Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg syns den var underholdende i grunn. En del (ufrivillig) morsomme øyeblikkKan ikke akkurat si at noe av det som ble sagt eller gjort i filmen var så veldig sjokkerende. Filmen er nok rettet mot foreldre som ikke har peil på hva ungene sine driver med.

 

"Vis oss kuken a!"

7875543[/snapback]

Hun som sa det var flau som et uvær bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Prestige: fantastisk film, rett og slett magisk. Solide skuespiller prestasjoner av både Jackman og Bale, samt et herlig manus gjør dette til en meget sterk film.

 

Siden jeg ikke er noe særlig flink på anmeldelser slenger jeg med dette fra en bruker på IMDB om plot outline av The Prestige.

 

"A mysterious story of two magicians whose intense rivalry leads them on a life-long battle for supremacy -- full of obsession, deceit and jealousy with dangerous and deadly consequences. From the time that they first met as young magicians on the rise, Robert Angier and Alfred Borden were competitors. However, their friendly competition evolves into a bitter rivalry making them fierce enemies-for-life and consequently jeopardizing the lives of everyone around them. Set against the backdrop of turn-of-the-century London"

 

10/10.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

The Prestige var meget bra ja, men å gi den 10 er å ta litt hardt i for min del. 7/8 gir jeg den, anbefaler den.

 

 

Så The marine for et par dager siden. Fy så dårlig. Jeg tror den som ga John Cena en rolle i en film må gå på syre. Sterk konkurent til værste skuespiller i Hollywood det ja. Han bør holde seg til wrestling. Overlat slike filmer til Van Damme og co.

Lenke til kommentar

Jepp. "Van the Man" er faktisk den norske 'oversettelsen'.

 

Kan ikke noen lage en "This Film is Not Yet Rated" dokumentar om de som oversetter tittler til norsk?

 

Edit: Nei faen heller. Det kan ikke stemme, det må være en ekstra tittel som IMDb ikke har fått med seg, men som har blitt brukt i DVD distribusjonen eller noe slikt. De galningene kan ikke bare ha oppfunnet det som en oversettelse.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Den er faktisk/sannsynligvis en ekte film fant jeg ut nå, basert på en tegneserie. Jeg visste ikke om den, men broren min gjorde det. Verdig utfordrer til Simpsons i allfall. :p

 

Aqua Teen Hunger Force Colon Movie Film For Theatres

 

EDIT: Fant ut mer. Tydeligvis var det markedsføringen for denne filmen som satte Boston ute av spill i en dag, siden noen folk trodde LED-sakene med tegneseriefigurer på var bomber og ringte politiet. Et nyhetsprogram sa at politiet hadde detonert en av dem, som virker mer utrolig/mirakuløst enn idiotisk.

 

Filmen har også en IMDB-side. Personlig trodde jeg det var en tulletrailer. :D

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...