CAT-scan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fyren er en kjent stunt-koordinator, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 http://www.youtube.com/watch?v=zIEPcHInVj0 Burde de lage remake av Halloween 6 ? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er i grunn enig, men Shoot 'Em Up har underholdningsverdi og galskap. Fungerer for meg. Shoot 'Em Up fungerer godt på en kjedelig søndag... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg er i grunn enig, men Shoot 'Em Up har underholdningsverdi og galskap. Fungerer for meg. Shoot 'Em Up fungerer godt på en kjedelig søndag... Shoot em Up fungerer bra på hvilken som helst dag.. Endret 26. november 2008 av Hille Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nja, er best på søndag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ny film fra Greg Mottola (Superbad): Adventureland (2009) Trailer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Den må jeg nok se. Jeg klarer ikke å si nei til Kristen Wiig. Hun er drømmedamen, sammen med Anne Kat Hærland. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Må nok sjekkes ut. Ryan Reynolds er med, han er kjekk^^ Noen som har sett The Wackness, forresten?(For å bytte tema totalt, lizzom). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) sammen med Anne Kat Hærland. Endret 26. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Verdt å sjekke ut, selv om traileren var særdeles umorsom. Kult at Bill (Martin Starr) fra Freaks and Geeks er med da, han er jo søt^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Synes også traileren egentlig ikke var så WOOOAW. Den har sikkert et par gullkorn, men. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det KAN være et et godt utganspunkt også, jeg hater hvertfall å få samtlige morsomme poenger spoilet i en trailer. Eller samtlige actionssekvenser, sånn som med Matrix reloaded. Egentlig misliker jeg trailere litt. Det som er problemet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Trailere er kjipt. Spesielt gamle trailere, egentlig. The Deer Hunter er en mesterlig fantastisk bra film, men har en forferdelig dårlig og veldig spoiler-trailer. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det beste hadde vært om de bare viste de kjipeste scenene fra filmen, så når dama eller de kjipe kompisene tvang deg med på kino kunne du fått en gledelig overraskelse^^ Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja jøss, trailere med alle de kjipe scenene høres ut som en _fantastisk_ idè, hvorfor tenkte ingen på det? Synes trailere er fint jeg, men jeg ser de som regel aldri mer enn 2 ganger, for å ikke spoile for mye. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 ELLER en mystisk trailer som får deg til å måpe. Det er det beste. Eksempel: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sistnevnte er kanskje en litt bedre ide. Men seriøzt, endel trailere klarer faktisk å ødelegge hele filmopplevelser. Liker bedre å lese anmeldelser/se stills og høre hva venner sier, sånn så jeg stiller med relativt blanke ark før visning. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Mystiske, rare og korte trailere. Det er himmel. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Mulig denne har blitt postet før, men den tåler (i motsetning til mange trailere) å bli sett mer enn en gang. Blir jo ikke mer relevant i en trailerdiskusjon^^ Jeg ville vurdert å se Mary Poppins hvis dette var den originale traileren Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hadde nok satt pris på om filmer kjørte gjennomsnitlig kortere trailere, på 2 minutter kan man putte inn mye. Litt kjipt å sitte gjennom en film og tenke at den og den scenen venter man på. Eventuelt kunne jeg sluttet å se på trailere, men det har jeg ikke selvdisiplin nok til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå