thomassit0 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Haha jeg fikk faktisk lyst til å se den.. "Jenter" altså. hva var greia med hun som snakka engelsk ? hørtes da ut som hun var norsk.. hvis ikke hun snakka til noen som ikke snakker norsk da Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Og hvis det skal sees noen "Døden på..."-film bør det pokker meg være Oslo S! 7857365[/snapback] Jeg ville vel holdt meg unna den òg. Jeg tror "Jenter" kan være en fin skildring av de mest skakkjørte jentenes hverdag. Jeg får vel få med meg den en gang i fremtiden. I kveld er det nemlig "Pan's Labyrinth" som står for tur! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Haha jeg fikk faktisk lyst til å se den.. "Jenter" altså. hva var greia med hun som snakka engelsk ? hørtes da ut som hun var norsk.. hvis ikke hun snakka til noen som ikke snakker norsk da 7857499[/snapback] Det er faktisk sånn at mange av disse bertene snakker engelsk med hverandre fordi det er kulere eller høres bedre ut eller noe. De gjør det ikke hele tiden, bare når de føler for det. Kan hende det ikke er tilfelle i akkurat det klippet, men det er ofte det. Noen her som søker Filmvitenskap på samordnaopptak? Hvor lenge varer bachelor-studiet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg søker, men mest sannsyneligvis så vil jeg ikke være der i år. Skal i militæret først. Hvis det er et sted det er stor sansynelighet for å støte på forumfolk er det nok der. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Et bachelorstudium varer i tre år... (eller graden krever 180 studiepoeng, normalt 30 studiepoeng hvert semester). Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Så da er det 5 år til sammen for mastergrad? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg søkte Filmvitenskap i dag med master i bakhodet. Gleder meg. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Kommer nettopp fra kino. The Last King of Scotland. Knallgod film. Forest Whitaker fortjener all rosen han har faatt for rollen som Idi Amin. Anbefales! ------- Hvor skal du studere wh1te? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg så "Blood Diamonds" i dag på kino. En sinnsykt rørende film, har aldri vært så nære på å begynne å grine før. Man begynner virkelig å tenke etter å ha se den og anbefaler ALLE å se den. 9/10. Den handler altså om hvordan mange av diamantene vi her i verden bruker i hverdagen kommer til lys. Kanskje en mann har måttet dødd for at du skulle ha en glinsende ting på fingeren din? Ligner litt på "Lord of War", bare diamant versjon og veldig mye bedre. Endret 2. februar 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Blir NTNU, forhåpentligvis Filmvitenskap hvis ikke poengsummen stiger noe helt vanvittig fra i fjor, eller det oppstår en teknisk feil i et ledd. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg så "Blood Diamonds" i dag på kino. En sinnsykt rørende film, har aldri vært så nære på å begynne å grine før. Man begynner virkelig å tenke etter å ha se den og anbefaler ALLE å se den. 9/10. 7859603[/snapback] Quoted for truth. Veldig god film. Saa den forrige fredag. <3 Leo. Blir NTNU, forhåpentligvis Filmvitenskap hvis ikke poengsummen stiger noe helt vanvittig fra i fjor, eller det oppstår en teknisk feil i et ledd. 7859604[/snapback] Nice, NTNU... Du skal vel ikke faa Pants med deg paa studiet ogsaa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Blir NTNU, forhåpentligvis Filmvitenskap hvis ikke poengsummen stiger noe helt vanvittig fra i fjor, eller det oppstår en teknisk feil i et ledd. 7859604[/snapback] Nice, NTNU... Du skal vel ikke faa Pants med deg paa studiet ogsaa? 7859631[/snapback] Han hadde bare havnet i skyggen av meg, stakkar. Nei, når sant skal sies så tror jeg gutten har andre mål i livet. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Tror nok det. Hadde nok bare blitt tull uansett. Holder med en av dere paa det studiet. Nok mischief paa NTNU som det er. Dog skal det legges til at det nok ville vaert du som hadde blitt sett paa som den ansvarlige. Endret 2. februar 2007 av Jonnar Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Håh, jeg går da på filmvitenskap. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Daniel Day Lewis i Gangs Of New York: Et herlig lyspunkt i en grei Scorsese-film. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Blir NTNU, forhåpentligvis Filmvitenskap hvis ikke poengsummen stiger noe helt vanvittig fra i fjor, eller det oppstår en teknisk feil i et ledd. 7859604[/snapback] Nice, NTNU... Du skal vel ikke faa Pants med deg paa studiet ogsaa? 7859631[/snapback] Han hadde bare havnet i skyggen av meg, stakkar. Nei, når sant skal sies så tror jeg gutten har andre mål i livet. 7859648[/snapback] HiL er da langt bedre. Lettere å få praksis (gjennom den norske filmskolen). Trondheim har jo nærmest ikke noe filmmiljø. Endret 3. februar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Nå er det jo ikke alle som vil studere filmvitenskap som vil drive med praksis. Hva mener du med filmmiljø og hvordan veit du dette om Trondheim? Kilder? Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Daniel Day Lewis i Gangs Of New York: Et herlig lyspunkt i en grei Scorsese-film. 7860292[/snapback] Veldig enig. Han er rå i den filmen. Han + introsekvensen er grunn i seg selv til å se Gangs of New York. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Det er vel omtrent det eneste jeg ser på av Gangs of New York også. Har sett introseksvensen 3-4 ganger, hele filmen én gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå