Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kom Shoot Em Up og Wanted ut på 80-tallet, eller var den diskusjonen for noen poster siden ironisk ment? ^^ Vi vil ha mer i den gata, bare ikke like elendig som Shoot 'Em Up. Shootemup rocket. No homo. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ikke bli sint, men jeg har ikke sett Sin City :OBør jeg se den asap? Har ikke sett den jeg heller. Sitter med en følelse av at den kanskje er litt hypet? Skal se The Gold Rush i dag tror jeg. Anbefales den? Absolutt! Min favoritt-Chaplinfilm. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Alt av Chaplin anbefales. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vil si at Chaplin er for spesielt interesserte... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Synes det er litt morsomt jeg. Har kun sett The Kid før, og det var overraskende bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vil si at Chaplin er for spesielt interesserte... Whaaat?? Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gi 1000 kinogjengere valget mellom Chaplin eller den nye Spiderman så skjønner du hva roberteh mener. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 It's a sad sad world yeah ? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vil si at Chaplin er for spesielt interesserte... Chaplin er jo faktisk moro for hele familien. Husker jeg så Modern Times da jeg var 12 eller noe, og syntes den var kjempeartig Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Cypheron; joda, men er ikke noe i veien med å se begge^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vil si at Chaplin er for spesielt interesserte... Trodde vi i tråden var spesielt interesserte? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da kommer jeg, og ødelegger illusjonen til Stefan. Fikk endelig rotet meg til å se The Descent igår, etter å ha hatt den stående en liten evighet. Den skulle bare blitt stående. For en skuffelse. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gi 1000 kinogjengere valget mellom Chaplin eller den nye Spiderman så skjønner du hva roberteh mener. Den er grei, men spørsmålet er hvor mange av de 1000 som ville valgt om igjen etter at de hadde sett begge filmene. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da kommer jeg, og ødelegger illusjonen til Stefan. Fikk endelig rotet meg til å se The Descent igår, etter å ha hatt den stående en liten evighet. Den skulle bare blitt stående. For en skuffelse. The Descent er veldig god, den var sykt spennende og skummel. En av de beste skrekkfilmene jeg har sett! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Speik: Kun slått av The Shining? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gi 1000 kinogjengere valget mellom Chaplin eller den nye Spiderman så skjønner du hva roberteh mener. Den er grei, men spørsmålet er hvor mange av de 1000 som ville valgt om igjen etter at de hadde sett begge filmene. Jeg tror flertallet ville sett spiderman igjen. Skjønner poenget.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Really? Jeg må innrømme jeg ikke klarer å forstå hvordan noen kan mene det, men ... Fikk aldri opp pulsen, og skvatt kanskje to ganger i filmen. Ellers var det bare kjedelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da kommer jeg, og ødelegger illusjonen til Stefan. Fikk endelig rotet meg til å se The Descent igår, etter å ha hatt den stående en liten evighet. Den skulle bare blitt stående. For en skuffelse. The Descent er veldig god, den var sykt spennende og skummel. En av de beste skrekkfilmene jeg har sett! Seriøst? Det er noe av det største makkverket jeg har sett på evigheter. Du må være sykt lettskremt om det var en av de beste du har sett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Speik har nok ikke sett REC. Etter han har sett den mener han nok noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå