DoktorBacon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Eller se en film... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Sitter å hører på musikk, så det får tiden til å gå litt fortere Men er kjipt å ikke ha noe å gjøre, tiden går så fryktelig sakte. Men hvis jeg kjenner denne jobben godt nok så blir det nok å gjøre utover uka, det er ikke noe problem Edit: Kanskje feil bruk av det siste smiliet, skulle vel kanskje ha vært Endret 17. november 2008 av Manx Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som vet om det er/kommer noen funky DVD-versjoner av Wall·E? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Denne er jo litt out of the ordinary da. Kanskje litt barnslig, men er jo ikke akkurat voksen film heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nå skal jeg se The Italian Job. Originalen... Seinere så har jeg planer om å sette på The Sting og ha en skikkelig klassiker-kveld. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nå skal jeg se The Italian Job. Originalen... Den har jeg, men ikke sett enda. Venter på det riktige retroøyeblikket. Gleder meg ganske mye til å se den, igrunn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ikke vent lenger. Se den i kveld. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nå skal jeg se The Italian Job. Originalen... Seinere så har jeg planer om å sette på The Sting og ha en skikkelig klassiker-kveld. Farlig kombinasjon, blir jo nesten som at man får lyst til å svindle og rane litt etter å se to så underholdende og gode filmer Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Gleder meg så, skal snart til en kamerat og se Underworld Evolution på 47" tv med soround anlegg Blir dritt bra Så skal vi kanskje se Bullit etterpå Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ikke vent lenger. Se den i kveld. Kan ikke se slike filmer når jeg er blakk, begynner å planlegge ran og tyveri da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Haha... Dere sier noe der ja. Spesielt farlig når jeg har vært blakk så lenge som jeg har nå. Noe forslag til flere filmer i samme kategori jeg burde se siden jeg først er i gang? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Haha... Dere sier noe der ja. Spesielt farlig når jeg har vært blakk så lenge som jeg har nå.Noe forslag til flere filmer i samme kategori jeg burde se siden jeg først er i gang? Ocean's-filmene, The Bank Job, Inside Man... Kommer ikke på flere i farten. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hustle (serien) kanskje. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Så skal vi kanskje se Bullit etterpå Bullit (1968) skuffet meg veldig. Ifølge pappa (kanskje litt tynt) var dette en skikkelig klassiker og en av hans yndlingsfilmer, jeg synes den var veldig kjedelig. Eneste som var litt kult var biljakten, som regnes som en av de beste, men utenom det, ingenting. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Så skal vi kanskje se Bullit etterpå Bullit (1968) skuffet meg veldig. Ifølge pappa (kanskje litt tynt) var dette en skikkelig klassiker og en av hans yndlingsfilmer, jeg synes den var veldig kjedelig. Eneste som var litt kult var biljakten, som regnes som en av de beste, men utenom det, ingenting. Kan godt stemme, men siden du nevner biljakten. Det er den vi gleder oss til, Blu ray for min del er mer visuelt og lydmessig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bare og kjøre på, det. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja det blir.. Shit, finner ikke på noe ordspill Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja det blir vel full rulle! Fixd Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Top Ten Reasons NOT to Make ‘Batman 3′ Mange artige grunner her. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Men mest av alt unødvendige grunner som ikke burde bety alt for mye. Hypen er selvfølgelig enorm, det sier seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå