Speik Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ved siden av Tree of Life, tror jeg The Road (2009) blir en av neste års høydare. Noen flere som har troen? Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva legger du i pent laget da. Synes ikke den var så veldig pen å se på, men kampscenene var utrolig bra laget og på en måte pene å se på. Men vil heller kalle de kule eller tøffe. Bra kostymer for eksempel. Uniformen som Bale har på seg på slutten av filmen var rimelig tøff. Kampscene er som du sier bra laget, kulissene er også pene. Alt i alt en film som ser pen ut. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg mener Casey gjør det minst like bra i Gone Baby Gone. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Matrix er ca. favorittfilmen, men syns Equilibrium var drit. Hvorfor? på grunn av historien. Den holder rett og slett ikke mål. Noen andre som er enige? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva synes folket om Mystic River? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Matrix er ca. favorittfilmen, men syns Equilibrium var drit. Hvorfor? på grunn av historien. Den holder rett og slett ikke mål. Noen andre som er enige? Historien var forsåvidt grei nok den. Langt i fra noe ekstraordinært, men jeg syntes det fungerte bra som en bakgrunn til alt det andre. Endret 1. desember 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Han var en av to brødre i Ocean's og en birolle i Good Will Hunting, og ingen av de rollene avslørte noe særlig om det potensielle skuespillertalentet. Han hadde da gjort mer enn det? Mener å ha sett ham dukke opp her og der. Uansett sa jeg jo heller ikke at han virket som en potensiell Oscar-kandidat. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ved siden av Tree of Life, tror jeg The Road (2009) blir en av neste års høydare. Noen flere som har troen? Vet ikke hvordan The Road blir, men ser ut som en dritkul PA-film. Tree of Life derimot, gleder jeg meg ekstremt til. Terrence Malick! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Oh? Trodde ikke du var noe fan av mannen. I følge vote historyen din har du kun sett The New World og den gav du 4? Endret 1. desember 2008 av Speik Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tree of Life høres ut som The Fountain. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tree of Life høres ut som The Fountain. Det tenkte jeg også nå.. Damn.. Oh? Trodde ikke du var noe fan av mannen. I følge vote historyen din har du kun sett The New World og den gav du 4? Oisann, veldig u-oppdatert. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er twofifty død for alltid? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Håper på at de kommer opp igjen i en bedre utgave som klarer å oppdatere litt oftere. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ved siden av Tree of Life, tror jeg The Road (2009) blir en av neste års høydare. Noen flere som har troen? Ahh, gleder meg til begge disse. Ang. The Road, registrerer at en viss Mark Tierno er kredidert for rollen Baby Eater, i tillegg til Matt Reese som Well-Fed Cannibal :!: Småmorsomt i de sene nattetimer. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Folkens, er det noen som har sett The Wackness? Den skal ses til uken nemlig, og det må være noen på forumet som har sett den. Denne posten er egentlig et resultat av mye alkohol(jepp, på en mandag), og det faktum at jeg er ferdig med eksamen og har juleferie i 5 uker^^ I Win. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tatt MV1001 du også eller? Jeg presterte å sovne rett etter at jeg kom hjem, våkna for en halvtime sia. Pokkers drit. Jeg som skulle på quiz og allting. Nå får jeg ikke sove, og det er for sent å gå ut :| Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er bare å dra ut, det er nå de billigste og villigste jentene trenger taxipenger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men ikke på en mandag natt, vel? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Etter fullført eksamen, jo? Det er nå jenter trenger avkobling. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg presterte å sovne rett etter at jeg kom hjem, våkna for en halvtime sia. Pokkers drit. Jeg som skulle på quiz og allting. Nå får jeg ikke sove, og det er for sent å gå ut :| Quizen var avlyst, så da slapp du den turen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå