DoktorBacon Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jo, jeg skjønte det, jeg så bare ikke helt sammenhengen med det vi pratet om? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det hadde ikke noe spesielt sammenheng. Jeg er en enkel person. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Så The Shawshank Redemption for andre gang i dag, må si det er en helt utrolig film! Definitivt en av mine favoritter! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kunne tenkt meg noen s/h eller klassiske feelgood-filmer til å roe ned om kveldene med i disse eksamenstider. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Clerks? Da får du både i pose og sekk Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Some Like It Hot er s/h, og den er tidvis veldig avslappende og morsom. La Haine er en annen god s/h-film som kommer i tankene, men det kan vel ikke akkurat karakteriseres som feelgood. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Feelgod på sitt ypperste: Catch me if you can ANBEFALES. TIL. ALLE. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kunne tenkt meg noen s/h eller klassiske feelgood-filmer til å roe ned om kveldene med i disse eksamenstider. Noen som har noen gode forslag? It’s a Wonderful Life (1946) Nydelig film. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jepp, utrolig feel-good og julestemning på kjøpet. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har nok sett samtlige av disse allerede. I tillegg sparer jeg årets gjensyn av It’s a Wonderful Life til cinematekets visning. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Hva synes du om Catch Me. If... , Otth? Endret 27. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hva synes du om Catch Me. If... ,Otth? Lett fengende og svært underholdende, men strengt tatt er den ganske tretten på dusinet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Leo er fantastisk der spørr du meg.. Bedre prestasjon enn i Departed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) "så bare ikke helt sammenhengen" Det kalles humor http://www.youtube.com/watch?v=GfNtiMDzamc 27.11 var Dragens bursdag....... Endret 27. november 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Har tenkt til å se Natural Born Killers nå. Men så har jeg en Director's Cut utgave med 60 min ekstra. Vet ikke om jeg har valget å kjøre den korte versjonen. Men hvis jeg har det, hvilken versjon bør jeg se? EDIT: Skjekket litt på imdb og det stod det at directors cut varte i 2 timer, men på min dvd står det at den varer i 2 timer + 60 minutter. EDIT2: FAQ'en gav svar. Fantes to directors cut av filmen. Den ene med 4 minutter lenger + en uoffisiell versjon som putter inn alle slettede scener. Endret 27. november 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jeg har også Director's Cut, og den varer bare to timer. Den andre versjonen har jeg ikke sett. Jeg syns NBK var genial første gang jeg så den, men den falt ikke like godt i smak andre gang. En svak 7/10 i min bok. Endret 27. november 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Se i innlegget mitt over. Var en uoffissiell versjon som bare fins på DVD. Den putter alle slettede scener inn i filmen og avslutter med den alternative slutten. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er bare at Nolan er en av de aller dyktigste manusforfatterne og regissørene Hollywood har hatt på mange, mange år, og når han får lage en mørk og seriøs storfilm basert på et veldig bra kildemateriale, ja da går det rett hjem hos mange. Dessuten er han jo backet av førsteklasses personer i alle ledd av produksjonen, så det hjelper jo det også. Ja såklart, men jeg kategoriserer hans type kreativitet sammen med Abrams. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Se i innlegget mitt over. Var en uoffissiell versjon som bare fins på DVD. Den putter alle slettede scener inn i filmen og avslutter med den alternative slutten. Aha! Er det denne versjonen du har? Skulle gjerne likt å vite selv hvordan den er. Må si jeg stiller meg skeptisk til den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå