Hamsterino Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lady Vanishes irriterte meg grenseløst. Good lordness. Den kom seg inn på topp 20-listen min, men jeg husker ikke hvorfor lenger. Den var en av de to filmene jeg analyserte i oppgaven min, men hadde en forkjærlighet til den før det også, så jeg tror ikke analysen er grunnen. Tror jeg må se den for å finne ut hvorfor igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Lady Vanishes 1938 En interessant historie og to fengende biroller redder filmen fra å være svært, svært utdatert. Jeg håper kvinner på 30-tallet ikke oppførte seg som Frk Henderson, fordi hun var rett og slett ufyselig. Hun var som en 4-åring på butikken som ikke får viljen sin, hun bare kjefter og gråter og krever og furter og besvimer og skriker. Dette er en karakter helt uten selvinnsikt eller selvkontroll. Hun er ikke alene, vi finner også en del mannlige roller som ikke klare å tenke klart. En spesielt latterlig samtale gikk som følger: A: "Toget har endret retning, vi kjører feil nå, bare se ut vinduet." B: *Uten å se ut vinduet* "Tull, sånt skjer da ikke." SE DA UT VINDUET, MANN! DET ER ET TOG, ENTEN DU SER TIL HØYRE ELLER VENSTRE SÅ ER DET VINDUER DER! Ja, altså. Jeg ble merkbart irritert. Jeg henger meg opp i sånt. Kanskje jeg ødelegger filmer for meg selv når karakterer ikke makter å tenke klart, men fra selveste Hitchcock burde man kunne forvente litt smartere rollefigurer. Den laveste karakteren jeg noengang gir en Hitch-film: 5/10 Her er ihvertfall begrunnelsen min. Jeg vet ikke om jeg hadde vært like irritert om jeg så den idag, men jeg må le litt av min egen frustrasjon. ^^ Endret 9. desember 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er dette bildet fra en film?? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Er The Alfred Hitchcock Collection til 599 et godt kjøp? Inneholder følgende filmer: The Ring (1928) (Stumfilm) Champagne (1928) (Stumfilm) Blackmail (1929) The Farmer's Wife (1929) The Manxman (1930) Murder! (1930) The Skin Game (1931) Rich And Strange (1932) Foreign Correspondent (1940) Saboteur (1942) Shadow Of A Doubt (1942) Rope (1948) Rear Window (1954) The Trouble With Harry (1954) The Man Who Knew Too Much (1955) Vertigo (1958) Psycho (1960) The Birds (1963) Marine (1964) Torn Curtain (1966) Topaz (1969) Frenzy (1972) Family Plot (1976) Med andre ord, er filmene verdt pengene? Ingen The Lady Vanishes og Strangers on a Train? Ikke verdt pengene... joda, den er nok verdt pengene...kanskje... Jeg har 2 forskjellige Hitchcock bokser. Den ene inneholder: The Farmers Wife Juno & The Paycock The Lady Vanishes Rich And Strange Secret Agent Den andre er denne, og den anbefales på det sterkeste. Hitchcock 14 Disc Box Set - Vertigo/ The Birds/ Rear Window/ Marnie/ Frenzy/ Topaz/ The Trouble With Harry/ Torn Curtain/ Psycho/ Family Plot/ Saboteur/ Shadow Of A Doubt/ Man Who Knew Too Much/ Rope Og, The Lady Vanishes er en bra film, tror nok noen hadde en dårlig dag når de så den Endret 9. desember 2008 av mjau Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hitchcock 14 Disc Box Set - Vertigo/ The Birds/ Rear Window/ Marnie/ Frenzy/ Topaz/ The Trouble With Harry/ Torn Curtain/ Psycho/ Family Plot/ Saboteur/ Shadow Of A Doubt/ Man Who Knew Too Much/ Rope Hvordan er Torn Curtain? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Mange bra Hitchcock filmer i den boksen ja, men mangler mange av de beste. Endret 9. desember 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva har skjedd med HD-tråden? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har det skjedd noe? Opplys oss. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har det skjedd noe? Opplys oss. https://www.diskusjon.no/index.php?query=bl...;autocom=search Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Må jo elske VG da (I forbindelse med at Michael Caine og Scareltt Johansson skal dele ut Nobels fredspris) ...Scarlett Johansson og Sir Michael Caine, som ble adlet i 2000, spilte senest sammen i filmen «The Prestige» fra 1996. Under innspillingen av filmen utviklet den unge Hollywood-stjernen og vetereanen et godt vennskap. Finn en feil Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 + 10 år ? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hadde akkurat et gjensyn med Good Will Hunting. Hadde glemt hvilken fantastisk film dette er. Klart; den er litt klisjé, men det kan jeg tåle. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet noe om hvor lenge man venter at twofifty.org skal være nede, og hva nedetiden skyldes? Har sett et par filmer på lista som jeg gjerne vil krysse av. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg hadde droppet twofifty og gått over til listsofbests.com. Sjekk signaturen min. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg får bare opp antall prosent av filmene jeg har sett på listofbests. Skulle gjerne hatt eksakt antall jeg har sett istedet.. Mulig jeg har oversett det? Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dessuten er brukergrensesnittet mye enklere på twofifty. Reagerer mye raskere, og du slipper å bla deg fram og tilbake. Og nå får jeg ikke opp listsofbest heller. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det største problemet med listsøfbests er at det ikke går å fjerne haken på filmen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Heysann, for alle som liker høye, skingrende lyder samt massive eksplosjoner: Rykende fersk Terminator Salvation trailer. Michael Bay- eat your heart out!! Samt: Japansk versjon Endret 10. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da er det jul igjen og jeg håper selvfølgelig på en utvidet BD-samling. Er det noen filmer som ikke kan unnværes en plass på ønskelista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå