CypheroN Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Neinei, tullball. Dette er personen som skal spille neste Joker: Nemlig. Ingen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nei, nei.. alt fra Prison Break må holdes på maksimum mini-birolle nivå. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Han ligna som faen på Gordon Freeman, det er hvertfall sikkert. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 En ting er å ligne på Heath Ledger. En annen ting er å kunne spille som han. Om det blir valgt å få inn en til å prøve på å ligne han kommer det til å bli en kjip film. Meen jeg er egentlig lei å snakke om Batman etterfølgeren selv om det er skremmende lenge til den kommer ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ny person til å spille Joker? http://upload.moldova.org/movie/actors/r/r...t_knepper_4.jpg Et par år i fengsel kan jo gjøre Joker litt tynner og få han til å se mer "død" ut. Tar han gjerne som en kandidat for The Riddler. Sleng gjerne inn Peter Stormare. William Fichtner kan også godt være med igjen i en oppfølger, han er knall Hvem pokker var egentlig Mike Engel i The Dark Knight? Ser at Anthony Michael Hall spilte han, men husker ikke å ha sett han. En av gislene på slutten? Uansett merkelig at en slik kar er redusert til å spille mini-roller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Var ve3l han ene reporter`n. Som det ikke gikk så bra med. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvem pokker var egentlig Mike Engel i The Dark Knight? Ser at Anthony Michael Hall spilte han, men husker ikke å ha sett han. En av gislene på slutten? Uansett merkelig at en slik kar er redusert til å spille mini-roller. Fra IMDB Mike Engel is a television reporter who is set to interview Coleman Reese, a former employee of Wayne Enterprises who has found documents on the Applied Science sector filed by Lucius Fox proving that Bruce Wayne is Batman. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Siste kommentar om TDK-joker/Riddler-greiene: Jeg sier Steve Buscemi. Eller Walken kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Walken har allerede spilt i en Batman-film(min favoritt batmanfilm forøvrig),så tviler på at han blir med på en ny en. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Vil se Buscemi mest uansett, utrolig skummel fyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Tviler på han også jeg. () Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Han passer så utrolig bra til å spille mentalt ustabil. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er enig der, han har gjort det bra i sånne roller før også. Han hadde gitt en helt ny dimensjon til Riddler i forhold til Jim Carrey sin versjon i allfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nå sa jeg ikke at han ikke hadde gjort en god jobb som Riddler,men jeg tror ikke han er hva Nolan ser etter. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er det bekreftet at Riddler kommer i 3ern? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 nope Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Brandon Hardesty på Youtube holder fremdeles på med reenactments, disse to er veldig bra synes jeg. Alec Baldwins tale i Glengarry Glen Ross: Pan's Labyrinth: Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Han passer så utrolig bra til å spille mentalt ustabil. Noen han også har gjort opptil flere ganger Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ja, hvis ikke så hadde jeg jo ikke vist om han hadde passet som det.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nei, smink opp Joseph Gordon-Levitt, få ham til å nistudere Heath Ledgers rolletolkning og gi ham en liten rolle i en eventuell treer som gir en closure for karakteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå