Jonas2k Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kunne tenkt meg noen slike selv Noen erfaringer rundt det og bestille slikt fra Amerika? Blir det veldig dyrt? Noen som vet? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Idi i smotri er forøvrig Ukens film på Filmbyen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Idi i smotri er forøvrig Ukens film på Filmbyen. Husker jeg så den for noen måneder siden. Satt igjen med en kvalmhetsfølelse i hele kroppen lenge etterpå. Usminket og brutal. Filmen ville utvilsomt havnet på en førsteplass dersom jeg skulle laget en krigsfilmliste. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kunne tenkt meg noen slike selv Noen erfaringer rundt det og bestille slikt fra Amerika? Blir det veldig dyrt? Noen som vet? Nå har jeg ingen erfaring med postersider, men den siden der (movieposter.com) hadde en latterlig høy pris for å sende plakatene. Billigste sendemåten koster 29$ (for 1-4 plakater) og tar evigheter. Da koster det fort mer å sende plakaten enn selve plakaten. Samtidig risikerer du å måtte betale toll (hvis varen er verdt over 200kr), og da tar det enda lenger tid, og svir enda mer i lommeboka. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Disney DVD-er er sjeldne, og utsolgt overalt. Det er ikke play.com-lageret som selger den, men privatpersoner gjennom PlayTrade. Waaat? Jeg kjøpte da nettopp Peter Pan for en brøkdel av den prisen på Play? Etter hva jeg kan se er det jo kun Snow White som koster så inni Hå mye. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kan være med gullnummer eller noe sånt da. Se på Disney DVD-ene på QXL. De er veldig dyre de også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Men..QXL er jo auksjon ? Der velger man vel pris individuelt. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, men er en grunn til at folk betaler så mye og at folk legger de ut så dyrt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hei. Nå er det snart jul så jeg tenkte det var på tide å kjøpe noen must-have filmer. Liste over must-have filmer som jeg har fra før er: Donnie Darko The Shining Gjøkeredet American History X Saving Private Ryan Full Metal Jacket Fight Club Edit: Og The Shawshank Redemption Andre bra filmer som noen kan se på som must have: Lotr filmene Potc filmene Lucky Number Slevin Bourne filmene Jeg tenker mest på gode klassikere, men også nyere must-have filmer. Filmene blir stort sett kjøpt hos Play.com. Takker for svar. Endret 3. desember 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har alle i den første listen din, og det har sikkert mesteparten av de som poster her også. Hvis jeg kunne gått tilbake og begynt på nytt med DVD-samlingen hadde jeg hatt halvparten så mange, jeg hadde sett alle på forhånd og jeg hadde kun kjøpt den dyreste/fineste versjonen av den. Jeg merker nå at jeg kan kaste de fleste DVDer hvis jeg kjøper en ny blu-ray, men de som har flere disker og bra ekstramateriale og Director's Commentary kan jeg beholde lenge. Jeg anbefaler deg å droppe 59kr versjoner og satse på de litt stiligere versjonene. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er bare å pløye gjennom twofifty fra 1. til 250. det. Med en del unntak selvsagt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg er glad i Special edition utgaver, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er bare å pløye gjennom twofifty fra 1. til 250. det. Med en del unntak selvsagt. Det blir litt overkill. Har mest lyst på tips fra filmelskere her på forumet. (F.eks cun, Movieheart etc.) Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fant Star wars complete 1 - 6 - Special edition! Boxen inneholder alle Star Wars episoder? Hm trode ikke denne var "produsert" ennå? Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Link? http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...0&PageNum=1 Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fant Star wars complete 1 - 6 - Special edition! Boxen inneholder alle Star Wars episoder? Hm trode ikke denne var "produsert" ennå? Bootleg. Uoffisielt produkt. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei. Nå er det snart jul så jeg tenkte det var på tide å kjøpe noen must-have filmer. Jeg tenker mest på gode klassikere, men også nyere must-have filmer. Filmene blir stort sett kjøpt hos Play.com. Takker for svar. Prøv deg på denne perlen: Se filmen hos Youtube Skaffes her Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Veldig skeptisk til den selgeren der. Ingenting av det personen selger er vel offisielle produkter? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Så ut som bootlegs alt sammen, ja. Og designet og språket på selgerens side var litt vel shady til at jeg ville handla derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå