CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Schindler's List er den beste uansett. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 En del av de filmen er langt fra MÅ se filmer. Du om det... På Vietnam og nyere er det nok noen som du ikke dør om du ikke har sett, men WWII lista står jeg ved (med kanskje ett par unntak bortsett fra de jeg allerede har nevnt). Schindler's List er den beste uansett. En av de beste filmene uansett ja, men jeg er alltid i tvil om jeg skal regne den som krigsfilm. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hehehehehehe, denne skal jeg se!!!!! Waterworld - The Musical Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Takker for alle svar! Har nå fått oppdatert ønsklisten min med en haug av filmer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Schindler's List er den beste uansett. En av de beste filmene uansett ja, men jeg er alltid i tvil om jeg skal regne den som krigsfilm. Tenkte meg denne kommentaren ville komme, men så var jo f.eks Pianisten på lista til Programvare - Den er vel like dramakrig som Schindler er? Liker du krigssfilmer bør du se begge uansett. og Deer Hunter da, som jeg foreslo. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Man har krigsfilmer med action og skyting. (SPR, FMJ) Man har filmer om krig, som forteller en historie, og ofte er et drama. (Pianisten, Schindler) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Også har vi Lange Flate Ballær 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Cool.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg så ikke at det var ansikt før... det kom Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Begynner å glede meg til Terminator Salvation. Gidder ikke google det, regner med det går raskere her. Hvordan er statusen på aldersgrensa? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Se her Soon, ja. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Man har krigsfilmer med action og skyting. (SPR, FMJ)Man har filmer om krig, som forteller en historie, og ofte er et drama. (Pianisten, Schindler) Og så har vi filmer som The Great Escape, Stalag 17, Harts War, osv. som er fengselsfilmer i en krigssetting. Så det er mange måter og dele opp på. Kan like gjerne nevne serier som 'Allo 'Allo og Black Adder (siste sesong fra WWI), som er komedieserier i en krigssetting. Jeg vil jo si at begge seriene er MÅ se. Så lenge handlingen foregår under en krig, selv om det ikke er en ren actionkrigsfilm så kan vi vel egentlig være enige om at det er en "krigsfilm". Jeg vil nevne en WWII film til; The Train Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Schindler's List er den beste uansett. Tja. Kill Hitler funker bedre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dette må bare bli konge, The Expendables. Ser også ut som om Stallone prøver å få tak i Lundgren også, jeg står først i køen når den kommer på kino Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Mangler bare Hulk Hogan, van Damme og Dolph Lundgren. Kanskje Jackie Chan også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Og Dennis Rodman Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Håhå, ingenting er som en ekte mannefilm. Flere enn meg som irriterer seg over hvor lite action det ofte er i actionfilmer? Hadde vært moro å sett en orgie i CGI, eksplosjoner og skytevåpen. Null narrativ fremdrift, bare et fyrverkeri av en film. Noen eksempler? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Juvenal: Con Air. Men den er dårlig. Kan ikke fatte at jeg anbefaler den.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) -slettet- Endret 25. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå