Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dersom du vil se en litt kul actionfilm og ikke er kresen på realisme eller veldig gode historier er den grei underholdning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Av det jeg har hørt så nei- men DU kan no like den fordi Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, jeg vil ikke anbefale Wanted. Den er ganske kjip. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 *sukk* J**** Play.com som tømmer handlekorga heilt av seg sjølv. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da styrer jeg unna den! Urealistisk non sense action er ikke min greie! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nettopp set Shoot`em up, noen som er enige med at det er en helt fantastisk film?! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nettopp set Shoot`em up, noen som er enige med at det er en helt fantastisk film?! Agree Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Fantastisk blir å ta i for mye ,men helt bra parodifilm. Endret 8. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nope. Hvis du nevner at det var en drittfilm fra ende til annen og bortkasta kinopenger, kan jeg være enig med deg. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Når det gjelde Filmmagasinet må man alltid se hvem som har anmeldt for å vite om man skal ta det seriøst. Damene(Hanne og ei annen skrulle) ignorerer man lett, Le LD har ofte veldige gode anmeldelser, Aarvig er som også nokså bra, og han siste husker jeg ikke navnet på i farta. Maria Askedal er overraskende flink til hunkjønn å være, resten av damene er relativt ubrukelige til tider. Spesielt hun Hanne, som sagt. Aarvig og han nye fyren, Jarle tror jeg, er jevnt over gode. Le LD er på sitt beste den beste av dem, men han har jo en tendens til å bli litt vel engasjert og kline til med toppkarakter helt ut av det blå. Så jeg vil si at Filmmagasinet er vel den kilden jeg anser som sikrest hva norske filmanmeldelser angår. VG derimot har Jon Selås. Fail. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Wtf? Bill Engvall og Larry the Cable guy er hvertfall 2 av USA's mest kjente standup-komikere. De har gitt ut masse CD'r hver for seg, og USA-turne med Jeff Foxworthy og Ron White på Blue Collar Comedy Tour (også DVD). Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Shoot' em up er hva man kan kalle "å dra den litt for langt" Blir litt for dumt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Skal Tro at det var det som var hele vitsen med filmen. Endret 8. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nettopp set Shoot`em up, noen som er enige med at det er en helt fantastisk film?! Ble underholdt jeg. Lo godt i flere av scenene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Wanted og Shoot'em Up er filmar ein må sjå på med actionbriller. Heile poenget er å dra det alt for langt, om ein forventar noko anna blir skuffelsen stor. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Sen to Chihiro no kamikakushi eller Spirited away som den også heter. Er det ikke en til film i samme stil/setting som denne? Husker jeg så en til utlån, på coveret var det bilde av en dyrefigur som var blanding av ugle og...pingvin sånn ca. Noen som vet hva jeg snakker om? EDIT: Tonari no Totoro! Endret 8. desember 2008 av co2 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Wtf? Den filmen må være noe av det mest idiotiske som finnes. Mener jeg. Best å ikke tråkke på følelsene til folk som liker slike filmer. Man vet jo aldri hva mer dem kan finne på. Endret 8. desember 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) co2 Begge bør sees. Endret 8. desember 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Likte Shoot 'Em Up, bare til å lene seg godt tilbake å nye en god action film EDIT: New York, I Love You kan vel bli en god film, utrolig mange kjente skuespillere med. Endret 8. desember 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Maria Askedal er overraskende flink til hunkjønn å være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå