ultimatedeskjet Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 koste meg skikkelig med Gummo i går, litt av en opplevelse. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Den ser helt forferdelig stygg ut. Og da mener jeg Svidd Neger-nivå av stygghet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Den er vakker, men samtidig trist. Se den Spæik. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kort oppsummert: 5/10. Skal se om jeg får skrevet en mini-anmeldelse. Den fikk relativt god "kritikk" av brukerne på IMDB... Pleier og gi en god fornemmelse av kvaliteten på filmer. Ikke mer enn 1100 votes enda da. Er ikke de vanlige karakterene fra CTU med? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kort oppsummert: 5/10. Skal se om jeg får skrevet en mini-anmeldelse. Den fikk relativt god "kritikk" av brukerne på IMDB... Pleier og gi en god fornemmelse av kvaliteten på filmer. 24 sesong 1 var en 10'er, målt opp mot den så er denne filmen en 5'er. Det er ikke noe spennende i den, du begynner aldri å engste deg eller lure på om det går bra. Jack Bauer er som alltid sjef, men mer enn det klarte den ikke å gi. Men fint å se karen i Afrika fremfor sin vante by. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg ga vel Redemption en 7/10, og den fikk nok ett "gjensynspoeng". Ikke på nivå med sesong 1-3 og 5, men absolutt brukbart som en overgangsfilm. Jeg mislikte sterkt Batmans mørke stemme. Veldig, veldig teit. Hah, noe av det feteste med Begins og TDK er faktisk stemmen til Batman. Bale må ha blitt hes av å skrike "Where are they!?" gang på gang. Endret 25. november 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Stemmen til Batman er ikke noe problem, og Con Air er en stor film. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kom Shoot Em Up og Wanted ut på 80-tallet, eller var den diskusjonen for noen poster siden ironisk ment? ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Batman grumsa jo bare til stemmen sin så ikke folk skulle kjenne han igjen. Han regner vel ikke med folk er så dumme som de var på Supermann sin tid. Bare ta på briller så kjenner ingen deg igjen plutselig. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) 24 sesong 1 var en 10'er, målt opp mot den så er denne filmen en 5'er. Det er ikke noe spennende i den, du begynner aldri å engste deg eller lure på om det går bra. Jack Bauer er som alltid sjef, men mer enn det klarte den ikke å gi. At dette er forutsigbart sier seg nesten selv, der har serien blitt også. Men likevel holder den kokem og Bauer blir mer og mer anpusten for hver episode. Skal nok se den uansett, men tror og håper dette blir artig. Keifer Sutherland har aldri vært favoritten, men skal gi han en sjanse til, selvom jeg begynner og bli litt lei hele fyren... edit: 3000 and rising Endret 26. november 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Twofifty nede igjen? Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det virker sånn. Kommer vel tilbake i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ikke bli sint, men jeg har ikke sett Sin City :O Bør jeg se den asap? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ikke bli sint, men jeg har ikke sett Sin City :OBør jeg se den asap? Stilig film. En åtter her. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ikke noe sånn, "den MÅ du se!" Men den kan være verdt å få med seg. Ga den vel sju eller åtte av ti selv. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sin City er absolutt severdig, 8/10 og en god dose gladvold. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror jeg har den hjemme, så jeg for se den en kveld Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kom Shoot Em Up og Wanted ut på 80-tallet, eller var den diskusjonen for noen poster siden ironisk ment? ^^ Vi vil ha mer i den gata, bare ikke like elendig som Shoot 'Em Up. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skal se The Gold Rush i dag tror jeg. Anbefales den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå