Kontorstol Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Flere som ser frem til Gran Torino? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Clint Eastwood som Walt Kowalski? Ja i høyeste grad Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ufattelig at clintern fortsatt kan gå oppreist. Skal så absolutt få med meg denne filmen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Eastwood er en skikkelig sei jævel Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Si det til Eli Wallach, Hille. Han er født i 1915, spilt aktivt i filmer siden 1950-tallet og er med på denne nå. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Si det til Eli Wallach, Hille. Han er født i 1915, spilt aktivt i filmer siden 1950-tallet og er med på denne nå. Wow. All respekt til den mannen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Han var i 50-åra når han spilte i The Good, The Bad and The Ugly i 1966. Haha.. and still active. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) CRASH er ikke realistisk, overdrivelse av filmens budskap. Har lest tidligere at folk synes at filmen bringer frem budskpet i filmen for hardt, noe jeg kan si meg nogenlunde enig i. Men at den ikke er releastisk? Filmen er absolutt realistisk, og er/var et godt innblikk av hvordan situasjonen mange steder i USA er. Jeg har bodd 2 år i Los Angeles, og når jeg så Crash fikk jeg absolutt ingen følelse av at situasjonene som oppstod var urealistiske. Hva mener du var urealistisk? Endret 24. november 2008 av Thantophobia Lenke til kommentar
athorb Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg synes ikke filmen i og for seg er urealistisk, men den konstruerer jo en rekke settinger og forsøker å regelrett banke budskapet sitt inn i skallen på deg gjennom hver eneste en. Altså, ikke urealistisk, men filmen mister på en måte litt troverdighet som en helhetlig historie. Jeg synes i bunn og grunn at det hele ble en smule påtatt, at man skal terpe på det samme gjennom hele spilletiden. Man trenger ikke bli bombadert med det samme budskapet sammenhengende i to timer, heller. Men det skal sies at jeg likte filmen ganske godt med det samme den var ferdig. Det var egentlig ikke før i ettertid, da den hadde fått synke inn ordentlig, at det oppsto litt bismak. Men jeg kan i grunn ikke argumentere mot noen som sier at Crash er en trivelig filmopplevelse. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Eastwood er en skikkelig sei jævel Ja, han er litt av en fisk. All respekt til Eli Wallach. I The Holiday, spiller han seg selv? At det han sier, om Hollywood og hvem han har spilt med, er det sant? Noen som vet? Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg synes ikke filmen i og for seg er urealistisk, men den konstruerer jo en rekke settinger og forsøker å regelrett banke budskapet sitt inn i skallen på deg gjennom hver eneste en. Altså, ikke urealistisk, men filmen mister på en måte litt troverdighet som en helhetlig historie. Jeg synes i bunn og grunn at det hele ble en smule påtatt, at man skal terpe på det samme gjennom hele spilletiden. Man trenger ikke bli bombadert med det samme budskapet sammenhengende i to timer, heller. Men det skal sies at jeg likte filmen ganske godt med det samme den var ferdig. Det var egentlig ikke før i ettertid, da den hadde fått synke inn ordentlig, at det oppsto litt bismak. Men jeg kan i grunn ikke argumentere mot noen som sier at Crash er en trivelig filmopplevelse. Det kan jeg, som jeg også sa i posten, si meg enig i. Filmen gir deg ikke mye frihet til å tenke selv, da du får budskapet banket mot deg, som du sa. Eneste jeg reagerte på var kommentaren til CypheroN hvor han "angrep" realismen til filmen. Sånn jeg tolket det var det rett og slett at han ikke fant filmen realistisk, etter måten han enkelt og greit sa "urealistisk på". Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Eastwood er en skikkelig sei jævel Ja, han er litt av en fisk. All respekt til Eli Wallach. I The Holiday, spiller han seg selv? At det han sier, om Hollywood og hvem han har spilt med, er det sant? Noen som vet? Han spiller ikke seg selv, men en karakter som heter Arthur Abbott - en tidligere oscarvinner som nå er blitt glemt og sliter med demens. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kirk holdt ut en god del år han og. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Eastwood er en skikkelig sei jævel Ja, han er litt av en fisk. All respekt til Eli Wallach. I The Holiday, spiller han seg selv? At det han sier, om Hollywood og hvem han har spilt med, er det sant? Noen som vet? Han spiller ikke seg selv, men en karakter som heter Arthur Abbott - en tidligere oscarvinner som nå er blitt glemt og sliter med demens. Jeg vet at han spiller under et annet navn, skal være en tidligere oscarvinner med demes, men poenget var: Det han forteller, alle menneskene han sier han har jobbet med og møtt, er dette sant? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hehehehehe, han der George Lucas er en luring. [Carrie] Fisher forteller videre at regissør Lucas nektet henne å bruke BH under prinsesse Leias hvite kjole, og forklarte det med at det ikke fantes undertøy i verdensrommet. For resten av intervjuet, se Filmmagasinet Endret 24. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 BLACK DYNAMITE! Jeg må bare. - «He's black, he's brutal - he's Boss!» En til: Se filmen hos Youtube Draculas soul brotha? Aaeheha! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har bare et lite kjapt spørsmål så spør her istedenfor å mekke tråd... Jobber med særemne om konvertering fra bok til film og lurer på hvor jeg kan se noe statestikk over hvor mange som har sett en film. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Har bare et lite kjapt spørsmål så spør her istedenfor å mekke tråd...Jobber med særemne om konvertering fra bok til film og lurer på hvor jeg kan se noe statestikk over hvor mange som har sett en film. Hæ? Misforsto jeg, eller ser du etter statistikk over mange ganger en film har blitt sett? Det er vel ganske så umulig å finne noe slik. edit: Du kan jo kikke på imdb og se votes. Endret 25. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bruker det ikke å være statestikk på hvor mye en film har blitt sett på kino? Eller er det bare hvor mye penger filmen har dratt inn? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bruker det ikke å være statestikk på hvor mye en film har blitt sett på kino? Eller er det bare hvor mye penger filmen har dratt inn? Jo, selvsagt. IMDB har alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå