Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvis det skal sees noen "Døden på..."-film bør det pokker meg være Oslo S!

7857365[/snapback]

Jeg ville vel holdt meg unna den òg.

Jeg tror "Jenter" kan være en fin skildring av de mest skakkjørte jentenes hverdag. Jeg får vel få med meg den en gang i fremtiden. I kveld er det nemlig "Pan's Labyrinth" som står for tur! :D

Lenke til kommentar
Haha jeg fikk faktisk lyst til å se den.. "Jenter" altså. hva var greia med hun som snakka engelsk ? hørtes da ut som hun var norsk.. hvis ikke hun snakka til noen som ikke snakker norsk da :p

7857499[/snapback]

Det er faktisk sånn at mange av disse bertene snakker engelsk med hverandre fordi det er kulere eller høres bedre ut eller noe. De gjør det ikke hele tiden, bare når de føler for det. Kan hende det ikke er tilfelle i akkurat det klippet, men det er ofte det.

Noen her som søker Filmvitenskap på samordnaopptak? Hvor lenge varer bachelor-studiet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg søker, men mest sannsyneligvis så vil jeg ikke være der i år. Skal i militæret først. Hvis det er et sted det er stor sansynelighet for å støte på forumfolk er det nok der.

Lenke til kommentar

Jeg så "Blood Diamonds" i dag på kino. En sinnsykt rørende film, har aldri vært så nære på å begynne å grine før. Man begynner virkelig å tenke etter å ha se den og anbefaler ALLE å se den. 9/10.

Den handler altså om hvordan mange av diamantene vi her i verden bruker i hverdagen kommer til lys. Kanskje en mann har måttet dødd for at du skulle ha en glinsende ting på fingeren din?

Ligner litt på "Lord of War", bare diamant versjon og veldig mye bedre.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Jeg så "Blood Diamonds" i dag på kino. En sinnsykt rørende film, har aldri vært så nære på å begynne å grine før. Man begynner virkelig å tenke etter å ha se den og anbefaler ALLE å se den. 9/10.

7859603[/snapback]

Quoted for truth. Veldig god film. Saa den forrige fredag. <3 Leo.

Blir NTNU, forhåpentligvis Filmvitenskap hvis ikke poengsummen stiger noe helt vanvittig fra i fjor, eller det oppstår en teknisk feil i et ledd.

7859604[/snapback]

Nice, NTNU... Du skal vel ikke faa Pants med deg paa studiet ogsaa? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Blir NTNU, forhåpentligvis Filmvitenskap hvis ikke poengsummen stiger noe helt vanvittig fra i fjor, eller det oppstår en teknisk feil i et ledd.

7859604[/snapback]

7859631[/snapback]

Han hadde bare havnet i skyggen av meg, stakkar. Nei, når sant skal sies så tror jeg gutten har andre mål i livet.

Lenke til kommentar

7859604[/snapback]

7859631[/snapback]

Han hadde bare havnet i skyggen av meg, stakkar. Nei, når sant skal sies så tror jeg gutten har andre mål i livet.

7859648[/snapback]

HiL er da langt bedre. Lettere å få praksis (gjennom den norske filmskolen). Trondheim har jo nærmest ikke noe filmmiljø.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...