Hr. Jenssen Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Cena er i det minste kjekk. 7888584[/snapback] Øyh! Hva er ikke mer erotisk stimulerende enn en fransk aksent?! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Det meste. Fransk får meg kun til å tenke på jenter med hår under armene. Da er Worl Trade Center sett. Fin film det, trodde ikke den skulle være så bra etter å ha lest hva folk her inne skrev om den. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Det meste. Fransk får meg kun til å tenke på jenter med hår under armene. 7894133[/snapback] Bad experiences? Djixor. Uansett, Van Damme er mann - men det hjelper lite når han begynner å spille i møkkdårlige filmer hvor han atpåtil ikke engang sloss. Fyren er en dårligere skuespiller enn matboksen min! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Øyh! Hva er ikke mer erotisk stimulerende enn en fransk aksent?! 7893828[/snapback] Fransk analsex. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 The Prestige var meget bra ja, men å gi den 10 er å ta litt hardt i for min del. 7/8 gir jeg den, anbefaler den. Nja 10 er litt drøyt. Filmen i seg selv er ikke en 10'er, men personlig så er jeg glad i den typen filmer, derav den høye karakteren. Blood Diamonds: En spennende og delvis sjokkerende film om konfliktdiamanter med Connelly, DiCaprio og Honsou i hovedrollene. DiCaprio og Honsou overbeviser, hvor Connelly gjør en helt grei rolle. Dog selvom det er en meget god film, både med tanke på historie og skuespillerprestasjoner, er det to ting jeg ikke likte ved den:(skriver det i spoiler) 7/10 (skriver det i spoiler) At det virket som om de ikke helt hadde funnet en verdig avslutning, at den egentlig burde vært oppe på fjellsiden, kortet ned på den delen etter det. Connelly fikk ikke akkurat det beste manuset å jobbe ut ifra heller, men som sagt, ellers en grei prestasjon. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Har tenkt å begynne å se på Alien filmene. Noe å satse på? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Se de tre første. Styr unna den siste. For all del. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Så har man jo Alien vs. Predator. Heldigvis skal de rette opp den største feilen med den første når oppfølgeren kommer; De skal heve aldersgrensen. Slik at det kan bli litt mer gørr og skumle hendelser og ikke en ren familiefilm Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg synes bare to de første var noe å se på. Morsomt å se hvordan karakteren til Weaver endrer seg fra en blanding av heldig og bad-ass til testosteron(!)-pumpet actionhelt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 http://www.kulturo.no/nyheter/film/lundgre...onkomedie/36074 Ja takk sier jeg Så kunne de fått med de unge muskestjernene i tillegg og gitt oss litt hjernedød underholdning. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 http://www.kulturo.no/nyheter/film/lundgre...onkomedie/36074 Ja takk sier jeg Så kunne de fått med de unge muskestjernene i tillegg og gitt oss litt hjernedød underholdning. 7895748[/snapback] Hvis Ahnuld ikke har en cameo, så nekter jeg å se den. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 De kan redde ze governor fra en ond bande bestående av tyskere og russere (selvfølgelig stereotyper). Sly må selvfølgelig også være med. Og hvorfor ikke Jackie Chan også? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Synes Schwarzenegger kunne ha slåss mot Stallone i Rocky Balboa, selv om det kanskje hadde distrahert fra budskapet i filmen. 300 har fått sine første stemmer på IMDB. Tok bilde for å forevige øyeblikket. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Pappa syns Van Damme er kjempeskuespiller, han. Har sett alle filmene til Van Damme siden jeg var liten. Pappa var karatetrener så han digger kampscenene såklart. Selv om det har blitt mindre av dem de siste årene, og flere shots av hans smukke nakne rumpe istedet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Thrusthamster: ^^ Very cool, jeg er villig til å selge sjelen min for premierebillett. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Gleder meg, kommer nok til å se den i Colosseum på premieredagen. See ya there. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 http://www.kulturo.no/nyheter/film/lundgre...onkomedie/36074 Ja takk sier jeg Så kunne de fått med de unge muskestjernene i tillegg og gitt oss litt hjernedød underholdning. 7895748[/snapback] Får håpe at han klarer å få til dette, må jo bli fryktelig moro Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Hvordan fikk de lagd begravelsestalen/scenen til Dick Cheney i "Death of a president"? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Van Damme, Chuck og Dolph i en film En jeg kjenner synes van Damme er en knakende god skuespiller. And i quote: "Mye mer troverdig en han derre i Matrix-filmen. Den sugde ræva." Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Kjære himmel jeg gleder meg til 300! Nå er det ikke lenge til vi får se den her i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå