Programvare Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Han har hvertfall i en rolle i filmen. Så derfor kom jeg på han i farta. Poenget var at dere skulle se klippet, ikke kverulere om sånt Er ikke kverulering hele pointet med internet forumer? NEI! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Så istedet for å snakke om hvor kul Buscemi var i den scenen, krangler vi heller om hva man skal gjøre på et forum Er det rart det er krig i verden. Nå skal jeg på jobb. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Da har de offentliggjort nyheten som har vært kjent internt en liten stund: http://www.kulturo.no/nyheter/annet/slutt_...ulturo_no/58070 Synd, den siden jeg leste mest i nettverket og jeg syntes progresjonen har vært veldig bra. Ville gjerne likt å se hva de kunne utrettet i fremtiden. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Da har de offentliggjort nyheten som har vært kjent internt en liten stund:http://www.kulturo.no/nyheter/annet/slutt_...ulturo_no/58070 Synd, den siden jeg leste mest i nettverket og jeg syntes progresjonen har vært veldig bra. Ville gjerne likt å se hva de kunne utrettet i fremtiden. NEI! Hva skal jeg ha på nr. 8 på speeddial da??? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dette var ræva. Ingen som kan "redde" satsingen? Hvordan har det seg forresten at de har hatt en jevn vekst, hvis ikke det kommersielle har fungert? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Må vise til annonsesalg. Er som med forumet eksempelvis, er kun Hardware.no som har flere unike besøkende i uken (og det såvidt). Men vi er ikke akkurat fylt med annonser (vi har en på siden og en nederst som kom først i sommer) og vi tar ikke i nærheten av like mye inn som sider med langt færre besøkende. Målt i direkte inntekt/utgift er jo forumet nok på minussiden og har alltid vært det. Men det er også forumet som står for det interaktive tilbudet for nettverket og indirekte så gir det jo de andre sidene økt trafikk og jeg håper jo og tror det er bra nok til at folk bruker det. Det ville også vært særdeles negativt for kvaliteten for forumet om det ble for mye fokus om å tjene penger direkte gjennom å fylle det opp med reklame eller gjøre som eksempelvis VG og andre; Mobilregistrering. Det er jo brukerne som står for innholdet på forumet, så er man bruker av et forum som tar betalt er det nesten som å betale for å jobbe for dem. Forumet er et skall, brukerne står for innholdet. Det må respekteres Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Why!? Marius er offisielt i sorg. Hjelper det med straik? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fryktelig trist dette. Kulturo har stort sett hvert den siden jeg leser anmeldelser på. Hvor skal jeg lese de i fremtiden? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dere får ta og starte en "oppropskampanje". Men i disse krisetider hjelper nok ikke slik. Money talks, som er kjipt for ethvert idealisthjerte. Spørsmålet blir jo om filmdelen for forumet vil lide noe. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Finnes det muligheter for at diskusjon.no også legges ned i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 I hvilken retning tenker du når filmdelen i forumet vil lide? Tror nok de fleste her inne er såpass trofaste at de vil fortsette å poste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Hvordan var marginene? Var det et massivt tapsprosjekt eller kan vi håpe på at navnet/siden kan gjenopplives senere når de finansielle vindene snur? Endret 18. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Moneystalk? Lite penger? Vi kan da alltids donere noe vell? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Tror nok ikke noen donasjon hjelper på i lengden. Kanskje det får siden til å leve i et år til eller noe sånt? Spørs jo selvsagt hvor mye donasjonen er på. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Finnes det muligheter for at diskusjon.no også legges ned i nærmeste framtid? Nei. Man legger ikke ned en tjeneste som de siste ukene har steget til over 200.000 unike besøkende i uken. For vår del satses det mer. Ikke akkurat noe som skulle mye til, siden det ikke har vært store summene vi har brukt før. Men forhåpentligvis kan vi skilte med enda bedre forum og mer fokus på å gjøre det bedre kvalitetsmessig neste år Diskusjon.no er blant verdens største forum målt i innhold (på topp 100) og har mange besøkende. Hadde vi vært registrert på denne listen ville vi kommet like under Hardware.no: http://www.tns-gallup.no/default.aspx?did=9075748 Vi fikk et skikkelig byks for noen uker siden. Normalt har vi lagt rundt 150.000, men føk så opp i 225.000. Vet ikke tallene for de siste ukene. I hvilken retning tenker du når filmdelen i forumet vil lide? Tror nok de fleste her inne er såpass trofaste at de vil fortsette å poste. Jeg håper vi ikke mister noen av de mange dyktige filmbrukerne våre. For min egen del er forumet en fin kilde til kunnskap rundt film. Lærer mye ved å diskutere film med andre Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Men jeg forstår ikke helt faktisk, vil dette si at film delen forsvinner? Eller er det bare alle anmeldelsene os.v? Hvordan skal jeg nå oppdateres? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er nok bare anmeldelsene ja. Film dele hører jo til forumet som, Dotten så fint beskrev over her, er i vekst. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Shit, arh, dette går bare ikke helt opp for meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har aldri lagt merke til forskjellen på alle disse sidene, alle er jo blandet sammen på forumet uansett. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Må vise til annonsesalg. Er som med forumet eksempelvis, er kun Hardware.no som har flere unike besøkende i uken (og det såvidt). Men vi er ikke akkurat fylt med annonser (vi har en på siden og en nederst som kom først i sommer) . Men ikke mer! Som du sier selv har forumet ikke mye reklame og det kan faktisk være en av grunnene til dem store oppsluttningen. Blir det mye reklame kutter mulig mange ut, inkludert undertegnede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå