Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er jeg rimelig sikker på at JEG kan banke Steve, så blir ikke mye motstand til Batman.

Pluss han er litt gammel(ser gammel ut),og passer ikke helt inn i Nolans tankegang.

Lenke til kommentar
Nå er jeg rimelig sikker på at JEG kan banke Steve, så blir ikke mye motstand til Batman.

Pluss han er litt gammel(ser gammel ut),og passer ikke helt inn i Nolans tankegang.

Buscemis styrke ligger ikke fysisk, men i evnen til å se klin gal ut.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Det er en kjent holdning i både WB, Marvel og DC at det er karakterene og ikke skuespillerne som er de store stjernene. For min egen del virker det som litt vel mye stahet å være så stor motstander av at andre enn Heath Ledger spiller. Jeg tviler på at han, hvor enn han er, selv ville vært motstander av at noen overtok fakkelen. Spesielt om Nolan regisserte. Jeg tror han selv ville foretrukket det.

All ære til Heath Ledger som gjorde det utrolig bra. Men det betyr ikke at andre ikke vil kunne klare det samme. Hvis man legger til side følelsene og ser litt rasjonelt på det :)

En oppfølger med Jokeren vil ikke medføre at færre vil se filmen. Ei heller vil det bety at filmen nødvendigvis blir dårligere. Det vil ikke engang bryte med normen (Rachel Dawes ble som kjent byttet ut).

Lenke til kommentar
Hvis Buscemi hadde vært en klasse i et rollespill, ville klassen het "Weasel".

Han spiller nesten alltid sånne sære snikete men litt patetiske karakterer. Og han gjør det perfekt.

Derfor hadde det vært jækla kjekt å se han i en annen rolle. Helten f.eks.

Han kan ta over for Bale i oppfølgeren da. :D

Lenke til kommentar

Første filmen jeg så Buscemi i var Desperado. Han er i første scenen, der han kommer inn på en bar og begynner å fortelle en historie om den syke drapsmannen (Banderas), og blir narrator for voldsscenen som har skjedd i en annen bar, der han satt ved et bord og så alt som skjedde.

Så når bartenderen står og nesten pisser på seg, bare tasser han ut igjen som ingenting.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvis Buscemi hadde vært en klasse i et rollespill, ville klassen het "Weasel".

Han spiller nesten alltid sånne sære snikete men litt patetiske karakterer. Og han gjør det perfekt.

Derfor hadde det vært jækla kjekt å se han i en annen rolle. Helten f.eks.

Han kan ta over for Bale i oppfølgeren da. :D

"Hey, you're Bruce Wayne! Your teeth gives you up!"

Yeah... :p

Lenke til kommentar

Fant åpningsscenen fra Desperado. Her er Buscemi i sitt ess. Du bare ser det på hele typen når han kommer inn døra.

Fantastisk historieforteller. Og siden den er Tarantino/Rodriguez er musikken fullstendig timet til alt som skjer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...