Hrodebert Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ja, hvis ikke så hadde jeg jo ikke vist om han hadde passet som det.. Vel, i denne sammenheng kunne man basert sine uttalelser på utsende Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Han både ser og oppfører seg som en maniac. Great sucess! I Con Air er han rimelig syk.. Han er en badguy som de andre badguyene er redde for. Sier litt, lol.. Men synd filmen ikke er så fantastisk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nå er jeg rimelig sikker på at JEG kan banke Steve, så blir ikke mye motstand til Batman. Pluss han er litt gammel(ser gammel ut),og passer ikke helt inn i Nolans tankegang. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Nå er jeg rimelig sikker på at JEG kan banke Steve, så blir ikke mye motstand til Batman.Pluss han er litt gammel(ser gammel ut),og passer ikke helt inn i Nolans tankegang. Buscemis styrke ligger ikke fysisk, men i evnen til å se klin gal ut. Endret 18. november 2008 av Heilage Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du skal nok ha et "ikke" inni den setningen tenker jeg, Heilage. Er helt enig med deg. I likhet med Walken ser han ut som en psykopat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 I begge? Jojo,men forventer litt kamp av batman i den tredje filmen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du skal nok ha et "ikke" inni den setningen tenker jeg, Heilage. Er helt enig med deg. I likhet med Walken ser han ut som en psykopat. Det har du helt rett i. Fikset det nå. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det er en kjent holdning i både WB, Marvel og DC at det er karakterene og ikke skuespillerne som er de store stjernene. For min egen del virker det som litt vel mye stahet å være så stor motstander av at andre enn Heath Ledger spiller. Jeg tviler på at han, hvor enn han er, selv ville vært motstander av at noen overtok fakkelen. Spesielt om Nolan regisserte. Jeg tror han selv ville foretrukket det. All ære til Heath Ledger som gjorde det utrolig bra. Men det betyr ikke at andre ikke vil kunne klare det samme. Hvis man legger til side følelsene og ser litt rasjonelt på det En oppfølger med Jokeren vil ikke medføre at færre vil se filmen. Ei heller vil det bety at filmen nødvendigvis blir dårligere. Det vil ikke engang bryte med normen (Rachel Dawes ble som kjent byttet ut). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvis Buscemi hadde vært en klasse i et rollespill, ville klassen het "Weasel". Han spiller nesten alltid sånne sære snikete men litt patetiske karakterer. Og han gjør det perfekt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvis Buscemi hadde vært en klasse i et rollespill, ville klassen het "Weasel". Han spiller nesten alltid sånne sære snikete men litt patetiske karakterer. Og han gjør det perfekt. Derfor hadde det vært jækla kjekt å se han i en annen rolle. Helten f.eks. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvis Buscemi hadde vært en klasse i et rollespill, ville klassen het "Weasel". Han spiller nesten alltid sånne sære snikete men litt patetiske karakterer. Og han gjør det perfekt. Derfor hadde det vært jækla kjekt å se han i en annen rolle. Helten f.eks. Han kan ta over for Bale i oppfølgeren da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Første filmen jeg så Buscemi i var Desperado. Han er i første scenen, der han kommer inn på en bar og begynner å fortelle en historie om den syke drapsmannen (Banderas), og blir narrator for voldsscenen som har skjedd i en annen bar, der han satt ved et bord og så alt som skjedde. Så når bartenderen står og nesten pisser på seg, bare tasser han ut igjen som ingenting. Endret 18. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvis Buscemi hadde vært en klasse i et rollespill, ville klassen het "Weasel". Han spiller nesten alltid sånne sære snikete men litt patetiske karakterer. Og han gjør det perfekt. Derfor hadde det vært jækla kjekt å se han i en annen rolle. Helten f.eks. Han kan ta over for Bale i oppfølgeren da. "Hey, you're Bruce Wayne! Your teeth gives you up!" Yeah... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Fant åpningsscenen fra Desperado. Her er Buscemi i sitt ess. Du bare ser det på hele typen når han kommer inn døra. Fantastisk historieforteller. Og siden den er Tarantino/Rodriguez er musikken fullstendig timet til alt som skjer. Endret 18. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fantastisk historieforteller. Og siden den er Tarantino/Rodriguez er musikken fullstendig timet til alt som skjer. Tarantino/Rodriguez? Tarantino var vel ikke innvolvert i denne filmen i særlig stor grad. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Han har hvertfall i en rolle i filmen. Så derfor kom jeg på han i farta. Poenget var at dere skulle se klippet, ikke kverulere om sånt Endret 18. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Tarantino/Rodriguez? Tarantino var vel ikke innvolvert i denne filmen i særlig stor grad. Robert Rodriguez hadde regi og Quentin Tarantino spilte "The Pick-Up Guy", så de hadde litt med saken og gjøre Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Han har hvertfall i en rolle i filmen. Så derfor kom jeg på han i farta. Poenget var at dere skulle se klippet, ikke kverulere om sånt Er ikke kverulering hele pointet med internet forumer? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jo, helt klart for noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå