Mojo Pin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Etter høye forventninger satt ikke Reservoir Dogs helt som jeg hadde håpet på. Skuffet dessverre. Oi..En av favorittfilmene mine. Jeg likestiller den med Pulp Fiction. Elsker dialogene, spesielt fra Steve Buscemi og Harvey Keitel Vel da fikk jeg endelig se Raging bull.....not amused Jeg ser ikke hvorfor folk har skrytt den så opp i skyene. Greit nok. De Niro gjør spiller en veldig god rolle, og vektøkningen hans er ganske imponerende. Men.. filmen er jo til tider ganske kjedelig.. Endret 8. desember 2008 av Mojo Pin Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Etter høye forventninger satt ikke Reservoir Dogs helt som jeg hadde håpet på. Skuffet dessverre. Så den for første gang i går selv, skuffet meg også! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 I'm gonna be okay, I'm gonna be okay! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Har tenkt å se gudfaren filmene igjen snart, lenge siden jeg har sett dem, iallefall den første. Endret 8. desember 2008 av co2 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Etter høye forventninger satt ikke Reservoir Dogs helt som jeg hadde håpet på. Skuffet dessverre. Så den for første gang i går selv, skuffet meg også! Kva ved filmen var det de ikkje likte, eller vart skuffa over? Eg kan forstå at filmen ikkje er like sterk som då den kom, men eg tykte den sat som eit skott ved siste gjennomsyn også. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har tenkt å se gudfaren filmene igjen snart, lenge siden jeg har sett dem, iallefall den første. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11723045 Klassiker! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen flere som gleder seg til Moon (2009) med Kevin Spacey og Sam Rockwell? Astronaut Sam Bell has a quintessentially personal encounter while stranded on the moon for a three-year period. Clint Mansell på soundtrack, btw. Den så fantastisk ut! Spacey og Mansell må da bli en god blanding. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er vel i bunn og grunn ikke så glad i Tarantino. Dialogene var kule nok de, litt langtrukket. Storyen grep ikke helt meg. Introen satt som et skudd, men så skled jeg sakte ned i sprekken. Vet at jeg tar ”feil” hos dere fans, men smak og behag as always. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har tenkt å se gudfaren filmene igjen snart, lenge siden jeg har sett dem, iallefall den første. Family Guy om The Godfather: Se filmen hos Youtube Visste ikke selv hvorfor jeg ikke likte Gudfaren før jeg så den scenen (fant ikke den originale). It insists upon itself. :!: Minner meg om så mange samtaler, fantastisk skuespill. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Etter høye forventninger satt ikke Reservoir Dogs helt som jeg hadde håpet på. Skuffet dessverre. Så den for første gang i går selv, skuffet meg også! Kva ved filmen var det de ikkje likte, eller vart skuffa over? Eg kan forstå at filmen ikkje er like sterk som då den kom, men eg tykte den sat som eit skott ved siste gjennomsyn også. For å være helt ærlig, kall meg en n00b, men det var den første Tarantino filmen jeg har sett. (Bortsett fra Jackie Brown) Men den er det veldig lenge siden jeg har sett! Så jeg visste ikke helt hva jeg skulle forvente, forventet vel at den skulle være litt mer intens, jeg likte filmen men jeg satt ikke akkuarat igjen med en følelse at filmen "blowed me away" for å si det sånn! Mye morsomme replikker osv, men den satt ikke helt! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Skikkelig "godfilm-humør" for tia. Kan noen anbefale ett x antal fantastiske filmer som jeg ikke bør gå glipp av? Liker alt fra komedie til drama. Grøsser er vel egentlig det eneste jeg holder meg unna. Endret 8. desember 2008 av OMartin Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skikkelig "godfilm-humør" for tia. Kan noen anbefale 10 fantastiske filmer som jeg ikke bør gå glipp av? Liker alt fra komedie til drama. Grøsser er vel egentlig det eneste jeg holder meg unna. 1. Forrest Gump 2. Amelie.... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) 1, Harvey 2. His Girl Friday 3. Bringing Up, Baby 4. Some Like It Hot 5. Mr. Deed go to Town 6. One, Two, Three 7. Sabrina 8. The General 9. Dinner at Eight 10. Duck Soup Endret 8. desember 2008 av Otth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skikkelig "godfilm-humør" for tia. Kan noen anbefale 10 fantastiske filmer som jeg ikke bør gå glipp av? Liker alt fra komedie til drama. Grøsser er vel egentlig det eneste jeg holder meg unna. Do I look like ur bitch? Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skikkelig "godfilm-humør" for tia. Kan noen anbefale 10 fantastiske filmer som jeg ikke bør gå glipp av? Liker alt fra komedie til drama. Grøsser er vel egentlig det eneste jeg holder meg unna. 1. Forrest Gump 2. Amelie.... Å ja Nå fikk jeg lyst til å se de omigjen. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skikkelig "godfilm-humør" for tia. Kan noen anbefale 10 fantastiske filmer som jeg ikke bør gå glipp av? Liker alt fra komedie til drama. Grøsser er vel egentlig det eneste jeg holder meg unna. Do I look like ur bitch? He he, 10 var nok ett drøyt nummer. Viss du har noen å anbefale, anbefal i vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skikkelig "godfilm-humør" for tia. Kan noen anbefale 10 fantastiske filmer som jeg ikke bør gå glipp av? Liker alt fra komedie til drama. Grøsser er vel egentlig det eneste jeg holder meg unna. Do I look like ur bitch? Se Into the wild. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som har sett Wanted? Å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå