Movieheart Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen her inne som har sett Taken med Liam Neeson i hovedrollen? Så den i kveld sammen med en kamerat og må si jeg ble veldig overrasket. Hadde forventet en ganske middels actionfilm, men ble servert en veldig bra action film. Må si jeg liker Neeson bare bedre og bedre hver gang jeg ser han. En knakendes god skuespiller. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har ikke sett den selv, men har sett noen anmelselser i Mini-anmeldelsetråden. Virker litt som en elsk/hat film. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er ikke det favorittfilmen til Otth da? Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Mener jeg har lest noe sånt ja. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen her inne som har sett Taken med Liam Neeson i hovedrollen? Så den i kveld sammen med en kamerat og må si jeg ble veldig overrasket. Hadde forventet en ganske middels actionfilm, men ble servert en veldig bra action film. Må si jeg liker Neeson bare bedre og bedre hver gang jeg ser han. En knakendes god skuespiller. Jeg husker jeg leste Otth's ekstremt krasse omtale av filmen, og deretter fikk med meg andres langt mer positive tilbakemeldinger og den veldig høye scoren Taken hadde fått på IMDB. Jeg så filmen, og jeg må desverre si meg enig med Otth. Taken i seg selv er ålreit håndverk. Den gir deg godkjente actionssekvenser, blandet inn med et helt kurant plot og helt gjennomsnittelige skuespillerprestasjoner. Problemet er, som Otth så fint påpekte (med sikkert helt andre ord), at filmen er lagd av et maskineri som trykker på de nøyaktig rette knappene for å tekkes sitt publikum. Den byr på absolutt ingenting nytt eller spennende til sjangeren, ingen overraskelser, ingen særegenenheter, absolutt ingenting som kan gi Taken noensomhelst fordel eller unikhet ovenfor noe som helst annet som har kommet ut. Jeg har ingenting imot enkle og lette underholdningsfilmer, men Taken kunne jeg ikke bare lese som en åpen bok, men jeg kunne lese den som et ferdigmalt produkt som ikke engang gjorde et forsøk på å prøve å skille seg ut. Jeg vet dette høres utrolig elitistisk ut, men jeg mener at folk som faktisk har sett og satt pris på filmer i sjangeren umulig kan vurdere Taken som en spesielt god film. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen her inne som har sett Taken med Liam Neeson i hovedrollen? Så den i kveld sammen med en kamerat og må si jeg ble veldig overrasket. Hadde forventet en ganske middels actionfilm, men ble servert en veldig bra action film. Må si jeg liker Neeson bare bedre og bedre hver gang jeg ser han. En knakendes god skuespiller. Må si med enig med deg her Movieheart, ganske så god film Så forresten Funny Games US nå nettopp sammen med 4 venner, noe jeg angrer på. Jeg vil gi filmen 7/10, mens de satt å reiv seg i håret og ventet på at den skulle bli ferdig slik at de kunne rate den 1/10 på IMDB. Mister mer og mer interessen for å se filmer sammen med venner siden de dømmer filmer av coveret og de første 5 minuttene noe som gjør at filmopplevelsen blir deretter. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Taken synes jeg bare var en helt ordinær actionfilm. Hu som ble kidnappa følte jeg ikke for, jeg klarer liksom ikke å føle med bortskjemte jenteunger. Ellers en helt ok actionfilm, men ikke noe nyskapende. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Noen her inne som har sett Taken med Liam Neeson i hovedrollen? Så den i kveld sammen med en kamerat og må si jeg ble veldig overrasket. Hadde forventet en ganske middels actionfilm, men ble servert en veldig bra action film. Må si jeg liker Neeson bare bedre og bedre hver gang jeg ser han. En knakendes god skuespiller. Jeg husker jeg leste Otth's ekstremt krasse omtale av filmen, og deretter fikk med meg andres langt mer positive tilbakemeldinger og den veldig høye scoren Taken hadde fått på IMDB. Jeg så filmen, og jeg må desverre si meg enig med Otth. Taken i seg selv er ålreit håndverk. Den gir deg godkjente actionssekvenser, blandet inn med et helt kurant plot og helt gjennomsnittelige skuespillerprestasjoner. Problemet er, som Otth så fint påpekte (med sikkert helt andre ord), at filmen er lagd av et maskineri som trykker på de nøyaktig rette knappene for å tekkes sitt publikum. Den byr på absolutt ingenting nytt eller spennende til sjangeren, ingen overraskelser, ingen særegenenheter, absolutt ingenting som kan gi Taken noensomhelst fordel eller unikhet ovenfor noe som helst annet som har kommet ut. Jeg har ingenting imot enkle og lette underholdningsfilmer, men Taken kunne jeg ikke bare lese som en åpen bok, men jeg kunne lese den som et ferdigmalt produkt som ikke engang gjorde et forsøk på å prøve å skille seg ut. Jeg vet dette høres utrolig elitistisk ut, men jeg mener at folk som faktisk har sett og satt pris på filmer i sjangeren umulig kan vurdere Taken som en spesielt god film. Er enig med deg akkurat der. Det ble for mye rett fram og alt for enkelt til tider. Savnet litt mer trøbbel når han jaktet på terroristene. De kunne også ha puttet inn litt mer bakgrunnsinfo angående forholdet mellom far, mor og datter. Følte det ble litt for spinkelt der. Men likevel så ble jeg underholdt av filmen. Og det er det som etter min mening teller til syvende og sist. Selv om jeg sannsynligvis kommer til å glemme filmen om en liten stund og aldri se den igjen, så var det en film som var vært å få med seg. Endret 29. november 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fant The Departed, har ikke sett annet en slutten, så jeg setter på den. Fail is epic fail. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Eric Bana har ryddet opp i India ser det ut som http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=555015 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 The Departed var en av de bedre filmene jeg har sett! Havna lett på topp 10 lista. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Ikke bare skal Jet Li, Jason Statham og Stallone være med i The Expendables, nå er det kunngjort at Dolph Lundgren skal være med også. http://www.imdb.com/title/tt1320253/ Uff, synes ikke Jet Li og Jason Statham passer inn med Sly og Dolphern. De to førstnevnte er moderne, kliniske og litt for personløse til å passe inn blant gamlegutta. Liker Jason Statham i erke-engelske Guy Ritchie-filmer, men ikke ellers. Endret 29. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 En knakendes god skuespiller. Spesielt her Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ikke bare skal Jet Li, Jason Statham og Stallone være med i The Expendables, nå er det kunngjort at Dolph Lundgren skal være med også. http://www.imdb.com/title/tt1320253/ Uff, synes ikke Jet Li og Jason Statham passer inn med Sly og Dolphern. De to førstnevnte er moderne, kliniske og litt for personløse til å passe inn blant gamlegutta. De lærer dem sikkert litt om old school ass kicking før filmingen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg synes det er en utrolig spennende kombo, og har ikke noe imot å mikse old-school gutta inn med de nyere actionheltene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ikke bare skal Jet Li, Jason Statham og Stallone være med i The Expendables, nå er det kunngjort at Dolph Lundgren skal være med også. http://www.imdb.com/title/tt1320253/ Mangler jo bare Van Damme, Norris og en cameo fra Schwarzenegger nå så blir dette tidenes actionfilm Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det var tydeligvis Stathams idé, også fikk han Stallone til å skrive og regissere, og fikk med Li også. Edward James Olmos burde være diktatoren. Ikke at han har noe med actionhelter å gjøre, men tror han hadde vært rå i en sånn rolle. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Tror ikke de kunne ha vært så dumt, men hvorfor ikke Cheech Marin Edit: Men den ulitimate diktatoren må jå være Danny Trejo... Endret 29. november 2008 av Manx Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei og hopp, jeg skal på kino med noen kompisser ikveld og trenger anbefaling av film som vi kan se. Helst noe med litt futt og fart :> vi er forøvrig 15år. Takk takk Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei og hopp, jeg skal på kino med noen kompisser ikveld og trenger anbefaling av film som vi kan se. Helst noe med litt futt og fart :> vi er forøvrig 15år. Takk takk Det hadde nok hjulpe om de sa kva by de bur i, eller evt skal på kino i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå