DoktorBacon Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ja såklart, men jeg kategoriserer hans type kreativitet sammen med Abrams. Abrams er definitivt en kreativ sjel som gjør forandringer på vante konsepter som funker veldig godt. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Så prøver vi igjen: Kunne tenkt meg noen s/h eller klassiske feelgood-filmer til å roe ned om kveldene med i disse eksamenstider. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tysklæreren vår har sagt at vi skal se en film i morra, men ikke hvilken. Det kommer ikke til å være en krigsfilm, sa han. Gleder meg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 What a great story! Can you tell it again, do you have time? Sarkasme blandet med filmquiz. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Så prøver vi igjen: Kunne tenkt meg noen s/h eller klassiske feelgood-filmer til å roe ned om kveldene med i disse eksamenstider. Noen som har noen gode forslag? Snatch? Anyways. Det er et mirakel at Children of Men har 8,1 på imdb. Makan til oppskrytt film... Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Går det virkelig an å like Tropic Thunder? Dårligere film har jeg ikke sett på evigheter. Nesten deilig å ha noe mer å whine på. Eneste i filmen som var bra var dette (spoiler). Tropic Thunder er en veldig morsom film. Masse flotte sitater der. "Wait, what you mean....YOU PEOPLE?" Jeg storkoste meg. Skjønner ikke det. Humoren var jo akkurat som Epic Movie, Scary Movie 4 og slikt. Helt elendig. Hmmm... hrrmmm... oookay... Du er så ufattelig langt ute på jordet, at hvis du ikke er en bonde er det noe fundamentalt galt Det og sammenligne Tropic Thunder med Epic Movie og Scary Movie 4 er komplett på trynet. Tropic Thunder er en av de bedre komediene jeg har sett på en stund, mens de to andre burde skamme seg for at de eksisterer! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Se i innlegget mitt over. Var en uoffissiell versjon som bare fins på DVD. Den putter alle slettede scener inn i filmen og avslutter med den alternative slutten. Aha! Er det denne versjonen du har? Skulle gjerne likt å vite selv hvordan den er. Må si jeg stiller meg skeptisk til den.. Var det som stod på coveret ja. Men det viste seg at disse 60 ekstra minuttene kun var på bonusmaterialet. Altså at man måtte gå inn der og velge hvilken scene man ville se. Akkurat slik det er på alle andre dvd'er. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor de reklamerer så fryktelig for det på coveret. Så over til selve filmen. Synes den var litt over middels. Endte opp med en 6/10. Jeg slet litt med å godta filmen i begynnelsen. Den føltes litt for tullete og tøysete ut. Var så mye rart som ble vist. Men så tok den seg opp mot slutten igjen. Synes også skuespillet til Downey Jr. er et av de bedre. Går det virkelig an å like Tropic Thunder? Dårligere film har jeg ikke sett på evigheter. Nesten deilig å ha noe mer å whine på. Eneste i filmen som var bra var dette (spoiler). Tropic Thunder er en veldig morsom film. Masse flotte sitater der. "Wait, what you mean....YOU PEOPLE?" Jeg storkoste meg. Skjønner ikke det. Humoren var jo akkurat som Epic Movie, Scary Movie 4 og slikt. Helt elendig. Hmmm... hrrmmm... oookay... Du er så ufattelig langt ute på jordet, at hvis du ikke er en bonde er det noe fundamentalt galt Det og sammenligne Tropic Thunder med Epic Movie og Scary Movie 4 er komplett på trynet. Tropic Thunder er en av de bedre komediene jeg har sett på en stund, mens de to andre burde skamme seg for at de eksisterer! Tropic Thunder er en grei komedie. Alt for mye ble avslørt i traileren så jeg satt stort sett å ventet på de scenene, og når det stort sett ikke var noen flere virkelig morsomme scener ble det ikke mer enn en litt over middels film desverre. Endret 27. november 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er Memento noe bra? Tenkte jeg skulle se noe annet av Nolan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Momento er bedre enn TDK i mine øyne- Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tysklærrerinna vår var faktsik ganske god til å plukke ut filmer, så både Das Leben Der Andern og Goodbye Lenin Så også Schindlers List i hisorien en gang, må si jeg syntes den var litt overvurdert. Vi så også Das Leben der Anderen og Goodbye Lenin i tysken. Vi så i tillegg Der Untergang, så det var ikke noe å si på filmutvalget der. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Memento er bra ja, men ikke bedre enn TDK. Men så er jo TDK en av de beste filmene som er blitt laget og da. Men jeg anbefaler likevel Memento på det varmeste. En litt annerledes film. En film du må bryne deg litt på, masse skjulte ting å ta opp ved senere gjensyn. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 På dvden får man muligheten til å spille filmen kronologisk, noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Memento er bra ja, men ikke bedre enn TDK. Men så er jo TDK en av de beste filmene som er blitt laget og da. Men jeg anbefaler likevel Memento på det varmeste. En litt annerledes film. En film du må bryne deg litt på, masse skjulte ting å ta opp ved senere gjensyn. Jeg synes ikke Memento var særlig tung eller vanskelig. Man forstår og får med seg det meste etter første visning. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 På dvden får man muligheten til å spille filmen kronologisk, noen som har prøvd det? Hah, det må jeg prøve! Forøvrig en fantastisk film. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Så..hva er dette for et japsepåfunn?: Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 På dvden får man muligheten til å spille filmen kronologisk, noen som har prøvd det? Ingen vits i å ødelegge magien Bob! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har ingen planer om å gjøre det, men det kunne vært moro å høre synspunkter hvis noen faktisk har dristet seg til å prøve. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det ville nok vært veldig kjedelig, da man ser det samme opp igjen flere ganger. Herlig film forresten. Genialt satt sammen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 http://video.google.com/videoplay?docid=16...47885&hl=en Intervju med Mickey Rourke (en del om The Wrestler -- mulig spoiler). Veldig personlig stemning, kule greier. Ble litt småirritert på intervjueren et par ganger, men lell. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Memento er bra ja, men ikke bedre enn TDK. Men så er jo TDK en av de beste filmene som er blitt laget og da. Men jeg anbefaler likevel Memento på det varmeste. En litt annerledes film. En film du må bryne deg litt på, masse skjulte ting å ta opp ved senere gjensyn. Jeg synes ikke Memento var særlig tung eller vanskelig. Man forstår og får med seg det meste etter første visning. Ja, det gjorde jeg også. Men det er muligheter for å plukke opp mer ved andre visning. Flere detaljer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå