Juvenal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Heiheihei, ut ifra min visjon har Con Air ALTFOR mye handling, og den er absolutt ikke dårlig. Fin popcornfilm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Con Air er en god popcorn film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det syntes jeg og før, men var skuffende med en rewatch. Nic Cage-kjærlighetsforholdet med Celine Dion musikken blir FOR ille! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Actionfilmer nå for tiden roter seg bort i sutrete/klissete kjærlighetshistorier eller "sønn-som-ikke-liker-pappa-så-blir-de-tvunget-sammen-av-en-event". Ikke så enkelt som på 80-tallet. Slemme russere/skurker holder krigsfanger/datter/dame. Send inn muskelmann for å fikse opp. Evt send inn 200 ninjaer for å stoppe muskelmannen. Gi meg en actionfilm uten et eneste jævla kvinnfolk. Eller fortapt sønn/datter. Bare action. Greit at Arnold måtte redde dattera si i Commando, men hun hadde nesten null rolle i filmen. Bare et plot-objekt. Endret 25. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 At Nic Cage spiller svakt har ingenting å si når John M og John C spiller fabelaktig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) + Buscemi, eller? edit: skjer med å slette innlegg hver gang det er nederst på en side, Bytex? Endret 25. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er given egentlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Se filmen hos Youtube Her har man alle ingrediensene man trenger. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Synes Con Air er litt for klisjé til å bli en god popcornfilm. at skurken i filmen heter Cyrus "The Virus" trekker ikke akkurat det hele opp. Noen morsomme quotes her og der da, og en viss underholdningsverdi, men thats it. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 http://downloads.paramount.com/mp/startrek...ternet_480p.mov Live long and prosper! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lurer på hvordan 24-filmen er? Antar at handlingen er mye strammere i allfall, nå som de ikke trenger å dra den ut over 24 episoder, men bare 120 minutter i stedet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Som sagt..Cannon Films har alt som trengs: Se filmen hos Youtube Endret 25. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lurer på hvordan 24-filmen er? Håper den blir bra og at den har samme intensitet som det serien har/hadde. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg liker det jeg ser Bytex^^ Uhøytidelig ninjaaction er alltid velkomment Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Con Air er finfin, bortsett fra Cage. Jeg blir lei meg hver gang han drar "I told you to put the bunny back in the box." Men jeg må si at jeg ikke helt fenges av visjonen din, Juvenal. Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg synes ikke alltid actionsekvensene nødvendigvis er det mest interessante i en (action)film. Er ikke så ofte jeg sitter på nåler over én, og det skal litt mer enn en eksplosjon for å underholde meg. Faktisk sitter jeg noenganger og venter på at biljakten (dårlig eksempel, fordi biljakter generelt er kjedelige) skal bli over så man får litt fremdrift. (Ikke les utifra dette at jeg ikke liker action) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lurer på hvordan 24-filmen er? Antar at handlingen er mye strammere i allfall, nå som de ikke trenger å dra den ut over 24 episoder, men bare 120 minutter i stedet. Kort oppsummert: 5/10. Skal se om jeg får skrevet en mini-anmeldelse. Jack står selvfølgelige for alle 5 poengene og jeg fikk nå lyst til å se den nye sesongen. Men ellers årets mest forutsigbare film Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Con Air er finfin, bortsett fra Cage. Jeg blir lei meg hver gang han drar "I told you to put the bunny back in the box." Hahaha, syyykt, syykt klisjé. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nei, bare forferdelig cheesy. Både replikken og hele fyren (og aksenten hans). Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg ser tanken din athorb, men visjonen min hadde ikke nødvendigvis vært en god langfilm. Mulig en kortfilm på 30 minutter. 10 % historie, bare for å bygge opp litt spenning, og resta kunne vært velkoreograferte actionsekvenser, biljakter, stunts, skytedueller, osv. Det forutsetter at man klarer å bygge opp spenning innad i actionsekvensene, og jeg tror det kunne blitt umennskelig kult, om enn noe slitsomt etter at du er ferdig å se filmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nic Cage var god i las vegas da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå