CypheroN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Utmerket skuespiller. Kunne ikke brydd meg mindre om hvordan hu er privat. Ikke sant. Ignorer kunstneren, elsk kunsten Se på Tom Cruise, totalt idiot til vanlig, fortsatt en fantastisk skuespiller. Heh, jeppsann. Edit: sett Eyes Wide Shut, Bob? Der er Cruise veldig god Endret 6. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Persona er en vidunderlig film Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen som bruker Criticker her? Et mye bedre alternativ til IMDBs vote history. Bedre system, anbefalinger, venner, generelt mye mer oversiktlig. Å ha et ratingsystem på 100 mulige er helt tåpelig. Det går helt greit for de som bare har sett noen få hundre filmer. De er da så få at de er grei å skille. Når man derimot kommer opp i firesifrede antall filmer stiller saken seg anderledes. Det er da så mange filmer, med så mange like kvaliteter, at å vurdere de komparativt på et så detaljert nivå blir en uoverkommelig oppgave. Virker ypperlig for filmnoobs som ikke har har utviklet noe eget informasjonsnettverk for film, men ikke for særlig mange andre. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du trenger ikke bruke hele 100-systemet. Du kan bruke hvilket som helst karaktersystem, så lenge du bare bruker det. Hvis du bruker 4/4-systemet bruker du bare karakterene 1 til 4, så deler Criticker filmene opp i 4 tiers. Det er sånn sett ganske stor frihet. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg vet at det er noen hardbarka Clive Owen-fans her, og jeg har ikke noe imot ham selv, selv om jeg kanskje ikke ser noen grunn til å lovprise ham. Men jeg føler likevel at det er mye sant i dette bildet: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg vet at det er noen hardbarka Clive Owen-fans her, og jeg har ikke noe imot ham selv, selv om jeg kanskje ikke ser noen grunn til å lovprise ham. Men jeg føler likevel at det er mye sant i dette bildet: *chop* Eh, nei? Jeg tror du imponerende nok klarer å blande med Nicolas Cage her. Hvilke filmer har du sett med Owen? Anbefaler at du tar en titt på Children of Men og Closer om du ikke har sett de. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har sett Children of Men. Jeg prøver ikke å disse Owen på noen måte, men det er da ikke til å komme bort ifra at han ikke har noen enorm variasjon av ansiktsuttrykk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Samme med Frodo og. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen som bruker Criticker her? Et mye bedre alternativ til IMDBs vote history. Bedre system, anbefalinger, venner, generelt mye mer oversiktlig. Å ha et ratingsystem på 100 mulige er helt tåpelig. Det går helt greit for de som bare har sett noen få hundre filmer. De er da så få at de er grei å skille. Når man derimot kommer opp i firesifrede antall filmer stiller saken seg anderledes. Det er da så mange filmer, med så mange like kvaliteter, at å vurdere de komparativt på et så detaljert nivå blir en uoverkommelig oppgave. Virker ypperlig for filmnoobs som ikke har har utviklet noe eget informasjonsnettverk for film, men ikke for særlig mange andre. Hvorfor er det enklere å rangere om det er ti eller seks nivåer? Tall og film hører ikke sammen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Pga 9/10 feks kan være det samme som 85-86-87-88-89-90-91-91-92-93-94/100. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Se på oppsettet av filmer du har ratet. Mye, mye mer oversiktlig og penere Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg vet at det er noen hardbarka Clive Owen-fans her, og jeg har ikke noe imot ham selv, selv om jeg kanskje ikke ser noen grunn til å lovprise ham. Men jeg føler likevel at det er mye sant i dette bildet: Se filmen hos Youtube Checkmate. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Nå sa jeg ikke akkurat at han aldri beveget på ansiktet, heller. Endret 6. desember 2008 av athorb Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det virket som tanken med bildet var å vise at han har begrenset skuespillertalent, og da tenkte jeg å poste den scenen sånn at folk som ikke har sett ham i gode roller kan se hva han faktisk får til. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jaja, det er klart. Eneste grunnen til at jeg postet bildet var at jeg syntes det var morsomt, for det er jo faktisk sånn at han holder den maska ganske ofte. Kanskje er det bare tilfeldigvis tilfelle i de fleste filmene jeg har sett ham i, men jeg er jo fullstendig klar over at han er en flink skuespiller. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Clive Owen er en av de mest badass skuespillerne som er der ute. Han er utrolig kul i Shoot 'Em up, som er en av tidenes råeste actionfilmer! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Bare et lite spørsmål. Hva betyr når det på imdb.com står en "/I" bak årstallet (evt. flere I'er) Sånn her for eksempel. Ingen som vet? Fra IMDBs Q&A: If two titles have the same title in the same year we add a "/" followed by roman numerals after the year as necessary. For example, Anna Christie (1930/I) and Anna Christie (1930/II). Takker Ble mye brukt det smilet der ja (til Frodo) Endret 6. desember 2008 av haarod Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Pga 9/10 feks kan være det samme som 85-86-87-88-89-90-91-91-92-93-94/100. Det har ingenting med saken å gjøre, i og med at det logisk sett ikke skulle være noe vanskeligere å sette et mer spesifikt tall på en film, i og med at grunnlaget for å gjøre det er akkurat like idiotisk. En kan ikke kvalitativt vurdere et kunstobjekt ved hjelp av tall. At det blir vanskeligere å vurdere filmer opp i mot hverandre i en fullstendig objektiv skala er irrelevant, i og med at hele idéen om at det skulle være fruktbart er, i beste fall, merkelig. Jeg kan forstå bruksverdien i en filmguide, men å personlig rangere ting ved hjelp av tall er akkurat like idiotisk samme hvilken skala man bruker. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 For oss som liker å ha oversikt er det ikke så idiotisk. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, som sagt, jeg ser bruksverdien i en grov guide, men om det er slik at man sitter og tror at man klarer å sette tall på en subjektiv opplevelse av en film, da er man på villspor. Derfor ser jeg ikke helt hvorfor det burde være problematisk med en eventuelt mer finkornet skala -- selv om jeg selvsagt mener det er minst like fjollete med en skala som går til hundre. Jeg bare ser ikke helt at det skulle være et stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå