Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DVD har blitt så billig nå at jeg ser ingen grunn til å kjøpe vanlige DVD-er for over hundre spenn (noen filmer kan jeg strekke meg over hundre spenn for, men såkalt «fullpris» er fullstendig uaktuelt). Nær sagt alle vanlige utgaver kan man få for langt under hundre kroner, om man leter. Snakker vi Criterion eller MoC, så blir selvfølgelig saken en annen. En og annen boks også, selvfølgelig. Og i enkelte tilfeller ved import fra den gode gamle orienten.

Lenke til kommentar
DVD har blitt så billig nå at jeg ser ingen grunn til å kjøpe vanlige DVD-er for over hundre spenn (noen filmer kan jeg strekke meg over hundre spenn for, men såkalt «fullpris» er fullstendig uaktuelt). Nær sagt alle vanlige utgaver kan man få for langt under hundre kroner, om man leter. Snakker vi Criterion eller MoC, så blir selvfølgelig saken en annen. En og annen boks også, selvfølgelig. Og i enkelte tilfeller ved import fra den gode gamle orienten.

Støttes. Her i gården er det, foruten samlebokser, kun Criterion og MoC som kan forsvare innkjøp til over 100lappen.

Lenke til kommentar
Rogue Assassin (aka. War) var forferdelig. For det første så lager man ikke en film som man reklamerer som et face off mellom Statham og Li med lite og dårlig action. For det andre så kunne de i allfall prøvd å ha en original historie eller karakterer hvis de først skulle gjøre det førstnevnte. Og for det tredje... hva i all verden slags avslutning var det der?

NO!

*bang*

*kjører i bil*

*roll credits*

Vel, det var vel ikke akkurat lite action i filmen, men er enig i at selve actionscenene ikke var det helt store. Alltid synd når actionfilmer med tynn historie, kjipe karakterer og alt det der ikke engang klarer å levere på den fronten heller. Da føles det hele ganske så bortkasta.

Og den slutten var snodig ja...

Lenke til kommentar

Husker når DVD var rimeig nytt, da kosta en film opptil 299 kr! Husker at Star wars 2 og Ringenes herre filmene pleide å koste 299 kr med en gang de kom! Men pleier ikke bruke mer en maks en hundrelapp på en dvd film, kommer bare an på hvilken film! Du får de fleste filmer til under 100 lappen nå!

Lenke til kommentar
husker enda den første "nye" filmen jeg så som ikke kom på VHS, det var Batman Begins. Jeg tror at om 2-3 år så er dvden desverre borte.

DVD holder i bøtter og såann for min del! Men når blu-ray spillere og filmer etterhvert blir billigere kommer nok det til å bli mer attraktivt for de fleste tenker jeg!

Lenke til kommentar

169 er absolutt ikke mye for en DVD syns nå jeg, men jeg skal ikke blanne meg inn i diskusjonen.

Er det noen som har sett Night On Earth? Ser den går på tv i kveld, litt sent så jeg får ta den opp. Er den verdt å se? Jeg kommer til å se den bare på grunn av soundtracket, men er greit å vite om jeg kan forvente meg noe mer enn bare Tom Waits musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...