Infenso Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Beta House er en trist affære. Animal House er verdt en titt hvis man vil se hvordan campusfilmer skal lages. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Den første American Pie var litt kul når den kom. Bortsett fra det, neeei. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 American Pie 1 og 2 er grei skuring. Resten er forbanna tøys. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg synes American Pie 2 er den beste ut av de. Ellers har de andre en del morsomme øyeblikk. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Allright, synes ikke den karakteren var noe god, men det er vel meg.Anyway, er det du som skrev anmeldelse på filmbyen Athorb? Ikke breathtakingly god, nei, men har absolutt sine øyeblikk. Skal jeg opp på åtteren skal den være virkelig solid. Hvis du må se den, slik jeg måtte se den på skolen, så er det ikke det verste du kan slippe matte for, men ellers hadde jeg nok valgt meg noe annet på lørdagskvelden. Og jepp, det var meg. Finnes bare én athorb ennå såvidt meg bekjent Btw, American Pie er fortsatt kjempekos. 2ern også. 3ern er laber, 4ern suger, resten har jeg ingen planer om å se. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Filmer som ofte blir hauset opp av enkelte grupperinger av filmentusiaster: Sátántangó Gummo Days of Heaven Jeg har ikke sett disse. Er det noen spesiell grunn til at disse er bedre enn f.eks. Aliens av James Cameron? Vil de få en plass blant de kanonsierte verker? 12 Angry Men (1957) Aliens (1986) Braveheart (1995) Cidade de Deus (2002) Dead Man (1995) Den enfaldige mördaren (1982) The Godfather (1972) The Godfather: Part II (1974) Goodfellas (1990) La haine (1995) Idi i smotri (1985) Into the Wild (2007) Lost Highway (1997) Requiem for a Dream (2000) Schindler's List (1993) Se7en (1995) The Shawshank Redemption (1994) Tôkyô monogatari (1953) To Kill a Mockingbird (1962) Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Allright, synes ikke den karakteren var noe god, men det er vel meg.Anyway, er det du som skrev anmeldelse på filmbyen Athorb? Ikke breathtakingly god, nei, men har absolutt sine øyeblikk. Skal jeg opp på åtteren skal den være virkelig solid. Hvis du må se den, slik jeg måtte se den på skolen, så er det ikke det verste du kan slippe matte for, men ellers hadde jeg nok valgt meg noe annet på lørdagskvelden. Og jepp, det var meg. Finnes bare én athorb ennå såvidt meg bekjent Btw, American Pie er fortsatt kjempekos. 2ern også. 3ern er laber, 4ern suger, resten har jeg ingen planer om å se. Ekke sånn at jeg må se den nei, synes den bare så god ut. Med tanke på historien. Får se hva jeg gjør. Regna egentlig med at det var deg på filmbyen, men man kan aldri vite. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Du kommer til å bytte ut alle filmene i spoileren med de tre edit: Litt morsomt at de tre filmene er Baderings topp 3 Endret 30. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 @Cun: Du kan jo starte med 90 minutter lange Days of Heaven, så er det uansett ikke så mye tid som går tapt. Anbefales. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du kommer til å bytte ut alle filmene i spoileren med de tre edit: Litt morsomt at de tre filmene er Baderings topp 3 ROF. @Cun: Du kan jo starte med 90 minutter lange Days of Heaven, så er det uansett ikke så mye tid som går tapt. Anbefales. Ja, jeg liker jo The New World ganske godt, så det lover godt. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Så en halv gammel film i de sene nattetimer i går: The Boondock Saints (1999) genial film, med en fin liten blanding av action og humor. Samtidig som det ligger en moral bak det hele. Anbefales på det sterkeste! Digger italieneren når katten blir skutt utover hele veggen: "is it dead?" xD Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Btw, tror ikke Gummo (eneste jeg har sett av de tre) er så veldig lik Days of Heaven og Satantango. De to sistnevnte fokuserer vel en del mer på cinematografi enn Gummo, som bare er en plotløs godrunk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Så en halv gammel film i de sene nattetimer i går: The Boondock Saints (1999) genial film, med en fin liten blanding av action og humor. Samtidig som det ligger en moral bak det hele. Anbefales på det sterkeste! Digger italieneren når katten blir skutt utover hele veggen: "is it dead?" xD Hvis den filmen er halvgammel, hva er filmer som denne da? PS: Den scenen er lattervekkende, ja :--) Endret 30. november 2008 av cun Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nei nei, ikke gammel, men ikke akuratt det nyeste hete heller Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Så en halv gammel film i de sene nattetimer i går: The Boondock Saints (1999) genial film, med en fin liten blanding av action og humor. Samtidig som det ligger en moral bak det hele. Anbefales på det sterkeste! Digger italieneren når katten blir skutt utover hele veggen: "is it dead?" xD Hvis den filmen er halvgammel, hva er filmer som denne da? PS: Den scenen er lattervekkende, ja :--) Den der er jo jævlig ny da, denne som er noe. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som har noe morsomt som ikke er for langt å anbefale da? Kjenner jeg trenger en chill film, der jeg ikke trenger å tenke så mye *Trøtt* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Monthy Python and The Holy Grail Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Monthy Python and The Holy Grail hehe, den er jo genial da Kansje jeg ser den i kveld ja Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Av de tre nevnte kunstfilmene har jeg bare sett Days of Heaven, men Aliens er klart den beste filmen uansett. Tror det vil være tilfelle også etter at jeg har sett de to andre. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nå har jeg bare sett Days of Heaven og Satantango, men vil si at begge de er bedre enn Aliens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå