Kontorstol Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fikk Elkjøp-reklame i postkassa nå, og, oi, shit de selger TDK til 99,- når den har release 10. Des Ikke verst da. Nice. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Forhåndsbestilte The Dark Knight på Blu-ray fra DVDStrax. Denne ble sendt tidlig på onsdag, så jeg regner nesten med å få den i dag. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bare et lite spørsmål. Hva betyr når det på imdb.com står en "/I" bak årstallet (evt. flere I'er) Sånn her for eksempel. Ingen som vet? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fikk Elkjøp-reklame i postkassa nå, og, oi, shit de selger TDK til 99,- når den har release 10. Des Ikke verst da. Nice. In Fucking Deed. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Bare et lite spørsmål. Hva betyr når det på imdb.com står en "/I" bak årstallet (evt. flere I'er) Sånn her for eksempel. Ingen som vet? Fra IMDBs Q&A: If two titles have the same title in the same year we add a "/" followed by roman numerals after the year as necessary. For example, Anna Christie (1930/I) and Anna Christie (1930/II). Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fikk Elkjøp-reklame i postkassa nå, og, oi, shit de selger TDK til 99,- når den har release 10. Des Ikke verst da. Dæven, det var en bra pris. De fleste andre butikker jeg har sett skal ha 159-179 for den når den kommer ut. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Over det dobbelte ekstra å betale for min del. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fikk Elkjøp-reklame i postkassa nå, og, oi, shit de selger TDK til 99,- når den har release 10. Des Ikke verst da. Kult! Husker de hadde samme lanseringstilbudet da No Country for old men kom ut. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Var det noen andre som så Sir Roger Moore på senkveld i går? Ja, var artig. Bare så synd den teatralske fjolla Liv Ullmann måtte sitte der også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hva er så gærent med Liv Ullman? At ho har laget Kristin Lavrannsdatter? Synes ho er flink jeg, spesielt i Persona, uten å si et eneste ord. Moro at ho har data Sean og (: Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er vel ikke noget galt med henne i den forstand. Men når hun åpner munne får jeg helt krupp For meg virker hun tilgjort og teatralsk. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, Liv Ullmann er ganske fantastisk i de filmene jeg har sett henne i, men som person er hun til tider direkte ufordragelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ser virkelig ikke noe gærent i det kvinnemennsket der Har dere lyst til å utdype? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tror hun er en person man enten elsker eller hater. Har forresten heller ikke orket og sett de gamle filmene med henne heller. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nå så ikke jeg senkveld-intervjuet, men når jeg ellers har sett henne fremstår hun humørløs og altfor dramatisk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Elsker henne, hater henne ikke. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er det virkelig dette som er så fantastisk? Bergman's Persona - Trailer Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Utmerket skuespiller. Kunne ikke brydd meg mindre om hvordan hu er privat. -- Noen som bruker Criticker her? Et mye bedre alternativ til IMDBs vote history. Bedre system, anbefalinger, venner, generelt mye mer oversiktlig. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jepp. Nest beste filmen jeg har sett, faktisk. Ullmann er helt utrolig her, bare slått av Bibi Andersson. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ignorer kunstneren, elsk kunsten Se på Tom Cruise, totalt idiot til vanlig, fortsatt en fantastisk skuespiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå