Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Diskusjon tapt.

Jeg griner.

Tørk tårene/kvitt deg med sarkasmen og jobb med argumenteringsevnen bare.

Juvenal: Jeg mener det at det som ikke er politisk korrekt i dag muligens var det dengang filmene ble laget, og det blir litt vanskelig å sammenligne før og nå sånn sett. Men så var det masse regler og normer og faenskap i gamle dager også, selv om enkelte måtte bakerst i bussen.

edit: så editen din nå ja. Vi er enige ;)

Endret av athorb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også 80-talls mann. Født i 1977. Har et nærmest religiøst forhold til Freddie Krüger (Elm street 1 var første filmen jeg så jentepupper i), Jason, Cenobites (Clive Barker er kongen), The Gate, Gremlins, Fright Night..det tiåret hadde så mye gull. Og ikke minst masse herlige hårete heavy/glam band.

Hadde jeg vært i en 80-talls ungdomshorror-film, hadde jeg garantert vært han litt rare creepy fyren som kan alt om skrekkfilmer og monstre, men som "heltene" må ha hjelp av til slutt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Norsk film når nye høyder med Børre - mange som gleder seg?

Hehe, husker jeg så et lite klipp av den på Norsk Amatørfilmforum. Det var så skummelt at jeg nesten ikke turte se hele. :D

EDIT:

Skal sette på film. Kan noen si meg raskt hvem jeg burde se av Death Proof og The Kingdom?

Klarer ikke helt å bestemme meg :p

The Kingdom. Så de siste minuttene av Death Proof på TV for en uke eller to siden, må være den kjedeligste biljakten jeg har sett. Kurt Russel var god da. Så ut i fra det jeg veit om dem er The Kingdom klart best.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...