Cuneax Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg tenker på historieforskning på DVD-utgivelser. Forøvrig utelukker ikke det ene det andre. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg tenker på historieforskning på DVD-utgivelser. Forøvrig utelukker ikke det ene det andre. Hey, har du et forskningsprosjekt på gang kanskje? Fortell, fortell. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nei, men det er ingenting i veien med å tenke på bevaring av de mest selvsagte ting i hverdagen. Sånn som de ikke gjorde før 1950 ^^ Men det hadde jo vært et spennende prosjekt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Skal kjøpe en enkel hylle til ca 100 dvd'er (Noen er bokser). Noen forslag? Har forsåvidt også tenkt å kjøpe et par filmpostere. Denne er et must. Forslag til en til? Vil ikke ha postere fulle av tekst (Dataoer, navn etc). Kan man bestille postere hos play? Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan man bestille postere hos play? Dessverre ikke. Postere er gadgets ifølge play.com og de sender ikke gadgets til land som ligger utenfor UK. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som vet hvor jeg kan bestille fra? Et sted som har overkommelige priser. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Synes posteren du har valgt var forferdlig smakløs og en veldig dårlig avbildning Jokeren... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det kan du selvfølgelig syns, men jeg syns den var veldig stilig, og dersom jeg får tak i den skal jeg ha den. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Var vel snakk om dette tidligere, er denne lovlig da? http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...0&PageNum=1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kuleste TDK-posteren er uten tvil denne. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det kuleste i tdk er jokeren, så det er han jeg vil ha poster av. Men det største problemet er å finne et sted å bestille fra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Synes faktisk den posteren er kulest av alle, selvom ikke Jokern er med. Kontorstol: MoviePosters.com ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Så litt useriøs ut Hvordan er leveringstid, innpakning og betaling? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kuleste TDK-posteren er uten tvil denne. Jo, det er det ganske så mye tvil om. Den posteren der minner meg om en kjip leketøyreklame. Ta heller noen mer kreative, som denne eller denne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Den siste der kan jeg være enig i var tøff, men holder fast på kjærra mi. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg stemmer i. Det var en hel haug med fete postere til den filmen, men disse to står som de beste. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Herregud, nå er eksoskjelettet fra Aliens blitt virkelighet. Jeg vet hva jeg skal ha til jul :!: Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 De to er jævlig kule Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Herregud, nå er eksoskjelettet fra Aliens blitt virkelighet. Jeg vet hva jeg skal ha til jul :!: Cameron er alltid forut sin tid Jeg regner med at Aliens er en av dine favorittfilmer? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Var vel snakk om dette tidligere, er denne lovlig da?http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...0&PageNum=1 Samme skiten. Ser forresten ut som rapporteringene har gått gjennom. 3-4 ausjoner er tydligvis fjernet. QXL er dessverre litt treige. Det er jo flere igjen. Så litt useriøs ut Hvordan er leveringstid, innpakning og betaling? 29$ er billigste fraktmåte som tar månedsvis. Ikke spesielt aktuelt. Du kan prøve allposters.com. Til tider brukbare priser. Du får 20% avslag til og med idag også. 40kr frakt for én plakat. Ser dessverre ut som TDK-posterne er litt i overkant dyre enda da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå