Sunset Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Er det egentlig noen andre enn meg som gleder seg til Angels & Demons (2009) ? Dette gjelder vel mest for de som har lest boka. Det har jeg, og hvis den blir like bra som boka så er det jo heelt...magisk Men jeg tviler, DaVinci-Koden skuffet. redigering: skrivefeil De som har sett boken, faktisk. Nevermind, det ble rettet på. Jeg har litt blandte følelser for filmen egentlig. Jeg håper det blir en god film, men samtidig så er det det samme team bak Davinci-koden Endret 1. desember 2008 av Sunset Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Med tanke på hvor dårlig kildematerialet er, som også var tilfellet for DaVinci-koden, har jeg ikke særlig store håp for Angels and Demons. Hadde filmen vært basert på Madonna Gåten kunne det kanskje være håp, men... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Boka er dritbra, anbefales. Er det egentlig noen andre enn meg som gleder seg til Angels & Demons (2009) ? Dette gjelder vel mest for de som har lest boka. Det har jeg, og hvis den blir like bra som boka så er det jo heelt...magisk Men jeg tviler, DaVinci-Koden skuffet. redigering: skrivefeil De som har sett boken, faktisk. Det var da fælt da Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Og så er jo selveste Tom Hanks med og da bør det jo bli bra. Men herre, har aldri sett Tom Hanks kjipere enn i Da Vinci-koden. Kanskje karakteren skal være slik, men likevel... Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Der det den samme musikken de bruker i Angels and Demons som i Davinci-koden? Da tenker jeg på traileren. Endret 1. desember 2008 av Sunset Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Men herre, har aldri sett Tom Hanks kjipere enn i Da Vinci-koden. Kanskje karakteren skal være slik, men likevel... Karakteren var slik i boken også, dog tviler jeg på at det var målet til Brown. Grunnen til at denne karakteren, samt de øvrige, var så overfladiske og kunstige var nok Brown manglende evne til å skrive en mennesketro karakter. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Nicolas Cage er en skuespiller jeg absolut ikke liker. Face Off og Gone in Sixty Seconds er de eneste filmene der jeg ikke har noe spesiellt imot han, selv om disse filmene langt fra er noen favoritter. Ghost Rider, National Treasure og Con Air er noen av filmene som bidrar til at han er på listen over skuespillere jeg ikke liker. Endret 1. desember 2008 av Fatcrap Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Cage er rå i Wild at Heart. Evig respekt til han for den rollen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nicolas Cage er en skuespiller jeg absolut ikke liker. Face Off og Gone in Sixty Seconds er de eneste filmene der jeg ikke har noe spesiellt imot han, selv om disse filmene langt fra er noen favoritter. Ghost Rider, National Treasure og Con Air er noen av filmene som bidrar til at han er på listen over skuespillere jeg ikke liker. Hva med Matchstick Men, Adaptation, Leaving Las Vegas, Lord of War, 8MM, etc.? Mannen har noen kvalme roller, men også svært mange solide prestasjoner. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Han er best i Ghost Rider https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12427698 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Nå skal det sies at jeg ikke har sett alle fimene, men av de jeg har sett, er de aller fleste filmer som jeg ikke liker. Hvis dere skulle komme med en anbefaling av en av filmene hans jeg burde se, hvilken er den beste? Endret 1. desember 2008 av Fatcrap Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg sier igjen: Wild at Heart. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Se Lord of War, fantastisk film. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Som sagt: Ghost Rider Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ingen som har sett remaken av Wicker Man? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fra IMDBs triviaside om Assassination of Jesse James.. When casting for the role of Robert Ford it came down to Casey Affleck and Shia LaBeouf. Affleck eventually got the role, because LaBeouf was felt to be too young. Skremmende hvor nære en total katastrofe vi var. Oh lawd, jeg ser det for meg. :!: Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Omfg, det hadde blitt tafatt. Dodga en kule der ja. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Ingen som har sett remaken av Wicker Man? "No, not the bees! Not the bees! AARGH!" SPOILERS, men ekstremt morsomt når man ikke har sett filmen! (kanskje hvis man har sett den også?) :!: Etter å ha sett den videoen for noen måneder siden veit jeg ærlig talt ikke hva jeg skal mene om Nicholas Cage. Han har lagd veldig mye dårlig de siste årene, men hadde noen bra prestasjoner tidligere. Endret 1. desember 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er helt latterlig, og Cage har visstnok hatt mer enn en finger med i å lage denne filmen. Men han er knall i Wild at Heart og Adaption. Og Face/Off også, mener jeg å huske. Men eller, mellom middels og kjipt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hehe, vi får se ang Bourne Jeps, det der med Chiffre har du rett i. Jeg liker faktisk CR bedre for hver gang jeg ser den. Men jeg vil ha tilbake Moneypenny, gadgets og Q!!!! Der er jeg steil. Moneypenny ble en kjedelig og utslitt gimmick etterhvert, og Q er død. Ingen kan erstatte Llewelyn uansett. Gadgets var artige, men passer ikke inn i filmserien nå lenger. Ok, så da sier du at et konsept ikke kan fornyes? Altså, hvis du liker de nye Bond-filmene så innrømmer du jo at det går, så da er det bare snakk om å være kreativ. Jeg synes absolutt at Cleese var en perfekt erstatter, men kanskje litt for lik Llwellyn hvis man skal fortsette i sporet av fornyelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå