Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg forstår meg forsatt ikke på bondfølelsen. Kanskje jeg ikke er mann nok :(

Det kommer an på om man har et nostalgisk forhold til filmene tenker jeg. Bondfølelsen er vel den følelsen man fikk av å se på filmene mens man var liten, som får deg til å kjenne litt på nostalgien. :D

Personlig finnes det ingen Bond-følelse for min del, men filmene er veldig kreative og artige, så jeg får dem alltid med meg (har sett hele serien ja).

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt de som liker Daniel Craig, smak og behag men... Synes selv Bond-feelingen forsvann etter han kom inn i bilde. Skulle de valgt en ny Bond synes jeg de skulle gått for Clive Owen!

(Selv om Sean Connery og Roger Moore ikke kan erstattes på noen måte :innocent: )

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt de som liker Daniel Craig, smak og behag men... Synes selv Bond-feelingen forsvann etter han kom inn i bilde. Skulle de valgt en ny Bond synes jeg de skulle gått for Clive Owen!

Craig appelerer først og fremst til de som liker en langt mer fysisk og menneskelig Bond. Alle de ulike Bond'ene blir likt av ulike typer pulikummere som er på jakt etter forskjellige ting i både filmene og karakterene.

I tillegg så har du oss som liker alle, og vi er stort sett fornøyd hele tiden.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Joda...,

Men Craig stritter på en måte imot det meste Bond står for. Greit at det kan være fint med litt forandring, men det hadde jo vært gøy å sett igjen noen trekk i fra de gamle gode...

Menmen, kanskje jeg uttaler meg litt for mye nå, siden jeg enda ikke har sett SoQ.. men etter CR ble det liksom nok for min del.

EDIT; Dette burde man kanskje tatt opp i Bond-tråden..

Endret av MsGreen
Lenke til kommentar

Det er forsåvidt en feilvurdering av mange publikummere. Craig stritter ikke imot det Bond står for, faktisk er han nærmest av samtlige tolkninger den litterære Bond Ian Fleming skrev om. Det han stritter imot er feks. den type Bond Brosnan og Moore stod for.

Så får man like den type James Bond man vil, men jeg tror de som misliker Craig kan puste litt lettere ut ved neste film. Den vil antakeligvis ta karakteren en del nærmere slik vi kjenner han fra tidligere filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...