Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva legger du i pent laget da. Synes ikke den var så veldig pen å se på, men kampscenene var utrolig bra laget og på en måte pene å se på. Men vil heller kalle de kule eller tøffe.

Bra kostymer for eksempel. Uniformen som Bale har på seg på slutten av filmen var rimelig tøff. Kampscene er som du sier bra laget, kulissene er også pene. Alt i alt en film som ser pen ut.

Lenke til kommentar
Matrix er ca. favorittfilmen, men syns Equilibrium var drit. Hvorfor? på grunn av historien. Den holder rett og slett ikke mål. Noen andre som er enige?

Historien var forsåvidt grei nok den. Langt i fra noe ekstraordinært, men jeg syntes det fungerte bra som en bakgrunn til alt det andre.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Han var en av to brødre i Ocean's og en birolle i Good Will Hunting, og ingen av de rollene avslørte noe særlig om det potensielle skuespillertalentet.

Han hadde da gjort mer enn det? Mener å ha sett ham dukke opp her og der. Uansett sa jeg jo heller ikke at han virket som en potensiell Oscar-kandidat.

Lenke til kommentar
Ved siden av Tree of Life, tror jeg The Road (2009) blir en av neste års høydare. Noen flere som har troen?

Ahh, gleder meg til begge disse. Ang. The Road, registrerer at en viss Mark Tierno er kredidert for rollen Baby Eater, i tillegg til Matt Reese som Well-Fed Cannibal :!: Småmorsomt i de sene nattetimer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...