JimRamse Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Kom over denne traileren for The Incredible Hulk. Ny trailer jeg ikke hadde sett før ihvertfall, å det kommer til å med frem noen scener vi ikke fikk se i filmen. Se filmen hos Youtube Endret 8. desember 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Når det gjelde Filmmagasinet må man alltid se hvem som har anmeldt for å vite om man skal ta det seriøst. Damene(Hanne og ei annen skrulle) ignorerer man lett, Le LD har ofte veldige gode anmeldelser. Ja, det har jeg selv også merket De hanlder vel også litt om måten de formulerer seg på. Noen er flinke til og skrive gode artikler, andre ikke. Dersom du liker Ritchies tidligere "gangster" filmer, vil nok RockNrolla falle i smak. Den fulger det samme formulaet, med et greit plot, velskapte karakterer, rå musikk og en god dose humor. Kanskje ikke super original, men flott underholdning. Ingen spesiell kjennskap til vedkommende, men skal sjekke ut filmen. Også på IMDB! Endret 8. desember 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Noen flere som gleder seg til Moon (2009) med Kevin Spacey og Sam Rockwell? Astronaut Sam Bell has a quintessentially personal encounter while stranded on the moon for a three-year period. Clint Mansell på soundtrack, btw. Endret 8. desember 2008 av Speik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 En film som foregår i space? Jeg er down. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bør je gse The good the bad and the ugly asap? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Begynn med Fistful of Dollars som er halve spilletiden og se om du liker det du ser. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Å herre, endelig en skikkelig sci-fi å se frem til. Kan ikke noen smartinger her inne grave frem noen gode tips fra sjangeren? Føler jeg har sett de mest åpenbare ihvertfall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Apollo 13, Alien, Blade Runner, 2001, 12 Monkeys, Event Horizon, Contact, Mission to Mars og Red Planet (ikke de sterkeste filmene, men jeg liker Mars^^), Sunshine, Space Cowboys, The Right Stuff, Total Recall, 2010, Le Voyage dans la Lune, haugevis av filmer fra 50- og 60-tallet, fra First Spaceship on Venus til Plan 9, Marooned, Capricorn One, Moonraker. Det var de jeg kom på i farten av sci-fi, mesteparten er i verdensrommet men du har også enkelte filmer andre steder (f eks The Thing og The Day After Tomorrow). Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Event Horizon har jeg ment å se lenge, ellers får jeg krysse av Marooned, Capricorn One og 2010. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ser virkelig fram til Moon, ser fantastisk ut. Bør je gse The good the bad and the ugly asap? Ja. Must. Lenke til kommentar
Uruloki Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Etter en evigvarende nedetid grunnet virus, er endelig Diskuterfilm.com oppe igjen! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg gleder meg også til Moon. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 :dribble: :dribble: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Etter en evigvarende nedetid grunnet virus, er endelig Diskuterfilm.com oppe igjen! Flott Link? Endret 8. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vel da fikk jeg endelig se Raging bull.....not amused Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 En film det er vanskelig å bli særlig amused av. Tørre saker. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Etter høye forventninger satt ikke Reservoir Dogs helt som jeg hadde håpet på. Skuffet dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå