CAT-scan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ligger sjuk i senga, og prøver å slå ihjel tiden på imdb. Var innom Michael Madsen. Han må tjene litt penger om dagen.. link imdb Ganske dryg liste over filmer som er på vei ut, ja. Vil regne med at han får en temmelig grei sum bare for Sin City 2. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg gleder meg veldig til Sin City 2! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Den skal nok ses,kjøpes og digges ja. R.R er überkul, og bedre enn Tarantino imo Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Når det gjelder King Kong er '33 versjonen best. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Den skal nok ses,kjøpes og digges ja. Eneren var jæskla fet. Synes Robert Rodriguez er en kjempe regissør... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nå bruker jeg ikke ordet *fet* men ja, vi er nok enige. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, man ser at det er cgi, men jeg synes fortsatt det er bedre enn f.eks King Kong eller andre nye filmer som overbruker CGI'en. Jeg synes Jurassic Parks dinosaurer ser mye ektere ut, og det føles mer troverdig.. min mening. King Kong er faktisk en av de få filmene hvor cgi'en fungerer. Et av de få lyspunktene i en ellers ganske så ubrukelig film. Vil si meg uenig, mange av scenene ser til tider tegneserieaktig ut. Det er rett og slett overdrevet brukt, det ble rett og slett bare småhumoristisk fordi det så så dumt ut. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nå er det riktignok en god stund siden jeg så filmen, så jeg husker ikke alle cgi-effektene. Kong så jævla realistisk ut i alle fall. Men å ha en film hvor all cgi'en ser naturlig ut kommer nok ikke til å skje med det aller første. For min del kan man slutte å bruke det, da jeg ikke har noe særlig til overs for effekten. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, Kong så ikke så værst ut. Det var andre scener med diverse dyr som virkelig ødela. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Den filmen der CGIen gikk best sammen med alt det andre er vel Ocean's Thirteen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Når det gjelder King Kong er '33 versjonen best. Se filmen hos Youtube Du tuller sant? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tuller ikke nei. Langt ifra. Hunde ganger mer underholdene, så der er saken biff. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tuller ikke nei. Langt ifra. Hunde ganger mer underholdene, så der er saken biff. Peter Jacksons King Kong er i alle fall ZZZzzzZZZ. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jepp, det er den. Mens Cooper's versjon ('33) er POPCORN YEAH. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg gleder meg veldig til Sin City 2! Tror nok du må vente en stund da. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nå er det riktignok en god stund siden jeg så filmen, så jeg husker ikke alle cgi-effektene. Kong så jævla realistisk ut i alle fall. Ikke lenge siden jeg så den og jeg må si at CGI'en i filmen er av veldig varierende kvalitet. Alt fra det nærmest perfekte til det utrolig kunstige. Men en ålreit eventyrfilm var det jo. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Næh, da er det bedre å se Smeltende nazitryner på slutten av Raiders.. Der har vi eventyrfilm ^^ Kulere laget og. Sett behind the scenes på hvordan de gjorde det. Epic. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tja, jeg har alltid synes avslutningene har vært det svakeste med Indy-filmene. Det er alt det som skjer på veien dit som utgjør all morroa for min del. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 For å være helt ærlig så synes jeg den er ganske kjip jeg og, men måten de har laget det på er veldig kult.. Hvis du har den på dvd er det litt moro å se på behind the scenes Avslutningene kan være litt MacGyver-ish om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ikke noe dissing av McGyver her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå