Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viktigste er filmen. Selv bryr jeg meg ikke noe om ekstramateriale, så basert på et slikt syn bør man kjøpe så mange filmer man klarer til billigst mulig penge. Jeg angrer på å ha kjøpt enorme Collector's Edition-utgaver, ettersom de først og fremst tar så stor plass. Jeg saumfarer billighylla på Rema på jakt etter kupp, og noen ganger finner man faktisk gode filmer der.

Lenke til kommentar
Er bare å pløye gjennom twofifty fra 1. til 250. det. Med en del unntak selvsagt. :)

Det blir litt overkill. :p

Har mest lyst på tips fra filmelskere her på forumet. (F.eks cun, Movieheart etc.)

Alt er jo avhengig av hva slags type film du liker da. Som sagt så er twofifty en bra plass å begynne. Gudfaren-filmene er vel et must have for de fleste, Star Wars filmene også, om du liker det da. Tok bare en rask titt i hylla og plukka ut de jeg synes er veldig bra:

2001: A Space Odyssey

A Clockwork Orange

City of God

Eternal Sunshine of the Spotless Mind

Forrest Gump

The Green Mile

Gladiatoren

Into the Wild

No Country for Old Men

Requiem for a Dream

Se7en

Lenke til kommentar
Det viktigste er filmen. Selv bryr jeg meg ikke noe om ekstramateriale, så basert på et slikt syn bør man kjøpe så mange filmer man klarer til billigst mulig penge. Jeg angrer på å ha kjøpt enorme Collector's Edition-utgaver, ettersom de først og fremst tar så stor plass. Jeg saumfarer billighylla på Rema på jakt etter kupp, og noen ganger finner man faktisk gode filmer der.

Jeg er enig her. Jeg har fått meg filmer som The Green Mile, Scarface og Das Boot for 59 kroner på Platekompaniet og diverse andre steder. Fantastisk at det selges så bra film for så liten pris.

Lenke til kommentar
Er bare å pløye gjennom twofifty fra 1. til 250. det. Med en del unntak selvsagt. :)

Det blir litt overkill. :p

Har mest lyst på tips fra filmelskere her på forumet. (F.eks cun, Movieheart etc.)

Alt er jo avhengig av hva slags type film du liker da. Som sagt så er twofifty en bra plass å begynne. Gudfaren-filmene er vel et must have for de fleste, Star Wars filmene også, om du liker det da. Tok bare en rask titt i hylla og plukka ut de jeg synes er veldig bra:

2001: A Space Odyssey

A Clockwork Orange

City of God

Eternal Sunshine of the Spotless Mind

Forrest Gump

The Green Mile

Gladiatoren

Into the Wild

No Country for Old Men

Requiem for a Dream

Se7en

Hvordan kunne jeg glemme Forrest Gump. Den har jeg selvfølgelig.

The Green Mile

Se7en

Requiem for a dream

Gladiatoren

Clockwork orange

De hadde jeg planer om å kjøpe. Skal ta en titt på de andre også.

Grunnen til at jeg liker spesialutgaver er at de som oftest har et bedre cover, og at de ofte inneholder en exstended versjon av filmen.

Lenke til kommentar

Heisann folkens!

Lurte på en liten ting. Kom over Cannibal Holocaust II på Play.com, men såvidt jeg kan se er det bare laget en (hvis man ser bort på nyinnspillingen (eller hva det nå blir) som skal komme i 2009). Det står klart og tydelig II på coveret - så er det noen som kan hjelpe meg med å oppklare dette?

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/108499/Cann...html?dpr=245683

Lenke til kommentar

Da laster jeg den heller ned, tbh. Kvaliteten er lik, og det er noe med å betale 59kr som jeg føler er lureri, uten å helt klare å forklare den. De fleste som koster så lite (ihvertfall før) hadde skrivefeil på coveret og sånt. ^^ Kvalitet framfor kvantitet, selv om kvantitet er en kvalitet i seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...