Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Silent Hill er en av de bedre video spill adapsjonen, om det da ikke hadde vært for slutten. Det virker som om regissøren/studioet ikke helt tror på at kvinner kan bære en film alene så man måtten finne på et eller annet teit subplot med Sean Bean.

Litt trivia:

"In the original script, there were only female characters. After submitting this, the script was returned to Christophe Gans with a memo saying "there are no men!" Sean Bean's character was added and the script was approved"

Så du har nok et poeng. Ellers synes jeg filmen aldri lykkes i å overføre den creepy stemningen fra spillene.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så Once upon a time in America i går og må si meg ganske så imponert. 3,5 time gikk forbi på det som virket som toppen to timer.

Men.. det var et par scener som ikke virket helt gjennomtenkte og den andre halvdelen var svakere enn den første. (disc 1 og 2 altså)

Absolutt verdt å sjekke ut, selv om jeg ikke syntes den var så fantastisk som en del her inne gjør, en meget god film.

Er Carlito's Way verdt å prioritere? (har en liste på en del filmer som skal sees snart)

Lenke til kommentar
Thanks for sharing.

Beklager unødvendig post.

Men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i The Manchurian Candidate (1962)? Det må helst være en norsk butikk.

Nistelrooy, du har en haug annet som frister mer vet jeg ^^

Det er mulig. Noen forslag?

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Jeg selv er også stor fan av "Nice Price", men da må man ofte vente en stundt etter DVD'en er lagt ut for salg. Er det snakk om en helt ny film jeg ikke har sett på kino har jeg ikke noe mot og betale opp mot 200,- kr, men er selvsagt ikke og foretrekke.

Hva med Freerecordshop eller Playcom kansje.

FRS finnes ikke lenger.

Jo, men de heter GameStop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...