Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt til å se Natural Born Killers nå. Men så har jeg en Director's Cut utgave med 60 min ekstra. Vet ikke om jeg har valget å kjøre den korte versjonen. Men hvis jeg har det, hvilken versjon bør jeg se?

EDIT: Skjekket litt på imdb og det stod det at directors cut varte i 2 timer, men på min dvd står det at den varer i 2 timer + 60 minutter.

EDIT2: FAQ'en gav svar. Fantes to directors cut av filmen. Den ene med 4 minutter lenger + en uoffisiell versjon som putter inn alle slettede scener.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Det er bare at Nolan er en av de aller dyktigste manusforfatterne og regissørene Hollywood har hatt på mange, mange år, og når han får lage en mørk og seriøs storfilm basert på et veldig bra kildemateriale, ja da går det rett hjem hos mange. Dessuten er han jo backet av førsteklasses personer i alle ledd av produksjonen, så det hjelper jo det også.

Ja såklart, men jeg kategoriserer hans type kreativitet sammen med Abrams. :D

Lenke til kommentar
Se i innlegget mitt over. Var en uoffissiell versjon som bare fins på DVD. Den putter alle slettede scener inn i filmen og avslutter med den alternative slutten.

Aha! Er det denne versjonen du har? Skulle gjerne likt å vite selv hvordan den er. Må si jeg stiller meg skeptisk til den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...