Dorian Gray Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er ingen stor fan av "kostymedrama", som jeg mener å huske Dorian kalte det. Sounds about right. Følgende er Oscar-vinnere for Best Costume Design: Elizabeth, the Golden Age Marie Antoinette Memoirs of a Geisha The Aviator LotR Moulin Rouge Shakespeare in Love Titanic English Patient The Age of Innocence Henry V Mye som frister på den listen?^^ Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Titanic er det eneste som slår meg, kanskje mest av nostalgiske årsaker. Ingen av de andre jeg kunne tenke meg å sette meg ned med i nær fremtid, nei. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Er denne veldig liten?? Vet ikke hva som er vanlig størrelse på postere men 11" x 17" virket ganske lite 11" x 17" (ca. 28 x 43 cm) er ganske lite ja. Standard størrelsen er 27" x 40". Ikea har forresten noen rammer som passer ganske godt med størrelsen. Takk for tipset! Vurderer å kjøpe denne, men håper ikke de har skrevet "moviegoods" på plakaten som de viser Er bare på bildet. Som det står ovenfor "MovieGoods logo does not appear on actual item". Endret 4. desember 2008 av Dandor Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Pokker, den i normal størrelse koster 99,99$. Det blir jo sikkert en syk totalpris med frakt osv Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sounds about right. Følgende er Oscar-vinnere for Best Costume Design:Elizabeth, the Golden Age Marie Antoinette Memoirs of a Geisha The Aviator LotR Moulin Rouge Shakespeare in Love Titanic English Patient The Age of Innocence Henry V Mye som frister på den listen?^^ Eg har berre sett LotR, Moulin Rouge og Shakespeare in Love, men kunne faktisk tenkt meg å sett alle desse filmane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er ingen stor fan av "kostymedrama", som jeg mener å huske Dorian kalte det. Sounds about right. Følgende er Oscar-vinnere for Best Costume Design: Elizabeth, the Golden Age Marie Antoinette Memoirs of a Geisha The Aviator LotR Moulin Rouge Shakespeare in Love Titanic English Patient The Age of Innocence Henry V Mye som frister på den listen?^^ La meg se. Moulin Rouge er en av yndlingsfilmene mine, The Aviator er bra, LotR er bedre, Titanic er nostalgi på ypperste (!) plan. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Man klarer nok å plukke frem de man alt har sett, men er det noen usette som frister? Ikke at jeg mener at dere ikke vil finne noen, jeg prøver bare å finne ut hvem som ser filmer om viktorianske tider eller 1800-tallet. Personlig synes jeg det er så kjedelig at jeg får vondt bak øynene av å tenke på det, men det er bare meg. Det gjelder egentlig også andre nominerte som Ran og Amadeus, det er noe med filmer fra før elektrisiteten som kjeder meg i stykker. Jeg ser heller Solaris og Stalker på rad, fordi de har sci-fi-elementer, enn Marie Antoinette av damen som stod bak Lost in Translation. Sverd og sandaler, tophat og stokk, gigantiske kjoler og dverger og alver, alt er like fælt. Gladiator og 300 er unntak, og det er faen meg såvidt. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ingenting slår filmer som LOTR, Gladiatoren, 300, The Last Samurai og andre filmer med god kjemping med sverd og bue i mine øyne. Men synes også at en del filmer som er fra tiden like før elektrisiteten er kjedelig, men store mengder som spanker hverandre med sverd er bare superkos Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sverd og sandaler, tophat og stokk, gigantiske kjoler og dverger og alver, alt er like fælt. Gladiator og 300 er unntak, og det er faen meg såvidt. Som om jeg skulle sagt det selv. Viktorianske filmer må jeg nesten påstå er verst, da av den typen hvor Emma Thompson er med i alle sammen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er ingen stor fan av "kostymedrama", som jeg mener å huske Dorian kalte det. Sounds about right. Følgende er Oscar-vinnere for Best Costume Design: Elizabeth, the Golden Age Marie Antoinette Memoirs of a Geisha The Aviator LotR Moulin Rouge Shakespeare in Love Titanic English Patient The Age of Innocence Henry V Mye som frister på den listen?^^ Tja, på akkurat den listen er det kun Henry V som frister til gjensyn, men da utelukkende av at jeg er uforbederlig Shakespearefanatiker. Ellers er det da mange gode kostymedrama ute og går. (LotR, som jeg liker godt, er forøvrig strengt tatt ikke noe kostymedrama etter gjengs definisjon.) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Enig med Dorian, filmer som utspiller seg "før elektrisiteten" er sjeldent særlig fengende. Kommer egentlig ikke på noen, please enlighten me. Btw, The Dark Knight er nå nede på #4 på Twofifty, og når jeg satt og titta i vote historyen min, så jeg at jeg ikke hadde stemt på den. Kan stemmen ha blitt sletta, eller har jeg bare vært sløv i stemminga? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er ingen stor fan av "kostymedrama", som jeg mener å huske Dorian kalte det. Sounds about right. Følgende er Oscar-vinnere for Best Costume Design: Elizabeth, the Golden Age Marie Antoinette Memoirs of a Geisha The Aviator LotR Moulin Rouge Shakespeare in Love Titanic English Patient The Age of Innocence Henry V Mye som frister på den listen?^^ The Aviator var overraskende at var på den listen. Den er jo grei, kunne godt sett den om igjen, tror jeg allerede har sett den 2 ganger, LOTR har jeg sett mange ganger og skal se mange ganger, Shakespeare In Love har jeg alltid hatt en forkjærlighet for. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hadde ikke dette vært noe? Synd det tydligvis ikke kommer til skje. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Faen ser ut som at jeg har kommet til punktet der jeg har så sær filmsmak at det er vanskelig å få tak i dem. Amazon har dem ikke, play osv ikke. Eneste muligheten er Ebay eller slike steder. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er ingen stor fan av "kostymedrama", som jeg mener å huske Dorian kalte det. Barry Lyndon da? Det finnes ikke "originalspråk" i ikke-realistisk animerte serier/filmer. Japanerne har bedre voice-actors? Jeg regner med at dere ikke kan japansk engang, men det gir vel glede i å høre på tilfeldige tonefall, og så skynde seg å lese teksten nederst på skjermen. Det finnest unntak, men amerikanerene er generelt veldig gode til å overspille. Disney releasene av Ghibli-filmer har gjort om på den originale dialogen, lagd til bakgrunnstale og "amerikanisert" poengene og temaene i filmene. Moro? nei. Men neste gang jeg ser Chihiro tror jeg jeg tar engelsk uansett, slik at øynene mine kan fokusere 100% på filmens visuelle prakt istede for å lese undertekster. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Faen ser ut som at jeg har kommet til punktet der jeg har så sær filmsmak at det er vanskelig å få tak i dem. Amazon har dem ikke, play osv ikke. Eneste muligheten er Ebay eller slike steder. Hmm, jeg har hatt ganske mye sært noen ganger, men det meste er å finne på internett, hvis man ønsker å gå den veien. Det eneste jeg ikke har klart å få tak som jeg kommer på er den norske Kampen om Tungtvannet fra 1948. Den må jeg vel prøve å finne et bibliotek som har elns. http://no.wikipedia.org/wiki/Kampen_om_tungtvannet Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Faen ser ut som at jeg har kommet til punktet der jeg har så sær filmsmak at det er vanskelig å få tak i dem. Amazon har dem ikke, play osv ikke. Eneste muligheten er Ebay eller slike steder. Hmm, jeg har hatt ganske mye sært noen ganger, men det meste er å finne på internett, hvis man ønsker å gå den veien. Det eneste jeg ikke har klart å få tak som jeg kommer på er den norske Kampen om Tungtvannet fra 1948. Den må jeg vel prøve å finne et bibliotek som har elns. http://no.wikipedia.org/wiki/Kampen_om_tungtvannet Har funnet dem fleste, men omtrent alle er prisa over tollgrensa, så blir egentlig tull å betale så mye. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen ganger så må man bare bite i det sure eple og betale det det koster hvis det er noe man vil ha, eller bestille fra riktig sted Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen anbefalninger til en god surrealistisk film, som finnes på amazon.co.uk for en billig pris? Trenger ikke være nyere film, kan være gammel også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå