Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det gjelde Filmmagasinet må man alltid se hvem som har anmeldt for å vite om man skal ta det seriøst. Damene(Hanne og ei annen skrulle) ignorerer man lett, Le LD har ofte veldige gode anmeldelser, Aarvig er som også nokså bra, og han siste husker jeg ikke navnet på i farta.

Maria Askedal er overraskende flink til hunkjønn å være, resten av damene er relativt ubrukelige til tider. Spesielt hun Hanne, som sagt. Aarvig og han nye fyren, Jarle tror jeg, er jevnt over gode. Le LD er på sitt beste den beste av dem, men han har jo en tendens til å bli litt vel engasjert og kline til med toppkarakter helt ut av det blå. Så jeg vil si at Filmmagasinet er vel den kilden jeg anser som sikrest hva norske filmanmeldelser angår. VG derimot har Jon Selås. Fail.

Lenke til kommentar

Sen to Chihiro no kamikakushi eller Spirited away som den også heter. Er det ikke en til film i samme stil/setting som denne? Husker jeg så en til utlån, på coveret var det bilde av en dyrefigur som var blanding av ugle og...pingvin sånn ca.

Noen som vet hva jeg snakker om?

EDIT: Tonari no Totoro!

Endret av co2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...