Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger tips til en film jeg kan kjøpe i julegave til søsteren min. Hun er 11 år, og kan engelsk og lesing godt nok til å fint se teksta filmer. Er dog veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. På den ene siden vet jeg at hun er glad i klassiske "girl-flicks", men på den andre driver hun ofte å maser på at jeg skal bli med henne å se(Hun er ikke gammel nok til å dra alene, og jeg tipper hun helst vil sitte så langt hun kan unna meg, uansett :p) "skrekk" typ "The Grudge". Vil jo helst unngå noe som er helt sinnsvakt dårlig, og heller kjøpe noe som jeg kanskje kan se sammen med henne.

Noen tips? Filmer av den skumle typen bør kanskje ikke være for skumle, om jeg kjenner alderen rett.

Lenke til kommentar
Trenger tips til en film jeg kan kjøpe i julegave til søsteren min. Hun er 11 år, og kan engelsk og lesing godt nok til å fint se teksta filmer. Er dog veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. På den ene siden vet jeg at hun er glad i klassiske "girl-flicks", men på den andre driver hun ofte å maser på at jeg skal bli med henne å se(Hun er ikke gammel nok til å dra alene, og jeg tipper hun helst vil sitte så langt hun kan unna meg, uansett :p) "skrekk" typ "The Grudge". Vil jo helst unngå noe som er helt sinnsvakt dårlig, og heller kjøpe noe som jeg kanskje kan se sammen med henne.

Noen tips? Filmer av den skumle typen bør kanskje ikke være for skumle, om jeg kjenner alderen rett.

Hannah Montana, High School Musical ?

Lenke til kommentar

Hannah Montana, High School Musical ?

De kan skremme livskitten ut av hvem som helst. :ph34r:

Lenke til kommentar
CypheroN: Kommer ikke på tale :p

Kjøp noe av vår kjære Hayao.

Hayao Miyazaki :love:

xBoffen: 11år og liker skrekk? er ikke sånn de aller fleste skrekkfilmer 15 års aldregrense på?

Jo, hence the "Hun er ikke gammel nok til å dra alene".

1,2,3,4..13 år på skole og kan fremdeles ikke lese nøye :p

Lenke til kommentar
Det er da man burde se filmer med 15-årsgrense. Akkurat som 18-årsgrensefilmer er best når man er 14-15.

På første punktet kan jeg si meg enig, men på det andre må jeg si meg uenig. Alle filmene med 18-årsgrense som jeg kan tenke meg er så absolutt best for de som er over 18. Disse krever som oftest en modenhetet hos seeren som bare kommer med alderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...