Cuneax Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er det egentlig behov for en film nr 3? Hvorfor lengter man alltid etter trilogier? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det er fordi tre alltid har vært ansett som et magisk tall Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Mye vil ha mer, det ligger i vår natur. Og med fantastiske BB og TDK tror de fleste at det skal være mulig å gjenskape magien i en tredje film. Jeg takker ikke nei til en ny film om flaggermusmannen. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 De får jo enormt mye penger inn for disse filmene, så jeg har ingen tro på at WB ikke kommer til å lage en ny film. Om ikke flere. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Og alle jubler for det. Blir det en go'film er det happy times, og blir den dårlig koser vi oss med TDK og BB. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Intet galt i det. Jeg hadde gjerne sett at de brukte pengene på noe annet en tegneserieadapsjoner, men det er nå mitt syn. Filmene underholder jo, så! Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg vil se en tredje Batmanfilm. No doubt about it. Jeg er da en tegneserie-geek, og mener at TDK avslutningen kan lede opp til en magisk tredjefilm, hvor hovedfokuset er bygget rundt Batman igjen. Nei, for de fleste kan ikke mye toppe TDK, men trenger den virkelig det? Men jeg skal gi respekt til Nolan dersom han velger å takke nei til en tredjefilm. Motivasjonen hans drives nok ved å lage det beste produktet han kan, ikke pengene, og det er det bare til å respektere. Og dersom Nolan ikke mener han har en god nok historie å fortelle, bør det bare ligge. Men mulighetene ligger der. Absolutt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg digger når filmer slutter litt åpent og "mystisk", som TDK. Den legger opp til en oppfølger, men jeg håper det ikke kommer. Det skal nok en del til for å toppe Joker'n. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg håper Nolan lager en 3'er, men først vil jeg se han gjør noe annet ala slik han gjorde med The Prestige mellom Begins og TDK. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Se filmen hos Youtube Dog har vel ikke folk fantasi nok til å takle det. Får heller (forhåpentligvis) kose oss med The Avengers Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvis det blir en tredje film og Jokeren får en plass i historien, da kan jo denne karen være aktuell for rollen: Han heter forøvrig Joseph Gordon-Levitt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ligna skremmende mye på Heath. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva med Supermanns sønn? "Who is the father?" Den har jo Brockeback Mountain potensial. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva med Supermanns sønn? "Who is the father?" Den har jo Brockeback Mountain potensial. Haha Sweet. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg liker Nolan's holdninger med tanke på en oppfølger. No story no film. Anyways, hvor kan jeg få kjøpt movie posters? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ligna skremmende mye på Heath. Det er ganske enkelt å se forskjell på dem når de spiller mot hverandre i 10 Things I Hate About You (forøvrig en alltid like koselig TV3-film). Men det er et slags Ledger-uttrykk på ham på det bildet, ja. Jeg håper nå for Guds skyld at de ikke recaster Jokeren. Men Gordon-Lewitt er flink, kanskje en brukbar Riddler? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Han er den jeg synes ligner mest på Heath av alle jeg har sett værtfall. Men ser forskjell såklart. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det er kanskje mest fordi Ledger spiller en bøff badboy mens JG-L spiller en spinkel nerd. Men på det bildet der kunne han gjerne vært broren hans, minst en fetter. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ny person til å spille Joker? Et par år i fengsel kan jo gjøre Joker litt tynner og få han til å se mer "død" ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå