Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å hører på musikk, så det får tiden til å gå litt fortere :)

Men er kjipt å ikke ha noe å gjøre, tiden går så fryktelig sakte. Men hvis jeg kjenner denne jobben godt nok så blir det nok å gjøre utover uka, det er ikke noe problem :D

Edit:

Kanskje feil bruk av det siste smiliet, skulle vel kanskje ha vært :realmad:

:p

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Nå skal jeg se The Italian Job. Originalen... :fun:

Seinere så har jeg planer om å sette på The Sting og ha en skikkelig klassiker-kveld.

Farlig kombinasjon, blir jo nesten som at man får lyst til å svindle og rane litt etter å se to så underholdende og gode filmer :wee:

Lenke til kommentar
Så skal vi kanskje se Bullit etterpå :wee:

Bullit (1968) skuffet meg veldig. Ifølge pappa (kanskje litt tynt) var dette en skikkelig klassiker og en av hans yndlingsfilmer, jeg synes den var veldig kjedelig. Eneste som var litt kult var biljakten, som regnes som en av de beste, men utenom det, ingenting.

Lenke til kommentar
Så skal vi kanskje se Bullit etterpå :wee:

Bullit (1968) skuffet meg veldig. Ifølge pappa (kanskje litt tynt) var dette en skikkelig klassiker og en av hans yndlingsfilmer, jeg synes den var veldig kjedelig. Eneste som var litt kult var biljakten, som regnes som en av de beste, men utenom det, ingenting.

Kan godt stemme, men siden du nevner biljakten. Det er den vi gleder oss til, Blu ray for min del er mer visuelt og lydmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...