Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne tenkt meg noen slike selv :hmm: Noen erfaringer rundt det og bestille slikt fra Amerika? Blir det veldig dyrt?

Noen som vet?

Nå har jeg ingen erfaring med postersider, men den siden der (movieposter.com) hadde en latterlig høy pris for å sende plakatene. Billigste sendemåten koster 29$ (for 1-4 plakater) og tar evigheter. Da koster det fort mer å sende plakaten enn selve plakaten. Samtidig risikerer du å måtte betale toll (hvis varen er verdt over 200kr), og da tar det enda lenger tid, og svir enda mer i lommeboka.

Lenke til kommentar
Disney DVD-er er sjeldne, og utsolgt overalt. Det er ikke play.com-lageret som selger den, men privatpersoner gjennom PlayTrade.

Waaat? Jeg kjøpte da nettopp Peter Pan for en brøkdel av den prisen på Play? Etter hva jeg kan se er det jo kun Snow White som koster så inni Hå mye.

Lenke til kommentar

Hei.

Nå er det snart jul så jeg tenkte det var på tide å kjøpe noen must-have filmer.

Liste over must-have filmer som jeg har fra før er:

Donnie Darko

The Shining

Gjøkeredet

American History X

Saving Private Ryan

Full Metal Jacket

Fight Club

Edit: Og The Shawshank Redemption

Andre bra filmer som noen kan se på som must have:

Lotr filmene

Potc filmene

Lucky Number Slevin

Bourne filmene

Jeg tenker mest på gode klassikere, men også nyere must-have filmer. Filmene blir stort sett kjøpt hos Play.com. Takker for svar. :)

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

Jeg har alle i den første listen din, og det har sikkert mesteparten av de som poster her også. Hvis jeg kunne gått tilbake og begynt på nytt med DVD-samlingen hadde jeg hatt halvparten så mange, jeg hadde sett alle på forhånd og jeg hadde kun kjøpt den dyreste/fineste versjonen av den. Jeg merker nå at jeg kan kaste de fleste DVDer hvis jeg kjøper en ny blu-ray, men de som har flere disker og bra ekstramateriale og Director's Commentary kan jeg beholde lenge. Jeg anbefaler deg å droppe 59kr versjoner og satse på de litt stiligere versjonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...