Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Likte slutten

Det seeer kanskej ut at alt blir amerikansk og lykkelig slutt,men NEIDA! IN UR FACE BRITISH FILMAKING STYLE.

Hun døde hun, sånn ska filmer slutte,ikke i solnedgang og en masiv klinescene med the babe of ur dreams

og du likte Con Air? :p

Blir vel som å samenligne lort med shit. :p

Con Air er typisk Jerry popcorn crap.

Samt amerikansk,og I usa kan man ikke slutte en film på dårlige premisser. (nesten)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Bourne Ultimatum er tilnærmet en ultimat(omg, did he just use a cheesy pun?) actionfilm. Den raske klippingen er ekstremt godt utført, koreografien er fantastisk, og samlet forsterket det inntrykket av den kaotiske situasjonen Bourne befinner seg i. Jeg så den også på dvd, riktignok.

Når det gjelder Bourne tar jeg utgangspunkt i noe pappa sa. Han er ikke filminteressert på samme måte som oss, men han klarer likevel ofte å ta en film på kornet på en måte jeg ikke klarer. Det han sa om Bourne Ultimatum var enkelt og greit at slagene, armbrekkene, dukkene og alle de andre movene til Bourne virket hardere enn det han noengang hadde sett i en film.

Bourne slo en fyr, fyren falt og selv om det var 5 klipp fra han ene handlingen til den andre så fløt det og det virket knallhardt. Det er en blanding av koreografien som hadde vært stilig i en enkel tagning, klippingen som hjelper med den hektiske følelsen og helt andre Foley-lyder enn det man pleier å høre i en actionfilm. Mye tøffere og mer ekte, ikke noe KAPOW-lyd - bare lyden av en nyre som kollapser. ^^

Lenke til kommentar
Likte slutten

Det seeer kanskej ut at alt blir amerikansk og lykkelig slutt,men NEIDA! IN UR FACE BRITISH FILMAKING STYLE.

Hun døde hun, sånn ska filmer slutte,ikke i solnedgang og en masiv klinescene med the babe of ur dreams

I den amerikanskje versjonen av filmen har den faktisk en lykkelig slutt

Lenke til kommentar
Nå må jeg jo nesten sette meg ned og se alle Bourne-filmene igjen, samt Shoot 'Em Up og Shooter. :D

Håper det ikke er noen ladde skytevåpen i nærheten av deg, etter en slik maraton.

(Ikke at jeg tror du kommer til å bruke dem, neida, hehe... kremt. Du bodde langt unna her ja?)

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar
Nå må jeg jo nesten sette meg ned og se alle Bourne-filmene igjen, samt Shoot 'Em Up og Shooter. :D

Håper det ikke er noen ladde skytevåpen i nærheten av deg, etter en slik maraton.

(Ikke at jeg tror du kommer til å bruke dem, neida, hehe... kremt. Du bodde langt unna her ja?)

Sitter på Gjøvik, så jeg tror du er trygg. :wee:

Kan jo alltid slenge med Die Hard-trilogien òg? Står jo her den også. :p

Lenke til kommentar

Synes fremdeles kampscenen i Grosse Pointe Blank slår det meste av kampscener i leiemorder-filmer. Hvertfall i de jeg har sett. Måten de blir truffet på og måten de slåss på er veldig realistisk, det samme gjelder jo for Bourne-filmene, men jeg synes Blank er hakket vassere. Synes de treffene ser hardere ut også, og den er ikke klippet ihjel.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Synes fremdeles kampscenen i Grosse Pointe Blank slår det meste av kampscener i leiemorder-filmer. Hvertfall i de jeg har sett. Måten de blir truffet på og måten de slåss på er veldig realistisk, det samme gjelder jo for Bourne-filmene, men jeg synes Blank er hakket vassere. Synes de treffene ser hardere ut også, og den er ikke klippet ihjel.

Den var sykt nice ja. Men skal man se skikkelig slosting må man til japan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...