Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bourne greide det fint, though. Akkurat det irriterte meg skikkelig med Ultimatum. Jeg ble helt svimmel! Jeg syns faktisk det funka ganske fint. Men jeg så den på DVD og ikke på kino, så mulig det har noe å si. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Bourne Ultimatum er tilnærmet en ultimat(omg, did he just use a cheesy pun?) actionfilm. Den raske klippingen er ekstremt godt utført, koreografien er fantastisk, og samlet forsterket det inntrykket av den kaotiske situasjonen Bourne befinner seg i. Jeg så den også på dvd, riktignok. Endret 26. november 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Likte slutten Det seeer kanskej ut at alt blir amerikansk og lykkelig slutt,men NEIDA! IN UR FACE BRITISH FILMAKING STYLE. Hun døde hun, sånn ska filmer slutte,ikke i solnedgang og en masiv klinescene med the babe of ur dreams og du likte Con Air? Blir vel som å samenligne lort med shit. Con Air er typisk Jerry popcorn crap. Samt amerikansk,og I usa kan man ikke slutte en film på dårlige premisser. (nesten) Endret 26. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Twofifty nede igjen? Det virker sånn. Kommer vel tilbake i løpet av dagen. twofifty.org har ikke blitt oppdatert på flere uker (jeg følger med hver dag ), så mulig de fikser problemene nå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bourne Ultimatum er tilnærmet en ultimat(omg, did he just use a cheesy pun?) actionfilm. Den raske klippingen er ekstremt godt utført, koreografien er fantastisk, og samlet forsterket det inntrykket av den kaotiske situasjonen Bourne befinner seg i. Jeg så den også på dvd, riktignok. Når det gjelder Bourne tar jeg utgangspunkt i noe pappa sa. Han er ikke filminteressert på samme måte som oss, men han klarer likevel ofte å ta en film på kornet på en måte jeg ikke klarer. Det han sa om Bourne Ultimatum var enkelt og greit at slagene, armbrekkene, dukkene og alle de andre movene til Bourne virket hardere enn det han noengang hadde sett i en film. Bourne slo en fyr, fyren falt og selv om det var 5 klipp fra han ene handlingen til den andre så fløt det og det virket knallhardt. Det er en blanding av koreografien som hadde vært stilig i en enkel tagning, klippingen som hjelper med den hektiske følelsen og helt andre Foley-lyder enn det man pleier å høre i en actionfilm. Mye tøffere og mer ekte, ikke noe KAPOW-lyd - bare lyden av en nyre som kollapser. ^^ Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nice, faren din er en vis mann. Det er absolutt noe i det du sier. Aldri sett så intens klipping uten at det har blitt påtvunget, og du føler deg Pulp Fiction-kul etter å ha sett en av kampscenene i Bourne-trilogien^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nå må jeg jo nesten sette meg ned og se alle Bourne-filmene igjen, samt Shoot 'Em Up og Shooter. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Likte slutten Det seeer kanskej ut at alt blir amerikansk og lykkelig slutt,men NEIDA! IN UR FACE BRITISH FILMAKING STYLE. Hun døde hun, sånn ska filmer slutte,ikke i solnedgang og en masiv klinescene med the babe of ur dreams I den amerikanskje versjonen av filmen har den faktisk en lykkelig slutt Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Nå må jeg jo nesten sette meg ned og se alle Bourne-filmene igjen, samt Shoot 'Em Up og Shooter. Håper det ikke er noen ladde skytevåpen i nærheten av deg, etter en slik maraton. (Ikke at jeg tror du kommer til å bruke dem, neida, hehe... kremt. Du bodde langt unna her ja?) Endret 26. november 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nå må jeg jo nesten sette meg ned og se alle Bourne-filmene igjen, samt Shoot 'Em Up og Shooter. Er ikke spesielt fan av filmer med mye skyting, men Shooter er elsk! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nå må jeg jo nesten sette meg ned og se alle Bourne-filmene igjen, samt Shoot 'Em Up og Shooter. Håper det ikke er noen ladde skytevåpen i nærheten av deg, etter en slik maraton. (Ikke at jeg tror du kommer til å bruke dem, neida, hehe... kremt. Du bodde langt unna her ja?) Sitter på Gjøvik, så jeg tror du er trygg. Kan jo alltid slenge med Die Hard-trilogien òg? Står jo her den også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har ikke sett Shooter eller Shoot 'Em Up, men likte ikke Wanted så veldig.. Holder meg heller til Pulp. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Shooter har ingenting til felles med Shootemup eller Wanted. Shooter er mye bedre, og kunne hatt en bedre tittel tbh. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tittelen høres ut som crap yes. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Shooter har ingenting til felles med Shootemup eller Wanted. Shooter er mye bedre, og kunne hatt en bedre tittel tbh. Jeg er i grunn enig, men Shoot 'Em Up har underholdningsverdi og galskap. Fungerer for meg. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Synes fremdeles kampscenen i Grosse Pointe Blank slår det meste av kampscener i leiemorder-filmer. Hvertfall i de jeg har sett. Måten de blir truffet på og måten de slåss på er veldig realistisk, det samme gjelder jo for Bourne-filmene, men jeg synes Blank er hakket vassere. Synes de treffene ser hardere ut også, og den er ikke klippet ihjel. Endret 26. november 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Synes fremdeles kampscenen i Grosse Pointe Blank slår det meste av kampscener i leiemorder-filmer. Hvertfall i de jeg har sett. Måten de blir truffet på og måten de slåss på er veldig realistisk, det samme gjelder jo for Bourne-filmene, men jeg synes Blank er hakket vassere. Synes de treffene ser hardere ut også, og den er ikke klippet ihjel. Den var sykt nice ja. Men skal man se skikkelig slosting må man til japan. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 I tillegg er jo Grosse Pointe Blank en skikkelig bra film. En av de mer hyggelige søndagsfilmene som finnes. For en musikk! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Synes den scena ikke var så allverden jeg. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Den var sykt nice ja. Men skal man se skikkelig slosting må man til japan. Hører at John Cusack hadde trent kickboxing og andre kampsporter i 15 år før den rollen. Mannen han slåss mot skal tydeligvis være/ha vært læreren hans. Endret 26. november 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå