Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble ikke særlig imponert over Pitts tolkning av James. Affleck var milevis bedre. Pitt resirkulerte sine gamle fakter.

Blir jo spennende å se hvordan kombinasjonen av den resirkulerende Tarantino og den resirkulerende Pitt blir i Inglorious Bastards da... :wee:

Pitt gjorde det bra som Jesse James. Men hans rolletolkninger i 12 Monkeys og Fight Club er vel mine favoritter. Han var også veldig bra i Meet Joe Black.

Lenke til kommentar

PÅ tide med litt snacks til folket. Regissøren Martin Gauvreau har bestemt seg for å legge ut sine kortfilmer til gratis beskuing i HD, bl.a. denne: Agnieszka 2039: "Joy and pain go hand in hand when an angelic being is delivered the box of eternity and subjected to the fateful decision of the gods."

"Agnieszka 2039" vant flere priser ved European Independent Film Festival. Regissørens respons på spørsmål om hva denne filmen handlet om: Tough one for the first question! It was a joke on the set that nobody could explain what they where working on when asked about the film. I would say it’s a big candy for Sci-Fi and David Lynch fans.

Se alle filmene her.

Ser fram til hans kommende "Poland Nights": After a meteorite impact, a small Polish village falls into a parallel dimension. A television crew goes on to investigate, but little do they know that their reporter just escaped from a mental institute

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Part II er dritkul, minst like kul som Part I. Ganske lenge sia jeg har sett de, men mener å huske det.

Alle er konge, selv om den tredje er et lite hakk dårligere enn de to første i serien. Men nå var jo jeg så heldig (gammel) at jeg har fått med meg de to siste på kino når de kom :wee:

Og noen er så heldig at de også så den første på kino.... *mimre* :love:

Husker også at jeg så Empire Strikes Back og Return of the Jedi på kino... men ikke den første :(

Uansett, Back to the Future filmene er klassikere. De to første er veldig bra, og nummer 3 er grei nok.

Lenke til kommentar
Hum...jeg blander bare sammen filmene når jeg tenker på dem..var plottet i enern den sportsjournalen? Eller var det toern?

Og er treern bare i ville vesten?

Toeren, og jeg har ikke sett den på minst 10 år.

Back to the Future er noe av det beste from the 80s. I love 'em.

BTTF > SW.

Jeg burde gi deg permban for rein og skjær løgn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...