Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det virkelig an å like Tropic Thunder? Dårligere film har jeg ikke sett på evigheter. Nesten deilig å ha noe mer å whine på.

Eneste i filmen som var bra var dette (spoiler).

Tropic Thunder er en veldig morsom film. Masse flotte sitater der.

"Wait, what you mean....YOU PEOPLE?"

Jeg storkoste meg.

Skjønner ikke det. Humoren var jo akkurat som Epic Movie, Scary Movie 4 og slikt. Helt elendig.

Hmmm... hrrmmm... oookay...

Du er så ufattelig langt ute på jordet, at hvis du ikke er en bonde er det noe fundamentalt galt :tease:

Det og sammenligne Tropic Thunder med Epic Movie og Scary Movie 4 er komplett på trynet. Tropic Thunder er en av de bedre komediene jeg har sett på en stund, mens de to andre burde skamme seg for at de eksisterer!

Lenke til kommentar
Se i innlegget mitt over. Var en uoffissiell versjon som bare fins på DVD. Den putter alle slettede scener inn i filmen og avslutter med den alternative slutten.

Aha! Er det denne versjonen du har? Skulle gjerne likt å vite selv hvordan den er. Må si jeg stiller meg skeptisk til den..

Var det som stod på coveret ja. Men det viste seg at disse 60 ekstra minuttene kun var på bonusmaterialet. Altså at man måtte gå inn der og velge hvilken scene man ville se. Akkurat slik det er på alle andre dvd'er. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor de reklamerer så fryktelig for det på coveret.

Så over til selve filmen. Synes den var litt over middels. Endte opp med en 6/10. Jeg slet litt med å godta filmen i begynnelsen. Den føltes litt for tullete og tøysete ut. Var så mye rart som ble vist. Men så tok den seg opp mot slutten igjen. Synes også skuespillet til Downey Jr. er et av de bedre.

Går det virkelig an å like Tropic Thunder? Dårligere film har jeg ikke sett på evigheter. Nesten deilig å ha noe mer å whine på.

Eneste i filmen som var bra var dette (spoiler).

Tropic Thunder er en veldig morsom film. Masse flotte sitater der.

"Wait, what you mean....YOU PEOPLE?"

Jeg storkoste meg.

Skjønner ikke det. Humoren var jo akkurat som Epic Movie, Scary Movie 4 og slikt. Helt elendig.

Hmmm... hrrmmm... oookay...

Du er så ufattelig langt ute på jordet, at hvis du ikke er en bonde er det noe fundamentalt galt :tease:

Det og sammenligne Tropic Thunder med Epic Movie og Scary Movie 4 er komplett på trynet. Tropic Thunder er en av de bedre komediene jeg har sett på en stund, mens de to andre burde skamme seg for at de eksisterer!

Tropic Thunder er en grei komedie. Alt for mye ble avslørt i traileren så jeg satt stort sett å ventet på de scenene, og når det stort sett ikke var noen flere virkelig morsomme scener ble det ikke mer enn en litt over middels film desverre.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Tysklærrerinna vår var faktsik ganske god til å plukke ut filmer, så både Das Leben Der Andern og Goodbye Lenin :) Så også Schindlers List i hisorien en gang, må si jeg syntes den var litt overvurdert.

Vi så også Das Leben der Anderen og Goodbye Lenin i tysken. Vi så i tillegg Der Untergang, så det var ikke noe å si på filmutvalget der.

Lenke til kommentar
Memento er bra ja, men ikke bedre enn TDK. Men så er jo TDK en av de beste filmene som er blitt laget og da. :tease:

Men jeg anbefaler likevel Memento på det varmeste. En litt annerledes film. En film du må bryne deg litt på, masse skjulte ting å ta opp ved senere gjensyn.

Jeg synes ikke Memento var særlig tung eller vanskelig. Man forstår og får med seg det meste etter første visning.

Lenke til kommentar
Memento er bra ja, men ikke bedre enn TDK. Men så er jo TDK en av de beste filmene som er blitt laget og da. :tease:

Men jeg anbefaler likevel Memento på det varmeste. En litt annerledes film. En film du må bryne deg litt på, masse skjulte ting å ta opp ved senere gjensyn.

Jeg synes ikke Memento var særlig tung eller vanskelig. Man forstår og får med seg det meste etter første visning.

Ja, det gjorde jeg også. Men det er muligheter for å plukke opp mer ved andre visning. Flere detaljer osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...