athorb Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er ikke politisk ukorrekt, jeg er bare realistisk. Hun er den eneste norske kvinnelige filmanmelderen jeg har lest (som jeg husker navnet på) som skriver gode anmeldelser, og inntil noen kommer med eksempler på andre damer som ikke er ubrukelige står jeg på mitt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Var bare litt funny ^^ Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vel, jeg blir jo ikke overrasket om det kommer noen reaksjoner, men da må også vedkommende komme med noen gode argumenter Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Selv bryr jeg meg ikke om hvem som skriver anmeldelser og vet ikke navnet på noen anmeldere, jeg leser egentlig sjelden anmeldelser av filmer (bortsett fra kulturo.no, rip), så har ingenting å si på saken Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det ikkje mogeleg å få tilsendt frå Playtrade til Norge lengre eller? Eg prøvde 10 forskjellige selgarar, ingen av dei vart akseptert. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vil Bond kanskje bli litt mer ... Bond? Gjerne for Daniel Craig: Let’s try and find where Moneypenny came from and where Q comes from. Let’s do all that and have some fun with it.” http://www.collider.com/entertainment/news...id/10063/tcid/1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Høres så absolutt ikke verst ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fikk lyst på en ny Ghostbusters-film etter denne traileren her: Se filmen hos Youtube Artig at de alle har lånt stemmene sine Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Herlig, da vet jeg hvilken film jeg skal se til helga Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det ikkje mogeleg å få tilsendt frå Playtrade til Norge lengre eller? Eg prøvde 10 forskjellige selgarar, ingen av dei vart akseptert. Bytt til euro så ser du hvem som sender utenfor UK. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 De skriver jo den 3. Ghostbusters-filmen nå, hvis du ikke har fått med deg det allerede. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som vet om noen gode filmer som inneholder/handler om varulver? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 The Dark Knight Anmeldelese By Arild Abrahamsen De som har messet opp «The dark knight» til den fjerde beste filmen i historien (på imdb), er ikke helt rektige. Haha Like morsomt å lese Anmeldelsene til Arild hver gang Han trakker ned på de råeste filmene som alle andre liker utenom han. Syntes The dark Knight har fortjent den 4. Plassen jeg, Helt klart en av mine favorittfilmer. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skal absolutt være på listen men ikke i toppsjiktet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 De som ikke har fått med seg Clint's kommende film "Gran Torino" må trykker her asap før det er for sent Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Clint er nesten like badass som i rollen som Blondie. Faen, epic fyr. Blir aldri gammel. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 For gammel er vel et bedre ord å bruke. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som vet om noen gode filmer som inneholder/handler om varulver? Dog Soldiers, An American Werewolf in London (styr unna An American Werewolf in Paris), Underworld (båden enern og toern er rimelig underholdende) og Ginger Snaps. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 De som ikke har fått med seg Clint's kommende film "Gran Torino" må trykker her asap før det er for sent Ha ha, han blir ALDRI for gammel, jeg vedder på at når han dør kommer de til å stoppe han ut og lage enda Dirty Harry med liket hans. Gleder meg til den filmen, vigelante filmer rocker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå