CypheroN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Angående Australia jeg postet i dag tidlig på forrige side tror jeg den blir noe ala River Queen. Det er en meget flott visuell film, men historien er så tafatt og klisjé at det er helt... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nå nettopp Taken. Ganske spennende film, ble faktisk overrasket. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Fuck yes. Han signerte hver enetste DVD. Likte han særdeles godt i Kill Bill og skulle gjerne ha hatt en signert slik... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nå nettopp Taken. Ganske spennende film, ble faktisk overrasket. Det er ganske delte meninger om den der.. Jeg digger Liam Neeson, men det er så mange som lovpriser og mange som misliker. Jeje. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Så netopp Babel. Å herre jemin så bra. Hva er deres syn på dette mesterverket? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg likte den veldig godt. Det er noe med disse historiene som knytes sammen og filmen har en ubegripelig stemning. Så nettop Traffic og følte det var noe samme type film. Flere små historier fortalt på en gang over et tema. Synes også Traffic hadde noe av den samme stemningen. På mange måter veldig eksplosiv, men alikevel fortalt på en rolig neddempet måte ... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 6/10. Det har jeg å si om den saken. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Så netopp Babel. Å herre jemin så bra. Hva er deres syn på dette mesterverket? Har veldig lyst å se den! Anyways, fikk endelig sett Star Wars 3 og jeg må si jeg ble positivt overasket. Denne hadde noen flotte scener og jeg synst "Aniken" spilte bra. I tillegg var storyen forbedret mye med tanke på de forrige filmene. Men andre ord, en god avsluttning på "flashback" triologien! 6/10 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Karakteren stemmer ikke overens med innholdet i teksten din. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen andre enn meg som synes det nesten er trist at Sauron dør i Ringenes Herre? Han har slitt i masse tusenvis av år for å bygge opp Mordor og hæren sin, men plutselig snubler Gollum og faller nedi vulkanen med ringen og Wosh! Tårnet knuses og øyet eksloderer! Han dør altfor lett. Hadde vært skøyalt om de hadde lagd en ny versjon av filmen, "Lord of the Rings: Sauron wins!" Gleder meg til det nye Ringenes Herre spillet som kommer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tja, kan nå godt tolkes som "nokså godt" den teksten der. I hvert fall ikke som en toppkarakter. Gir jeg en film 6/10 så er jo det jevnt over en god film. Men det blir nå opp til hver og en å definere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Må seriøst se Revenge of the Sith igjen. Kjeda dritten ut av meg forrige gang, er spent på hva jeg synes nå. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Beste av de nye, ga den 8/10, Phantom 7/10 og Clones 5/10, tror jeg. Tja, kan nå godt tolkes som "nokså godt" den teksten der. I hvert fall ikke som en toppkarakter. Det stod "god avslutning", ikke "nokså god avslutning" Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 En god avslutning er ikke synonymt med god film. Min forståelse av innlegget gjorde ikke at jeg hevet øyenbryn på karakteren. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Usj, Phantom og Clones er forferdelige. Ikke nok med at filmene ikke har en dritt med trilogien(e) og gjøre og er helt uten mening, men de er også kjedeligse å se på, og vi må lideeee.. Phantom er heldigvis ikke like dårlig som Clones, for den har Liam Neeson som Qui-Gon og Darth Maul med, mens Clones har Hayden...Christensen... I Say no more. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Og jeg irriterer meg mørkegrønn hver gang jeg ser Return of the King og Frodo og Sam går på tur i Mordor. Hele tiden blir de nesten avslørt, fanget, eller så blir de oppdaget av øyet til Sauron. Men hver gang Sauron nesten ser dem, så skjer det ett eller annet, som for eksempel at de gjemmer seg bak en stein sånn at øyet, som ifølge Sarumann kan se gjennom stein, luft, vann, jord og kjøtt, snur seg og ser en helt annen vei! Aaaargh Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Du får ringe Peter Jackson. 1881 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Beste av de nye, ga den 8/10, Phantom 7/10 og Clones 5/10, tror jeg. Tja, kan nå godt tolkes som "nokså godt" den teksten der. I hvert fall ikke som en toppkarakter. Det stod "god avslutning", ikke "nokså god avslutning" Jeg har sjerpet inn karakter systemet mitt slik at det blir større kontrast mellom filmene jeg liker best. Dermed blir 6/10 en "god" film. Med en vanlig skala ville den nok blitt en 7er. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Revenge of the Sith med rifftrax er ganske underholdende. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Så netopp Babel. Å herre jemin så bra. Hva er deres syn på dette mesterverket? Skjønner jeg godt at du liker Babel siden du tidligere har sagt at manus ikke sitter i forsetet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå