Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når man kan få nye dvder fra play.com til under hundrelappen er 169 kroner litt stivt ja. Siste film jeg kjøpte som kostet såpass var Iron Man og da bare fordi den kom i litt fancy cover.

Men det er på en måte verdt det hvis filmen er bra og du har ventet på den. Er nå min mening jaffal. Selv om jeg også foretrekker DVD'er til hundrelappen eller under.

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Når man kan få nye dvder fra play.com til under hundrelappen er 169 kroner litt stivt ja. Siste film jeg kjøpte som kostet såpass var Iron Man og da bare fordi den kom i litt fancy cover.

Men det er på en måte verdt det hvis filmen er bra og du har ventet på den. Er nå min mening jaffal. Selv om jeg også foretrekker DVD'er til hundrelappen eller under.

For at det skal være verdt å betale så mye for en film er det ikke nok at den er god eller at man har venta lenge.

Lenke til kommentar
169kr er stivt for en Blu-ray, for ikke å snakke om DVD.

Hvor er det dere kjøper DVD filmer? Blue-Ray koster jo opp mot 300,- kr enkelte ganger. Har sett mange titler til 259,- kr på Blue-Ray siden.

På internettz, of course. Ellers har Platekompaniet en del gode tilbud, men jeg er ikke typen som kjøper en film i butikk hvis det ikke er salg. Jeg ville aldri brukt 300kr på én film, det er direkte uaktuelt. Det er jo bare galskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...