Bob_3 The Builder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fantastisk film. Clerks I & II er gull verdt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fantastisk film. Clerks I & II er gull verdt. Å nevne de i samme åndedrag - FYSJ! 2'ern var fryktelig skuffende. Humoren minna meg mer om American Pie enn den gode gamle Clerks. Kun ved en anledning fikk jeg den gode følelsen og det var ved SW vs LOTR. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har bare sett den scenen fra Clerks II, og resten av filmen lever ikke opp til denne, sier du? Får vel se hele filmen og bedømme selv, så jeg kan flashe med empiri og bragge om at jeg har gutsa til å gjøre opp min egen mening, lizzom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Japp. Gjøre opp sin egen mening er alltid best. Så kan man heller si om man er enig eller uenig med kritikerne etterpå. Ikke før man har sett filmen. Er mye gode dialoger i C2 også, men ikke så gjennomgående høy kvalitet som enern. Konseptet er temmelig likt, bare at Randall jobber i en burger/filmutleie sjappe istedet. Endret 20. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Lenge siden nå Hvilken komedie mener dere er et must at jeg kjøper nå? Må ikke være en evig klassiker, bare den er morsom. Gjerne noe nytt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Synes da Clerks II holder høy kvalitet, ikke at jeg har fått sett eneren enda. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Fredrik: Monthy Python and The Holy Grail, Superbad. Endret 20. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Lenge siden nå Hvilken komedie mener dere er et must at jeg kjøper nå? Må ikke være en evig klassiker, bare den er morsom. Gjerne noe nytt. The Producers. Helt utrolig morsom. Evnetuelt Tropic Thunder. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Å nevne de i samme åndedrag - FYSJ! 2'ern var fryktelig skuffende. Humoren minna meg mer om American Pie enn den gode gamle Clerks. Kun ved en anledning fikk jeg den gode følelsen og det var ved SW vs LOTR. 1ern er overlegent bedre, men synes 2ern var knall allikevel. Kanskje fordi jeg hadde skrudd ned forventningen, hvem vet? Synes Smith tok fanboys og tidvis internett-generasjen på kornet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvilken komedie mener dere er et must at jeg kjøper nå? Håper at du liker romantiske komedier, da: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Lenge siden nå Hvilken komedie mener dere er et must at jeg kjøper nå? Må ikke være en evig klassiker, bare den er morsom. Gjerne noe nytt. Dum og Dummere og The Mask føler jeg er et must. (dog ikke oppfølgerne da) Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Fantastisk film. Clerks I & II er gull verdt. Å nevne de i samme åndedrag - FYSJ! 2'ern var fryktelig skuffende. Humoren minna meg mer om American Pie enn den gode gamle Clerks. Kun ved en anledning fikk jeg den gode følelsen og det var ved SW vs LOTR. Selv om Clerks II ikke når opp til eneren, så syns jeg at det er en kjempe film. Den ligger for min del et par nivå over andre komedier Edit: La til quote... Endret 20. november 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) CypheroN, er ikke så glad i Monty Python, og Superbad har jeg (og har vel sett 8-9 ganger nå ^^) La til The Producers i allefall. Tropic Thunder er ikke ute ennå. Skal ha den, og Step Brothers når de slippes. Dum og dummere er ikke dumt. De må man ha. ^^ Endret 20. november 2008 av fredrik Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Komedie... definitivt Annie Hall Se filmen hos Youtube Kjenner meg så utrolig lett igjen i den situasjonen når jeg prater med Tarkovskyfans. Endret 20. november 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Groundhog Day er min favorittkomedie, selv om jeg lo meg hes av Monty Python and The Holy Grail første gangen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Clerks 1 & 2, Annie Hall, Knocked Up, 40 Year Old Virgin, Borat, Lasse & Geir, og vips har du masse å le av. Gleder meg forøvrig til Zack & Miri, ser den har release 5/12. Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fredrik, sett young people fucking? Den har ikke den beste scoren på imdb, men jeg syns den var veldig morsom. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvilken komedie mener dere er et must at jeg kjøper nå? Fysj, cun, nå var du slem - ris på baken til deg. For å være seriøs, se Crna macka, beli macor - makan til hysterisk morsom feelgoodfilm skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fredrique, ikke hør på Bordwell, du må seriøst vurdere I Stand Alone. Jeg har aldri ledd så mye før. Glad på livet ble jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Tips notert, og flere av de havner i handlekurven. ^^ Skulle ønske jeg var på det stadiet der jeg ikke hadde sett Hot Fuzz, Superbad, Borat, Knocked Up, 40 Year Old Virgin, Anchorman, Talladega Nights, Napoleon Dynamite, Slipp Jimmy Fri, Hot Rod, osv osv. Da hadde jeg hatt mye å se frem til. master_air: der deler ikke vi mening tror jeg. Satt med en flau/oppgitt mine gjennom hele Young People Fucking. Hva mener dere om Juno? Endret 20. november 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå