Nistelrooy Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Nå vil nok ikke DVD dø ut i like stor grad som VHS gjorde. Jeg regner med at alle Blu-Ray spillere vil fortsette å kunne spille av DVD-er. Og jeg kjøper forresten aldri DVD-er til over 80,- kroner med mindre det er noe spesielt ved dem. Endret 7. desember 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg er enig i det. DVD vil nok leve i noen år enda. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Overgangen DVD -> Blu-ray er vel ikke like stor som det var med VHS -> DVD. Og de fleste Blu-ray-spillerne kan vel spille av DVD, eller så ville jo det å bruke penger på DVD nå være helt bortkastet. Håper DVD i hvertfall lever til jeg har kostet på meg en Blu-ray-spiller. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Når man ser DVD på en DVD-spiller som skalerer opp bildet til HD, blir det noen stor forbedring i kvaliteten da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ja. Det blir det på min tv, værtfall. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Siden vi fortsatt har en bilderørsskjerm her i gården har ikke BD vært aktuelt enda, føler det blir nødvendig bare når vi får oss en høyoppløselig plasma/lcd. Så jeg håper dvd vil leve noen år til, selv om BD kanskje vil ta over helt når bilderørsskjermer er helt "utryddet". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg syntes det var forskjell på DVD og Blu Ray. BR var mer virkelig, fargene var mye bedre og det var liksom dypere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Meh...det har stoppa litt opp for meg på filmfronten. Har sett alle dei mest omtalte filmane her inne. Når eg blar gjennom listene til Play.com er det ingenting som stikker seg ut lengre. Nokre tips til korleis eg skal kome meg vidare? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Slå på en god gammel slager som passer ypperlig i disse juletider: Harvey Den er særdeles vanskelig å mislike og James Stewart viser bare nok en gang at han er den fremste av de fremste. Og enda litt lenger fremme.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er ikkje kome til det stadiet der eg har begitt meg ut på gamle filmar endå. Eldste eg kjem på akkurat no er Taxi og The Godfather. Eg som trudde det var uendeleg med filmar, akk så feil kan ein ta. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Meh...det har stoppa litt opp for meg på filmfronten. Har sett alle dei mest omtalte filmane her inne. Når eg blar gjennom listene til Play.com er det ingenting som stikker seg ut lengre. Nokre tips til korleis eg skal kome meg vidare? Sátántangó Er ikkje kome til det stadiet der eg har begitt meg ut på gamle filmar endå. Eldste eg kjem på akkurat no er Taxi og The Godfather. Eg som trudde det var uendeleg med filmar, akk så feil kan ein ta. Du har altså aldri sett en 60-tallsfilm... Nuvel, du har meget å gjøre. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Meh...det har stoppa litt opp for meg på filmfronten. Har sett alle dei mest omtalte filmane her inne. Når eg blar gjennom listene til Play.com er det ingenting som stikker seg ut lengre. Nokre tips til korleis eg skal kome meg vidare? Tja, vanskelig å si noe uten å vite hvilke sjangre du foretrekker, om s/h film er aktuelt, etc.... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen andre enn meg som synes at 2008 ikke har vært en tiendedel av det 2007 var som filmår? 2007 hadde uttalige mye bra filmer. Jeg kommer bare på 2 stk fra 2008 jeg har likt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er ikkje kome til det stadiet der eg har begitt meg ut på gamle filmar endå. Eldste eg kjem på akkurat no er Taxi og The Godfather. Eg som trudde det var uendeleg med filmar, akk så feil kan ein ta. Gjelder å utvide horisonten, som man fint kan kalle det. Det er helt sikkert mange, mange gode filmer der ute du enda er uviten om. Siste film sett her i huset har vært Into the Wild, anbefales. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen andre enn meg som synes at 2008 ikke har vært en tiendedel av det 2007 var som filmår? 2007 hadde uttalige mye bra filmer. Jeg kommer bare på 2 stk fra 2008 jeg har likt. Ja, det har vært et rimelig skuffende år. Av gode filmer fra i år kan jeg likevel nevne: The Dark Knight, The Bank Job, In Bruges, Iron Man, Wall-E. Stort mer enn det har det ikke vært å rope hurra for i år. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen andre enn meg som synes at 2008 ikke har vært en tiendedel av det 2007 var som filmår? 2007 hadde uttalige mye bra filmer. Jeg kommer bare på 2 stk fra 2008 jeg har likt. Ja, det har vært et rimelig skuffende år. Av gode filmer fra i år kan jeg likevel nevne: The Dark Knight, The Bank Job, In Bruges, Iron Man, Wall-E. Stort mer enn det har det ikke vært å rope hurra for i år. Eneste jeg kan huske å ha vært bra i år er TDK og Iron Man. Ellers har det vært mye skral. Tenker på at 2007 ga meg 4 nye filmer på topplista, hvor alle var 10ere. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen andre enn meg som synes at 2008 ikke har vært en tiendedel av det 2007 var som filmår? Forsåvidt enig, men mange av mine beste opplevelser fra ifjor kom jo ikke ut før på slutten av året. Uansett så ser jeg ikke utrolig mange lovende filmer på plakaten fremover. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Programvare: Hvilke fire filmer var det? 2007 var et veldig godt filmår, ja. Min favorittfilm kom ut da. Endret 8. desember 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hva med 2009? syns det ser bra ut, jeg. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Apropos gode filmer fra 2008: HER - en ordentlig feelgoodfilm :!: Endret 8. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå