Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Endelig gikk kortet mitt (Visa Electron) igjennom hos Play.com, + at jeg fikk lønning i dag så nå blir dett litt filmshopping til jul. :)

Finnes det Visa Electron med kortnummer, slik at man kan bruke det til netthandel i det hele tatt?

Ja, men du må ha dekning på kortet og nettbank ;)

Trenger ikke nettbank.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte av en eller annen grunn på A Clockwork Orange når jeg så den siste der. ^^

Du er ikke den første som gjorde seg den tanken. Bronson virker forresten som litt av en karakter. Siden han ble fengslet for ran med avsagd hagle som 19åring i 1974, har han totalt kun tilbrakt litt over 100 dager i frihet. Resten av tiden har han stort sett vært i isolat pga sin hang til ekstremvold. Regien er ved danske Nicolas "Pusher" Winding Refn og fightkoreografien er ved samme kar som tilførte det lille ekstra til Cronenbergs nakenkampscene i Eastern Promises.

Denne kan bli virkelig interessant.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Ellers, Robert Downey Jr. vet å få sagt det når det kommer til utfordringer med den kommende Avengers-filmen:

"The danger you run with colliding all these worlds is [director] Jon [Favreau] was very certain that 'Iron Man' should be set in a very realistic world. Nothing that happened in 'Iron Man' is really outside the realm of possibility. Once you start talking about Valhalla and supersized super soldiers and jolly green giants it warrants much further discussion."

:wee:

Robert Downey Jr. er en morsom kar ja. Kom over et genialt intervju med Val Kilmer og han om Kiss Kiss Bang Bang her om dagen.

:p
Lenke til kommentar
Endelig gikk kortet mitt (Visa Electron) igjennom hos Play.com, + at jeg fikk lønning i dag så nå blir dett litt filmshopping til jul. :)

Finnes det Visa Electron med kortnummer, slik at man kan bruke det til netthandel i det hele tatt?

Ja, men du må ha dekning på kortet og nettbank ;)

Trenger ikke nettbank.

Det virket ihvertfall ikke før, men nå har jeg nettbank og nå virker det. Mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Briter er tøffe, nuff said.

Men deres kvinner ser som oftest ikke ut. Kanskje en kombinasjon av at briter er tøffe. Herlig nok har de også verdens mest feminine mennesker i det landet.

Jeg kan ikke noe for det, jeg elsker briter. De kan komedie i flere former, de kan action og de kan rett og slett ordet "fun" til fingertuppene. Men så hadde de også Fun Factory på Sky som jeg alltid måtte se lørdag morning som liten drittunge.

Briter er og forblir mine favoritter innen film og tv-serier. Med yankees på andreplass. Beklageligvis har jeg ikke tid til å se mer enn "dette bør du se filmer" fra andre land. Forhåpentligvis lever jeg noen tiår til.

Lenke til kommentar

Wow! Skulle likt og visst hvordan du gjorde det :innocent: har ikke kortnummer eller noe slikt på mitt så forstod ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det...

EDIT: Trodde jeg måtte være over 18 for å bestille filmer der med Visa Electron.

Skal ha meg et Indiana Jones Marathon snart. Burde jeg hoppe over noen filmer eller se alle i rekkfølge?

Endret av TheKaptain
Lenke til kommentar

Wow! Skulle likt og visst hvordan du gjorde det :innocent: har ikke kortnummer eller noe slikt på mitt så forstod ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det...

EDIT: Trodde jeg måtte være over 18 for å bestille filmer der med Visa Electron.

Jeg har kort hos Nordea + nettbank.

Lenke til kommentar
Skal man ha Indy-maraton, så skal man ha Indy-maraton. Man leeeeeeker ikke butikk.

Da blir det alle ;)

Jeg har kort hos Nordea + nettbank.

Har kort hos den lokale banken her og nettbank, men hvordan er det du betaler der da, betaler du med nettbank?

Skulle gjerne handlet noen Blu Ray's ;)

Endret av TheKaptain
Lenke til kommentar
Noen som har lyst til å forklare hvordan jeg kan bruke Visa Electron på Play.com?

Du skriver inn kortnummeret ditt og all annen informasjon som bees om. Om du har DnB NOR Intro og fått Visa Electron, har du ikke noe kortnummer, kun kontonummer. Kortnummeret skal stå forran på kortet i uthevet skrift.

Såvidt jeg vet er det kunn Nordea som gir ut Visa Electron med kortnummer til barn under 18 uten å føre det i foreldrenes navn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...