, deilig film. The Shawshank Redemption... Beste filmen jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Heysann, for alle som liker høye, skingrende lyder samt massive eksplosjoner: Rykende fersk Terminator Salvation trailer. Michael Bay- eat your heart out!! Samt: Japansk versjon Jeg ble ikke veldig imponert. Tipper 6/10 nivå. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Heysann, for alle som liker høye, skingrende lyder samt massive eksplosjoner: Rykende fersk Terminator Salvation trailer. Michael Bay- eat your heart out!! Samt: Japansk versjon Jeg ble ikke veldig imponert. Tipper 6/10 nivå. Var det noe feil på eksplosjonene eller var lydene for lave? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Anlegget fikk kjørt seg og eksplosjonene så fine ut de, men traileren klarte likevel ikke å pirre min interesse. Kjip musikk og litt for mange mørke betongganger kanskje. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Var det noe feil på eksplosjonene eller var lydene for lave? Anlegget fikk kjørt seg og eksplosjonene så fine ut de, men traileren klarte likevel ikke å pirre min interesse. Kjip musikk og litt for mange mørke betongganger kanskje. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Si hva du mener istedenfor å komme med dumme bilder av en eller annen Star Trek-fyr. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Det jeg ser her er en bruker som renner over av sarkasme tørrere en kjeks, og en som svarer seriøst på dette. Jeg syns bare at det var morsomt; beklager usaklig facepalm. Endret 10. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg er fullstendig klar over koblingen Montag og roboteksplosjoner. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette blir bare bedre og bedre endelig kan jeg bruke denne smiley'n med god samvittighet Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det største problemet med listsøfbests er at det ikke går å fjerne haken på filmen. Ja, det er utruleg provoserande. Men eg vert altfor lett avhengig av alle slike avkryssingsting, så eg vender stadig attende til listsofbests. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Over til noe helt annet: Har det blitt kult å ikke like Bond mere? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Neida. Bond får kjeft uansett hva han gjør. Enten "Det er for seriøst, mørkt og Jason Bourn'sk!" eller "Vulkanbaser og laserklokker hører til på 70-tallet. Gjør Bond mer realistisk!" Produsentene håver inn penger uansett stil. Endret 11. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Evig bra kortfilm White Red Panic Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Over til noe helt annet: Har det blitt kult å ikke like Bond mere? Nei - det var kult å ikkje lika Bond. Den tida er over, etter at ironigenerasjonen likte Bond igjen, og no er det oss postironikarar som kan lika alt mogleg. Det er i alle fall ikkje kult å definera seg sjølv ut frå det ein *ikkje* liker. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hadde ikke fått med meg denne nye Terminator-traileren. Bale ser bra ut http://www.apple.com/trailers/wb/terminato...tion/large.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå