Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tror jeg bestiller den til meg selv i julegave. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det blir årets beste Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nja, tror jeg skal gjøre det samme med Shawshank. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Do it.. Do it now! Det er kanskje den filmen som har størst sjanse til å bli 10er hos meg. Read Når du nevner ,"Do it, Do it now", så poppet dette opp i hodet mitt! http://www.youtube.com/watch?v=lmUZGdi7Ty4 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 But, remember 1. Deer Hunter 9.5 2. Shawshank 8 Set sail fo fail, Office-chair ^.^ Do it.. Do it now! Det er kanskje den filmen som har størst sjanse til å bli 10er hos meg. Read Når du nevner ,"Do it, Do it now", så poppet dette opp i hodet mitt! http://www.youtube.com/watch?v=lmUZGdi7Ty4 Det er der jeg siterer det fra også, så vel observert.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen so har sett RocknRolla? Ser den har fått terninkast 5 i Filmmagasinet, men bare to i VG. Hva skal man da tro? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Og 6 av God Kveld Norge. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 God Kveld Norge hører jeg aldri på uansett Men Filmmagasinet pleier og kunne sine saker. Har du selv sett filmen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Er vel bare å se selv, da, og få en egen oppfatning Endret 8. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 God Kveld Norge hører jeg aldri på uansett Men Filmmagasinet pleier og kunne sine saker. Har du selv sett filmen? Det var dette vi trengte Kulturo.no for. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er vel bare å se selv, da, og få en egen oppfatning Det har jeg planer om også, men siden kritikken er såpass forskjellig lurer jeg på om noen her har sett filmen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 God Kveld Norge hører jeg aldri på uansett Men Filmmagasinet pleier og kunne sine saker. Har du selv sett filmen? Ehmm... Ga ikke de Rovdyr også terningkast 6..? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Såklart. Filmen er jo norsk. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Å gi Rovdyr 6 er som å si at den er like god som 2001, Fight Club, The Godfather og de andre filmene helt der i toppen. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen so har sett RocknRolla? Ser den har fått terninkast 5 i Filmmagasinet, men bare to i VG. Hva skal man da tro? Etter mine erfaringer så har VG aldri hvert til å stole på... Lusne anmeldelser og terningkast. Tror du heller burde høre på folket fra filmmagasinet og IMdb Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Rovdyr = terningkast 1 Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dersom du liker Ritchies tidligere "gangster" filmer, vil nok RockNrolla falle i smak. Den fulger det samme formulaet, med et greit plot, velskapte karakterer, rå musikk og en god dose humor. Kanskje ikke super original, men flott underholdning. Ellers er det bare til å lese et par anmeldelser på imdb.com. Norske anmeldere er absolutt ikke til å stole på. Terningkastmetoden tar overhånd, og anmeldelsene blir ofte jævlig usakelige. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen andre enn meg som synes at 2008 ikke har vært en tiendedel av det 2007 var som filmår? 2007 hadde uttalige mye bra filmer. Jeg kommer bare på 2 stk fra 2008 jeg har likt. Nå regner jeg med at det tar noen måneder før jeg føler å ha en skikkelig oversikt over 2008, men så langt virker det som om året ikke er helt hva det burde være. Men superheltsjangeren hadde i hvert fall en opptur, så litt gøy var det nå. Men tror ikke jeg har sett noen filmer i år som har rørt meg like mye som 2007's Into the Wild eller Das Leben der Andern fra 2006. Savner et godt drama i år. Men jeg har sett farlig lite film i høst så jeg satser på det er grunnen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ehmm... Ga ikke de Rovdyr også terningkast 6..? Hehe, jo det sier vel sitt Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Når det gjelde Filmmagasinet må man alltid se hvem som har anmeldt for å vite om man skal ta det seriøst. Damene(Hanne og ei annen skrulle) ignorerer man lett, Le LD har ofte veldige gode anmeldelser, Aarvig er som også nokså bra, og han siste husker jeg ikke navnet på i farta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå