CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nå som vi er inne på teite replikker, hva synes dere hardcore TDK-fans om denne: The Joker: It's a funny world we live in. Speaking of which, do you know how I got these scars? Batman: No! But I know how you got these! Bare lurer. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Syns ikke den er så ille, tvertimot faktisk. Kunne vært langt verre hadde den blitt levert annerledes. På papiret lover den ikke nødvendigvis godt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Må innrømme at jeg ikke kan huske den fra filmen, meen.. Så den på quotes på IMDb. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lurer på om jeg skal se The Crow nå, men jeg vet ikke om jeg gidder. Noen som anbefaler den? Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) TDK er såpass over the top at den funker. Jeg må ærlig innrømme at jeg fikk sjokk da jeg hørte stemmen til Batman i en av de første sekvensene. Hørtes ut som om noen hadde lekt seg med lydspakene før den ferdige miksen... Ble bedre etter hvert da^^ EDIT: The Crow suger sånn middels, men er grei underholdning. Du bør se den, men den er ingen høydare. Endret 25. november 2008 av Juvenal Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg mislikte sterkt Batmans mørke stemme. Veldig, veldig teit. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Trengte bare tilvenning. Enten det, eller så var Jokern så deilig at jeg ikke fokuserte på annet gjennom hele filmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hadde vært kjipt om batman hadde hørt ut som Pee Wee Herman også da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hadde vært kjipt om batman hadde hørt ut som Pee Wee Herman også da. Så svart/hvit du skulle være da. Finnes en mellomting vettu. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Men Batman er ingen mellomting, han er en superhelt!^^ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg mislikte sterkt Batmans mørke stemme. Veldig, veldig teit. Det er grunnet "realismejaget". Må ikke gjenkjennes. Hadde Nolan regissert Superman så hadde han sikkert gitt fyren både maske og merkelig stemme. Noen sier det er fordi man mener dagens publikum er mer "kravstore", jeg heller mer mot at de mangler evne til fantasi og bevege seg inn i en verden hvor det holder å skifte på sleiken, ta av seg brillene og rette opp ryggen. Grunnet premissene Nolan har satt så gjorde ikke stemmen til Batman meg noe, skulle han absolutt ha en forvrengt stemme så funket den der godt. Christopher Reeve gjorde det jo egentlig motsatt i sin tid. Han la om stemmen som Clark Kent. Men han var jo vanligvis Supermann, Clark Kent var hans forkledning. For Bruce Wayne er Batman hans forkledning. Hva syntes forresten folket om den nye Star Trek-traileren (den med Leonord Nimoy)? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Han høres teit ut ja, men han er jo ikke Clark Kent heller. Folk ville skjønt hvem han var etterhvert hvis han snakket identisk som Bruce Wayne. Men teit, joda. Smart grep, dårlig utført. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dotten: Vet at det var ment som forkledning, men jeg syntes fortsatt det var ganske silly, desverre. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg likte Star Trek-traileren, men vet ikke helt hvordan jeg forholder meg til konseptet. Det kan såklart bare være fordommer... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kort oppsummert: 5/10. Skal se om jeg får skrevet en mini-anmeldelse. Den fikk relativt god "kritikk" av brukerne på IMDB... Pleier og gi en god fornemmelse av kvaliteten på filmer. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg mislikte sterkt Batmans mørke stemme. Veldig, veldig teit. Endelig en som er enig med meg. Greit at han skal være tøff og ikke gjenkjennelig, men hvorfor må han ha super mørk/bad/"skummel" stemme?! "I AM BATMAN! FEAR MY WRATH!" - You get my point Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Con Air er finfin, bortsett fra Cage. Jeg blir lei meg hver gang han drar "I told you to put the bunny back in the box." Men jeg må si at jeg ikke helt fenges av visjonen din, Juvenal. Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg synes ikke alltid actionsekvensene nødvendigvis er det mest interessante i en (action)film. Er ikke så ofte jeg sitter på nåler over én, og det skal litt mer enn en eksplosjon for å underholde meg. Faktisk sitter jeg noenganger og venter på at biljakten (dårlig eksempel, fordi biljakter generelt er kjedelige) skal bli over så man får litt fremdrift. (Ikke les utifra dette at jeg ikke liker action) What? Biljakter eier jo. Og jeg støtter Juvenal, burde lages flere filmer med fullt fokus på eksplosjoner og faenskap. Alltid digg å sette på etter en fuktig bytur(dagen derpå, altså). Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg mislikte sterkt Batmans mørke stemme. Veldig, veldig teit. Det er grunnet "realismejaget". Må ikke gjenkjennes. Hva syntes forresten folket om den nye Star Trek-traileren (den med Leonord Nimoy)? Også passer stemmen inn under at Batmans forkledning og "image" er laget for å spre frykt og respekt blant skurkene, så en sånn stemme hjelper nok på det. Synes den er grei, men den var litt overraskende i Batman Begins. Den traileren er veldig bra, men den nyeste ( http://www.kulturo.no/trailere/7556 ) er enda bedre! Har sett den nesten 10 ganger nå, en av de beste trailerene jeg har sett i år. EDIT: I følge det jeg har lest spiller Eric Bana han som sier "The wait is over" på slutten der. Det kom overraskende på meg i allfall. EDIT2: Både Robert Carlyle og Jon Voight er med i 24: Redemption tydeligvis. Interesting. Endret 25. november 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Stemmen til Batman er tøff, passer godt også ligner den litt på min Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Da fikk jeg endelig sett Babel og jeg må innrømme at det er noe av det beste jeg har sett! Rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå