Schneiderlin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hva med Freerecordshop eller Playcom kansje. FRS finnes ikke lenger. Ikke rart jeg ikke fant den butikken her på Kvadrat trodde bare de hadde lagt det ned eller hadde flytta... Endret 7. desember 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva med Freerecordshop eller Playcom kansje. FRS finnes ikke lenger. Ikke rart jeg ikke fant den butikken her på Kvadrat trodde bare de hadde lagt det ned eller hadde flytta... Alle FRS butikkene har enten blitt lagt ned eller gjort om til Gamestop. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) De ble kjøpt opp av Amerikanske GameStop og skal nå i alle hovedsak selge spill. Endret 7. desember 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Prisen er dog litt stiv. Er 169,- kr stiv pris for en DVD?! Når man kan få nye dvder fra play.com til under hundrelappen er 169 kroner litt stivt ja. Siste film jeg kjøpte som kostet såpass var Iron Man og da bare fordi den kom i litt fancy cover. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noe som vet noe om statusen til DFilm? Har vært nede lenge nå. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Når man kan få nye dvder fra play.com til under hundrelappen er 169 kroner litt stivt ja. Siste film jeg kjøpte som kostet såpass var Iron Man og da bare fordi den kom i litt fancy cover. Men det er på en måte verdt det hvis filmen er bra og du har ventet på den. Er nå min mening jaffal. Selv om jeg også foretrekker DVD'er til hundrelappen eller under. Endret 7. desember 2008 av roberteh Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 169 kroner for en DVD er veldig stivt ja. Hvis jeg skal betale så mye må det være en collectors edition av en eller annen klassiker! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ser på en film som heter Blind Dating nå. Skulle se på den fordi Chris Pine, Kirk i den nye Star Trek, har hovedrollen, men den er faktisk er skikkelig smart romantisk komedie. Og Pine er en bra skuespiller. "Stop bleeding you pussy!" :!: Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Når man kan få nye dvder fra play.com til under hundrelappen er 169 kroner litt stivt ja. Siste film jeg kjøpte som kostet såpass var Iron Man og da bare fordi den kom i litt fancy cover. Men det er på en måte verdt det hvis filmen er bra og du har ventet på den. Er nå min mening jaffal. Selv om jeg også foretrekker DVD'er til hundrelappen eller under. For at det skal være verdt å betale så mye for en film er det ikke nok at den er god eller at man har venta lenge. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Da er vi uenige edit: Angående GameStop tidligere, så selger de også billige filmer (brukte og nye), kan gjøre noen skikkelige røverkjøp hvis man bare tar seg tid til og titte litt. Endret 7. desember 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 169kr er stivt for en Blu-ray, for ikke å snakke om DVD. Spesielt en som er så mainstream, så får man heller stresse seg i stykker for å få tak i CC-Hard Boiled elns. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Prisen er dog litt stiv. Er 169,- kr stiv pris for en DVD?! Ja. 50-100,- er akseptabelt her i huset. Enig, så en jeg hadde litt lyst på, men kosta 120,- så da gadd jeg ikke. Jeg er langt ifra noen økonomi-tulling, men venter litt da. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 169kr er stivt for en Blu-ray, for ikke å snakke om DVD. Hvor er det dere kjøper DVD filmer? Blue-Ray koster jo opp mot 300,- kr enkelte ganger. Har sett mange titler til 259,- kr på Blue-Ray siden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 169kr er stivt for en Blu-ray, for ikke å snakke om DVD. Hvor er det dere kjøper DVD filmer? Ehm, du kan få mange bra filmer til under hundrelappen på Platekompaniet, og Blu-ray (ikke Blue-ray), kan man kjøpe billig fra USA. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 169kr er stivt for en Blu-ray, for ikke å snakke om DVD. Hvor er det dere kjøper DVD filmer? Blue-Ray koster jo opp mot 300,- kr enkelte ganger. Har sett mange titler til 259,- kr på Blue-Ray siden. På internettz, of course. Ellers har Platekompaniet en del gode tilbud, men jeg er ikke typen som kjøper en film i butikk hvis det ikke er salg. Jeg ville aldri brukt 300kr på én film, det er direkte uaktuelt. Det er jo bare galskap. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kjøper ofte på platekompaniet, mange gode titler til en billig penge der. Kjøper også hos SpaceWorld da de ofte har "Nice Price". Har også sett at Elkjøp er et billig alternativ, der går ofte helt nye filmer til hundre kroner eller billigere. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kjøpte James Bond på BD for 99 per stykk i går. Det er bare å lete. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har også sett at Elkjøp er et billig alternativ, der går ofte helt nye filmer til hundre kroner eller billigere. TDK til 99,- når den kommer ut 10. des Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kjøpte James Bond på BD for 99 per stykk i går. På BD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå