DoktorBacon Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, man dropper ikke en film i en trilogi når det er maraton. Sånn er det bare. Kan ikke kalle det Star Wars-marathon hvis du dropper sistefilmen heller. Man verdsetter ihvertfall de gode filmene i serien mer når man ser de svake. Personlig synes jeg det er interessant å se at godeste Spielberg faktisk forstod hva han gjorde feil i Temple of Doom og dermed rettet det opp i 3'ern. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ben Hur.....fin film det 4.12. : Ørneredet 40 år http://uk.youtube.com/watch?v=8XKGhG0W0LQ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, man dropper ikke en film i en trilogi når det er maraton. Sånn er det bare. Kan ikke kalle det Star Wars-marathon hvis du dropper sistefilmen heller. Man verdsetter ihvertfall de gode filmene i serien mer når man ser de svake. Personlig synes jeg det er interessant å se at godeste Spielberg faktisk forstod hva han gjorde feil i Temple of Doom og dermed rettet det opp i 3'ern. Og 4ern...oh wait.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Med Star Wars er det litt spesiellt da, siden "old trilogy" og "new trilogy" kan ses hver for seg uten å bryte regelen. Men et ordentlig marathon skal være 1-6. Endret 2. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Og 4ern...oh wait.. 4'ern lider jo stort sett ikke av de samme problemene som 2'ern, så da regner jeg med at Spielberg lærer til neste gang. Jeg kan tåle vel alltids tåle en filmserie som kun leverer 50 % av gangene. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Og 4ern...oh wait.. 4'ern lider jo stort sett ikke av de samme problemene som 2'ern, så da regner jeg med at Spielberg lærer til neste gang. Jeg kan tåle vel alltids tåle en filmserie som kun leverer 50 % av gangene. Sant det. Største trusselen ved begge triologier er strengt tatt Lucas. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Han forer nok Spielberg med en del rare ideer ja. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Største problemet er egentli Lucas iver etter å "utvikle" og "utvide" gamle konsepter, som blir helt feil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ingen av dem hadde jo lyst å bare resirkulere gamle ideer til døde heller. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, men så var det Lucas som kom med de helt idiotiske ville ideene som blir helt malplassert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Blir ikke Tintin......Spielberg fikk ikke finansstøtte. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Og 4ern...oh wait.. 4'ern lider jo stort sett ikke av de samme problemene som 2'ern, så da regner jeg med at Spielberg lærer til neste gang. Jeg kan tåle vel alltids tåle en filmserie som kun leverer 50 % av gangene. Nå synes jeg verken 2'ern eller 4'ern er dårlige filmer heller. Helt ålreit underholdning, så jeg vil si at Spielberg har "levert" mer enn i halvparten av filmene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Blir ikke Tintin......Spielberg fikk ikke finansstøtte. Tuller du? Hadde gleda meg til denne Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Noen som vet om det er noen forskjell på denne versjonen av The Shawshank Redemption og den vanlige versjonen? Endret 3. desember 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nå synes jeg verken 2'ern eller 4'ern er dårlige filmer heller. Helt ålreit underholdning, så jeg vil si at Spielberg har "levert" mer enn i halvparten av filmene. Tja, enig at også de har biter som er tidvis underholdende, men så satte jo fyren lista ekstremt høyt med Raiders og Crusade. Så jeg vil ikke akkurat kalle det levering å vise oss en morsom actionscenen i ny og ne når det er så mye annet som er feil med dem (enkle feil som burde vært unngått). Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som vet om det er noen forskjell på denne versjonen av The Shawshank Redemption og den vanlige versjonen? Vel. Det er en 3-disc special edition? Så..mye ekstramateriale (stort sett det samme som denne: Clicky). Vet ikke hvor god denne er bildemessig, men det er så vidt jeg vet ikke så stor forskjell på de forskjellige utgivelsene av denne filmen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen "Ben-Hur" fans her da? Så den på lørdag. Hesteveddeløpet imponerte. Jebus-opplegget var ikke like imponerende, men greit nok. Heston var nesten Arnold i sin tid Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 "The Chariot Race" er fantastisk ja. Synes hele filmen er utrolig bra! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ørneredet var jo rett og slett bare tullete. Jeg var klar over at Ørneredet ikke er en "seriøs" film, men filmen ble aldri spennende nok til at jeg ble dratt inn i den og filmen hadde ikke noe driv. Med useriøs mener jeg at de allierte som skal infiltrere leiren/ørneredet snakker engelsk til de tyske soldatene.:!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå