- Moradi - Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Så ut som bootlegs alt sammen, ja. Og designet og språket på selgerens side var litt vel shady til at jeg ville handla derfra. Tenkte meg det, lo litt for meg selv nå jeg så den... Synd da at mange blir lurt da.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det strider tydligvis mot QXL's regler. På tide å rapportere inn spør du meg. Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det strider tydligvis mot QXL's regler. På tide å rapportere inn spør du meg. Tenkte jeg skulle gjøre det i morgen, jo flere jo bedre... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 LOTR-filmene er must i allfall, perfekt nå som det er juletider, så kan du ha maraton i juleferien. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det viktigste er filmen. Selv bryr jeg meg ikke noe om ekstramateriale, så basert på et slikt syn bør man kjøpe så mange filmer man klarer til billigst mulig penge. Jeg angrer på å ha kjøpt enorme Collector's Edition-utgaver, ettersom de først og fremst tar så stor plass. Jeg saumfarer billighylla på Rema på jakt etter kupp, og noen ganger finner man faktisk gode filmer der. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er bare å pløye gjennom twofifty fra 1. til 250. det. Med en del unntak selvsagt. Det blir litt overkill. Har mest lyst på tips fra filmelskere her på forumet. (F.eks cun, Movieheart etc.) Alt er jo avhengig av hva slags type film du liker da. Som sagt så er twofifty en bra plass å begynne. Gudfaren-filmene er vel et must have for de fleste, Star Wars filmene også, om du liker det da. Tok bare en rask titt i hylla og plukka ut de jeg synes er veldig bra: 2001: A Space Odyssey A Clockwork Orange City of God Eternal Sunshine of the Spotless Mind Forrest Gump The Green Mile Gladiatoren Into the Wild No Country for Old Men Requiem for a Dream Se7en Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det viktigste er filmen. Selv bryr jeg meg ikke noe om ekstramateriale, så basert på et slikt syn bør man kjøpe så mange filmer man klarer til billigst mulig penge. Jeg angrer på å ha kjøpt enorme Collector's Edition-utgaver, ettersom de først og fremst tar så stor plass. Jeg saumfarer billighylla på Rema på jakt etter kupp, og noen ganger finner man faktisk gode filmer der. Jeg er enig her. Jeg har fått meg filmer som The Green Mile, Scarface og Das Boot for 59 kroner på Platekompaniet og diverse andre steder. Fantastisk at det selges så bra film for så liten pris. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er bare å pløye gjennom twofifty fra 1. til 250. det. Med en del unntak selvsagt. Det blir litt overkill. Har mest lyst på tips fra filmelskere her på forumet. (F.eks cun, Movieheart etc.) Alt er jo avhengig av hva slags type film du liker da. Som sagt så er twofifty en bra plass å begynne. Gudfaren-filmene er vel et must have for de fleste, Star Wars filmene også, om du liker det da. Tok bare en rask titt i hylla og plukka ut de jeg synes er veldig bra: 2001: A Space Odyssey A Clockwork Orange City of God Eternal Sunshine of the Spotless Mind Forrest Gump The Green Mile Gladiatoren Into the Wild No Country for Old Men Requiem for a Dream Se7en Hvordan kunne jeg glemme Forrest Gump. Den har jeg selvfølgelig. The Green Mile Se7en Requiem for a dream Gladiatoren Clockwork orange De hadde jeg planer om å kjøpe. Skal ta en titt på de andre også. Grunnen til at jeg liker spesialutgaver er at de som oftest har et bedre cover, og at de ofte inneholder en exstended versjon av filmen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Heisann folkens! Lurte på en liten ting. Kom over Cannibal Holocaust II på Play.com, men såvidt jeg kan se er det bare laget en (hvis man ser bort på nyinnspillingen (eller hva det nå blir) som skal komme i 2009). Det står klart og tydelig II på coveret - så er det noen som kan hjelpe meg med å oppklare dette? http://www.play.com/DVD/DVD/4-/108499/Cann...html?dpr=245683 Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er det mye dialog i WALL-E filmen? Kidsa synes d er best med norsk tale ennå... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke veldig mye, men nok på slutten at du burde vurdere norsk tale. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nei det er ikke så veldig mye, men dersom de ikke kan engelsk eller er spesielt flinke til å lese bør de se den på norsk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg liker Collerctors/Special editions.. Tar seg meget godt ut En gang fant jeg vanlig Pulp Fiction med kjipt cover vs. 2 Disc Special Edition med standard Uma Thurman-coveret. SAMME pris, omfg Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har noen fine utgaver stående i hylla, men forstår egentlig ikke hvorfor. Har kanskje bare ved noen få anledninger sett gjennom ekstramaterialet på filmene. Selges single disc utgaven til 59,- og SE til 99,- velger jeg uten tvil den billigste. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) For de som bare MÅ ha sin IMDB 250 og er lei av nedetiden til twofifty.org: Alternativ Endret 4. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har noen fine utgaver stående i hylla, men forstår egentlig ikke hvorfor. Har kanskje bare ved noen få anledninger sett gjennom ekstramaterialet på filmene. Selges single disc utgaven til 59,- og SE til 99,- velger jeg uten tvil den billigste. Samma her. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det viktigste er filmen. Selv bryr jeg meg ikke noe om ekstramateriale, så basert på et slikt syn bør man kjøpe så mange filmer man klarer til billigst mulig penge. Jeg angrer på å ha kjøpt enorme Collector's Edition-utgaver, ettersom de først og fremst tar så stor plass. Jeg saumfarer billighylla på Rema på jakt etter kupp, og noen ganger finner man faktisk gode filmer der. Da laster jeg den heller ned, tbh. Kvaliteten er lik, og det er noe med å betale 59kr som jeg føler er lureri, uten å helt klare å forklare den. De fleste som koster så lite (ihvertfall før) hadde skrivefeil på coveret og sånt. ^^ Kvalitet framfor kvantitet, selv om kvantitet er en kvalitet i seg selv. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva er egentlig twofifty.org ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 En side der du kan registrere hvilken filmer av de som er på top 250 listen på IMDB du har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå