athorb Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Diskusjon tapt. Jeg griner. Tørk tårene/kvitt deg med sarkasmen og jobb med argumenteringsevnen bare. Juvenal: Jeg mener det at det som ikke er politisk korrekt i dag muligens var det dengang filmene ble laget, og det blir litt vanskelig å sammenligne før og nå sånn sett. Men så var det masse regler og normer og faenskap i gamle dager også, selv om enkelte måtte bakerst i bussen. edit: så editen din nå ja. Vi er enige Endret 28. november 2008 av athorb Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tørk tårene/kvitt deg med sarkasmen og jobb med argumenteringsevnen bare. Jaja, jeg suger til å argumentere, men jeg synes vaffal det mer underholdning og stil i Jason Voorhes enn ukrainske slaktere på gorefester. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Cypheron skal ha en ting, og det er at 80-tallet er sjarmens tiår. Det er noe med estetikken som bare sier: se på meg, jeg er egentlig ikke så fin, men slipp meg inn, så skal vi ha en fin filmopplevelse sammen. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 80-tallet er tiåret hvor alle ungdomsfilmer hadde kule konsepter som tidsmaskiner og lignende, så det eier ganske heftig ja. Og så har jo mye med nostalgi å gjøre, jeg vet ikke med dere andre, men jeg vokste vaffal opp med mye 80-tallsfilm på VHS. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Når det gjelder psychoer er vel Michael Myers den siste jeg ville møtt Skummel han ja. Fyren kommer seg nesten ikke gjennom en tynn skapdør, for deretter å bli stoppet av kleshenger. Skumle mannen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Norsk film når nye høyder med Børre - mange som gleder seg? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Heh, har lurt på om det skulle bli noe av denne. Godt å se. Ser absolutt brukbar ut. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hehe, har fulgt lenge med på utviklingen av den på nært hold. Blir forhåpentligvis en skikkelig morsom lav-budsjetts horrorfilm som ikke tar seg selv for seriøst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg er også 80-talls mann. Født i 1977. Har et nærmest religiøst forhold til Freddie Krüger (Elm street 1 var første filmen jeg så jentepupper i), Jason, Cenobites (Clive Barker er kongen), The Gate, Gremlins, Fright Night..det tiåret hadde så mye gull. Og ikke minst masse herlige hårete heavy/glam band. Hadde jeg vært i en 80-talls ungdomshorror-film, hadde jeg garantert vært han litt rare creepy fyren som kan alt om skrekkfilmer og monstre, men som "heltene" må ha hjelp av til slutt. Endret 28. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Mye kreativitet på 80-tallet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skal sette på film. Kan noen si meg raskt hvem jeg burde se av Death Proof og The Kingdom? Klarer ikke helt å bestemme meg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dersom du ikke er ute etter mye (80%) dameprat og råtøff (20%) med kule bilscener er Death Proof tingen! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Norsk film når nye høyder med Børre - mange som gleder seg? Hehe, husker jeg så et lite klipp av den på Norsk Amatørfilmforum. Det var så skummelt at jeg nesten ikke turte se hele. EDIT: Skal sette på film. Kan noen si meg raskt hvem jeg burde se av Death Proof og The Kingdom?Klarer ikke helt å bestemme meg The Kingdom. Så de siste minuttene av Death Proof på TV for en uke eller to siden, må være den kjedeligste biljakten jeg har sett. Kurt Russel var god da. Så ut i fra det jeg veit om dem er The Kingdom klart best. Endret 28. november 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Gjør en helomvending. Fant The Departed, har ikke sett annet en slutten, så jeg setter på den. Takker for alle svar, setter på Death Proof i morra. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Even better, langt better! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dersom du ikke er ute etter mye (80%) dameprat og råtøff (20%) med kule bilscener er Death Proof tingen! Støtter den, skuffende kjedelig film Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ikke bare skal Jet Li, Jason Statham og Stallone være med i The Expendables, nå er det kunngjort at Dolph Lundgren skal være med også. http://www.imdb.com/title/tt1320253/ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ikke bare skal Jet Li, Jason Statham og Stallone være med i The Expendables, nå er det kunngjort at Dolph Lundgren skal være med også. http://www.imdb.com/title/tt1320253/ Det må bli fett.. Det bare må. Når jeg kommer hjem skal jeg finne fram Universal Soldier. ^^ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dear god... The inhumanity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå