Olum Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ørneredet, er det den filmen som alltid gikk på TCM før? Jeg tror jeg har sett den flere ganger. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som kan forklare meg hvorfor Snow White And The Seven Dwarfs koster bortimot 750 kr. på Play.com? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Disney DVD-er er sjeldne, og utsolgt overalt. Det er ikke play.com-lageret som selger den, men privatpersoner gjennom PlayTrade. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ørneredet = Where Eagles Dare = Barskingfilm med Clintern og Richard Burton. En av tidenes beste spion adventure filmer. Ikke minst pga musikken. http://www.imdb.com/title/tt0065207/ Endret 3. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Trenger tips til en film jeg kan kjøpe i julegave til søsteren min. Hun er 11 år, og kan engelsk og lesing godt nok til å fint se teksta filmer. Er dog veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. På den ene siden vet jeg at hun er glad i klassiske "girl-flicks", men på den andre driver hun ofte å maser på at jeg skal bli med henne å se(Hun er ikke gammel nok til å dra alene, og jeg tipper hun helst vil sitte så langt hun kan unna meg, uansett ) "skrekk" typ "The Grudge". Vil jo helst unngå noe som er helt sinnsvakt dårlig, og heller kjøpe noe som jeg kanskje kan se sammen med henne. Noen tips? Filmer av den skumle typen bør kanskje ikke være for skumle, om jeg kjenner alderen rett. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjøp noe av vår kjære Hayao. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Whut? Leste vi samme innlegg? Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjøp noe av vår kjære Hayao. Hayao Miyazaki xBoffen: 11år og liker skrekk? er ikke sånn de aller fleste skrekkfilmer 15 års aldregrense på? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Trenger tips til en film jeg kan kjøpe i julegave til søsteren min. Hun er 11 år, og kan engelsk og lesing godt nok til å fint se teksta filmer. Er dog veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. På den ene siden vet jeg at hun er glad i klassiske "girl-flicks", men på den andre driver hun ofte å maser på at jeg skal bli med henne å se(Hun er ikke gammel nok til å dra alene, og jeg tipper hun helst vil sitte så langt hun kan unna meg, uansett ) "skrekk" typ "The Grudge". Vil jo helst unngå noe som er helt sinnsvakt dårlig, og heller kjøpe noe som jeg kanskje kan se sammen med henne. Noen tips? Filmer av den skumle typen bør kanskje ikke være for skumle, om jeg kjenner alderen rett. Hannah Montana, High School Musical ? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hannah Montana, High School Musical ? Dei finn ho vel fram til uansett. Det er vel betre å gå litt utanom hovudstraumen? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) CypheroN: Kommer ikke på tale Kjøp noe av vår kjære Hayao. Hayao Miyazaki xBoffen: 11år og liker skrekk? er ikke sånn de aller fleste skrekkfilmer 15 års aldregrense på? Jo, hence the "Hun er ikke gammel nok til å dra alene". Endret 3. desember 2008 av xBoffen Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Trenger tips til en film jeg kan kjøpe i julegave til søsteren min. Hun er 11 år, og kan engelsk og lesing godt nok til å fint se teksta filmer. Er dog veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. På den ene siden vet jeg at hun er glad i klassiske "girl-flicks", men på den andre driver hun ofte å maser på at jeg skal bli med henne å se(Hun er ikke gammel nok til å dra alene, og jeg tipper hun helst vil sitte så langt hun kan unna meg, uansett ) "skrekk" typ "The Grudge". Vil jo helst unngå noe som er helt sinnsvakt dårlig, og heller kjøpe noe som jeg kanskje kan se sammen med henne. Noen tips? Filmer av den skumle typen bør kanskje ikke være for skumle, om jeg kjenner alderen rett. Hannah Montana, High School Musical ? De kan skremme livskitten ut av hvem som helst. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 CypheroN: Kommer ikke på tale Kjøp noe av vår kjære Hayao. Hayao Miyazaki xBoffen: 11år og liker skrekk? er ikke sånn de aller fleste skrekkfilmer 15 års aldregrense på? Jo, hence the "Hun er ikke gammel nok til å dra alene". 1,2,3,4..13 år på skole og kan fremdeles ikke lese nøye Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hannah Montana, High School Musical ? Dei finn ho vel fram til uansett. Det er vel betre å gå litt utanom hovudstraumen? Joda, men hva annet ser de på egentlig? Litt for liten for skrekkfilmer, litt for stor for Teletubbies. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 xBoffen: 11år og liker skrekk? er ikke sånn de aller fleste skrekkfilmer 15 års aldregrense på? Det er da man burde se filmer med 15-årsgrense. Akkurat som 18-årsgrensefilmer er best når man er 14-15. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 xBoffen: 11år og liker skrekk? er ikke sånn de aller fleste skrekkfilmer 15 års aldregrense på? Det er da man burde se filmer med 15-årsgrense. Akkurat som 18-årsgrensefilmer er best når man er 14-15. hehe, det tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er da man burde se filmer med 15-årsgrense. Akkurat som 18-årsgrensefilmer er best når man er 14-15. På første punktet kan jeg si meg enig, men på det andre må jeg si meg uenig. Alle filmene med 18-årsgrense som jeg kan tenke meg er så absolutt best for de som er over 18. Disse krever som oftest en modenhetet hos seeren som bare kommer med alderen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jess, menne, noen som har noen konkrete tips, eller? Ser litt på The Grudge på platekompaniet, enern og toern for 200 kroner. Hvor dårlige er de? (Har bare sett originalen) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 De er desverre ganske dårlige egentlig, men tviler på at 11-åringen (?) stiller seg kritisk. Blir nok mer redsel. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jess, menne, noen som har noen konkrete tips, eller? Ser litt på The Grudge på platekompaniet, enern og toern for 200 kroner. Hvor dårlige er de? (Har bare sett originalen) Hollywood versjonene er dårlige. Hva med Scary Movie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå