Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Hvilken Vampyr-utgivelse bør man eventuelt gå for? Virker som alle er forseggjorte, og filmen frister mildt sagt en del.

Vel, det er ikke lett å skulle velge her. Det letteste er nok å kjøpe begge. :!:

Om jeg allikevel var tvunget til å velge kun en, ville jeg gått for MoC sin.

For en sammenligning av MoC og Criterion, se her

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er det bare meg eller er Peter Gallagher utro i nesten alle rollene han spiller?

Større rundbrenner skal man lete lenge etter.

post-95709-1227743068_thumb.jpg

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Bare jeg som finner Brad Pitt i Burn after Reading ufattlig morsom?

Ja. Jeg fant ingen glede i den karakteren, og ble faktisk dypt skuffet over at Pitt i det hele tatt takket ja til den rollen. Jeg fikk også et relativt lunkent forhold til filmen. Den har helt klart sine øyeblikk, og skuespillerne(utenom Pitt) løfter utvilsomt opplevelsen.

Hva? lenge siden jeg har ledd så mye av en enkelt karakter.

"Osbourne Cox? I thought you might be worried... about the security... of your shit." :!:

Lenke til kommentar
Tror jeg skal kjøpe denne. Har ikke sett noen av de :ohmy:

Da burde du absolutt kjøpe den. Trodde The Good, The Bad And The Ugly var en film absolutt alle har sett. Alle har i hvertfall hørt melodien fra filmen! Utrolig bra film, min favoritt western! Er filmen selvstendig eller tilhører den en serie? Har kun sett denne og syntes det var en selvstendig film, men mener å ha hørt noe annet? Uansett, en kjempe bra film!

Lenke til kommentar
Tror jeg skal kjøpe denne. Har ikke sett noen av de :ohmy:

Da burde du absolutt kjøpe den. Trodde The Good, The Bad And The Ugly var en film absolutt alle har sett. Alle har i hvertfall hørt melodien fra filmen! Utrolig bra film, min favoritt western! Er filmen selvstendig eller tilhører den en serie? Har kun sett denne og syntes det var en selvstendig film, men mener å ha hørt noe annet? Uansett, en kjempe bra film!

Det er en trilogi, men de kan absolutt nytes alene. Jeg har ikke sett Per un pugno di dollari, og de to andre så jeg i feil rekkefølge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...