Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Japp. Gjøre opp sin egen mening er alltid best. Så kan man heller si om man er enig eller uenig med kritikerne etterpå. Ikke før man har sett filmen.

Er mye gode dialoger i C2 også, men ikke så gjennomgående høy kvalitet som enern. Konseptet er temmelig likt, bare at Randall jobber i en burger/filmutleie sjappe istedet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Å nevne de i samme åndedrag - FYSJ! 2'ern var fryktelig skuffende. Humoren minna meg mer om American Pie enn den gode gamle Clerks. Kun ved en anledning fikk jeg den gode følelsen og det var ved SW vs LOTR.

1ern er overlegent bedre, men synes 2ern var knall allikevel. Kanskje fordi jeg hadde skrudd ned forventningen, hvem vet? Synes Smith tok fanboys og tidvis internett-generasjen på kornet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Lenge siden nå :wee:

Hvilken komedie mener dere er et must at jeg kjøper nå? Må ikke være en evig klassiker, bare den er morsom. Gjerne noe nytt.

Dum og Dummere og The Mask føler jeg er et must.

(dog ikke oppfølgerne da)

Lenke til kommentar
Fantastisk film. Clerks I & II er gull verdt.

Å nevne de i samme åndedrag - FYSJ! 2'ern var fryktelig skuffende. Humoren minna meg mer om American Pie enn den gode gamle Clerks. Kun ved en anledning fikk jeg den gode følelsen og det var ved SW vs LOTR.

Selv om Clerks II ikke når opp til eneren, så syns jeg at det er en kjempe film. Den ligger for min del et par nivå over andre komedier :)

Edit: La til quote...

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

CypheroN, er ikke så glad i Monty Python, og Superbad har jeg (og har vel sett 8-9 ganger nå ^^)

La til The Producers i allefall. Tropic Thunder er ikke ute ennå. Skal ha den, og Step Brothers når de slippes.

Dum og dummere er ikke dumt. De må man ha. ^^

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Tips notert, og flere av de havner i handlekurven. ^^

Skulle ønske jeg var på det stadiet der jeg ikke hadde sett Hot Fuzz, Superbad, Borat, Knocked Up, 40 Year Old Virgin, Anchorman, Talladega Nights, Napoleon Dynamite, Slipp Jimmy Fri, Hot Rod, osv osv. Da hadde jeg hatt mye å se frem til. :p

master_air: der deler ikke vi mening tror jeg. Satt med en flau/oppgitt mine gjennom hele Young People Fucking. :wee:

Hva mener dere om Juno?

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...